Haamua näkyy ja hyvin selvästi! PC näytti mulla aina ensin tyhjää ja hitaasti tuli plussa näkyviin alussa tuliko kuitenkin testiajalla?
Huutelen täältä sivusta, selailen tätä ketjua yhäkin
Ei tätä mitenkään tihrustamaan tarvinut eli livenä näkyi kyllä alle viiden minuutin sisään..
Pöntöltä en nähnyt lavuaariin asti ilman rillejä eli ihan aluksi katoin vaan, että "ei siinä oo mitään!" Siihen nähden, että dpo 14 ja menkkojen pitäis alkaa huomenna, on mielestäni tosi vaalea viiva. Tai mistäs minä tiedän!
Seuraavan kerran mahis testailla melkein parin viikon päästä vasta. Otan reissuun normi menkkasuojat mukaan (nytkin olo, että vuoto vois alkaa) ja muutenkin sovittiin, että seurataan tilannetta eli ei vielä riemuita plussaa. Viiva oli kuitenkin niin hento eli seurataan tilannetta ja ollaan toiveikkaita!
Onneksi on paljon muuta ajateltavaa luvassa ja pahoinvoinninkaan ei pitäis näin alussa vielä iskeä sotkemaan pakkaa..
Oireista sanoisin, että niitä ei ole ellei tätä huonosti nukkumista lasketa..
Toisaalta kkm:ää ennen viime syksynä olin oireeton, kunnes iski ikuinen "kohta oksennan"-olo ilman oksentamista.
Ja piti vielä lisätä: kiitos viivojen tihrustelijoille tulkinnoista!
Itsellä on epäuskoinen fiilis koko hommasta.. kuten ehkä viestistäkin voi päätellä!