Haaveena vauva 2023

ovistestit on negaa vielä ja uskon että vasta huomenna tummumaan päin. Tähän kiertoon siis toiveeni toteutui ja en saa ovis plussaa liian aikaisin ja päästään tallettelut aloittaa torstaina. Uskon kyllä että talletellaan jo huomenillalla mutta ei varmaan onnistu loppuun asti. Ihan vain siis kun itsellä on menohalut niin nyt ei ajatella että jokatoinenpäivä olis parempi. Fiiliksen mukaan.
Tänään mies kävi ottaa verikokeet, maksa arvot ja testot. En usko että maksat olis tullut tarpeeksi alas. Jos olis kuitenkin niin perjantaina lääkärin soittoaika toisi miehelle letro reseptin. Ja lääkärin mukaan sillä viimeiästään saataisiin siittiötuotanto kunnolla käyntiin.

Mut hei ihanaa kun vapaat(oli tosi rankka työnkierto niiden tuplien takia) . Mutta aika kului nopeasti töissä ja nukkuessa 🙈

Huomisiin!
 
Painonpudotuksesta. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminnan takia noussut paino aiemmin ja ylimääräistä on n. 30kg, joka ei putoa ei millään. Raskauden jälkeen raskauskilot putosivat aika nätisti mitään tekemättä, mutta heti kun päästiin raskautta edeltäneeseen painoon. Painon putoaminen pysähtyi kun seinään. Mitään muutoksia ei tapahtunut missään. Viime raskaus meni kuitenkin tän kokoisena hyvin ja toivotaan pientä ikäeroa, niin en voi oikein muuta tehdä kun syödä terveellisesti ja liikkua ja näin pitää huolta kropasta. Oon käynyt kaikki ravitsemusterapiat ja kaikki, mut mitään vikaa ei oo löydetty. Raudanpuute löytyy, mut en voi syödä rautaa. Rautainfuusioon pääsen ens kuussa. Se yleensä pistää painon putoamisen aina hetkeksi köyntiin. Toivotaan et nytkin ♥
 
Vitsi muuten kun vauvakuume alkaa olla kova. Just lähestytään mun tän kierron ovulaatiota ja en oikein tiedä miten maltan odottaa ens kiertoa (okei rahaa ei oo mennä hoitoihin aiemmin et pakko vaan malttaa). Tuntuu et kaikki ympärillä sikiää nii jotenkin tosi vaikeaa vain odottaa ja odottaa. Jos oltais heteropari oltais aloitettu yritys jo varmasti vuodenvaihteessa.
 
Tää loppukierto on tätä oireiden ihmettelyä.. Mutta siis mitä ihmettä, mulla alkoi eilen iltapäivästä jatkuva alavatsakipu, joka siis jatkuu vieläkin. Aaltoilee kuinka kipeä ja vasemmalta oikealle. En tiedä onko keltarauhanen / munasarjat seonneet lopullisesti 😆. Mut jos tää meno jatkuu niin tää nainen ainakin sekoaa 🤣😆. Voihan tää olla suolistoperäistä myös. Mut täytyy sanoa, että nyt kun tuli uusi oire (joka ei tuttu aikaisemmista kierroista) niin toki sitä alkoi taas toivoa, että entä jos sittenkin vaikka muuten oireet ihan samat kuin aina ennen menkkoja. Että jos menkat alkaa (johon kyl edelleen uskon enemmän) niin yksi oire, joka tarkoittaa vaan menkkoja on taas ilmennyt 🙈.

@Sipiriina mites siellä menee, kuumotteleeko testaaminen :)?

Entä @kANaNdA , ajattelitko testata :)?

@Mamiks Tsemppiä huomiseen siemennesteanalyysiin!
Löysin itsekurin ja testaan torstaina, kuten aiemmin ajattelin. Sekin vain siksi, että lähden pidempään reissuun ja hyvä henkisesti varautua menkkojen kanssa säätämiseen. Olo on sellainen, että varmasti nega ja vuoto jo aloittelee käynnistymistään. Hieman ruskeaa tuli eilen paperiin eli maanpinnalle on jälleen palattu.. 😕

Sori negistely, mutta plaah.. Mies vielä ihmetteli, miksi testaan enkä vaan odota menkkoja ja muutenkin on niin huoleton asian suhteen, että se ärsyttää. Ehkä oon salaa kateellinen, että miten toinen on niin optimistinen ja positiivinen koko ajan! 😬
 
Voi harmi @Kuumeilija40 ! Toisaalta hyvä kun testasit digillä, saa varmuuden ja ajatukset seuraavaan kiertoon.

Mä testaan perjantaina varmaan, jos vuoto ei ala torstaina. Ollaan tosi samoilla päivillä jännäämässä @kANaNdA

Mä en siis oo testaillut etukäteen yrityksen aikana, mulla on jotenkin sellainen pelko ollut koko ajan pään sisällä, että etukäteen testaaminen jinxaa mahdollisuudet onnistua. Mutta nyt on pakko, kun hoitopolkuun täytyy päivittää oli tulos mikä tahansa. Jos nyt ei tärpännyt, jää ens kierron inseminaatio välistä, kun ollaan Lapissa lomalla ja päätettiin että lomaa ei peruta. Meillä on kestänyt kuitenkin jo niin kauan, että yksi kuukausi ei oikeasti tee enää mitään isossa mittakaavassa.
 
@kANaNdA vielä on mahdollisuuksia, monellahan tulee vuotoja menkkojen korvilla (ajallisesti), jos on raskaana! Mut ymmärrän fiilikset - mun kaikki kohdun ja alavatsan seudun kipuilut katos kuin tuhka tuleen ja samalla myös se pienen pieni toiveikkuus. Nyt taas odotellaan vaan menkkoja perus pms-oireiden kera. Harkitsen kyllä tosissaan siellä gynellä käyntiä, olisi ihana tietää, että kaikki on kunnossa :) .

@Sipiriina tsemppiä vikoihin piinapäiviin!
 
Eikös sen testiviivan pitäisi olla tummempi kuin kontrolliviivan? Vai onko testikihtaista?
Ei tarvitse olla vahvempi vaan riittää, että on yhtä tumma :) . Näin ainakin testeissä, joihin on törmännyt (livenä tai jos oon katsonut netistä eritestien ohjekirjan). Viimekierrossa ovisplussan kohdalla oli about yhtä tumma kuin kontrolli ja digillä varmistettu plussa.
 
Meillä tallettelut menneet juuri niin nappiin kuin vain voi, toivotaan et mies vielä huomenna jaksais kun pitäis oviksen olla huomenna... 😬

Tänäänkin on kyllä jo ollut sellaset limat et oksat pois 😅

Kyllä viikko erossa miehestä teki näköjään terää seksielämälle, voisko salaa pyytää sitä olemaan useammin pois viikon 🤭

Mulla olis vissiin siis dpo-1 tänään ja kiertopäivä 13, mut voi lisätä piinalistalle huomiselle.

Superjaksuhaleja kaikille! 🥰🥰
 
Eikös sen testiviivan pitäisi olla tummempi kuin kontrolliviivan? Vai onko testikihtaista?
Ei tarvitse olla vahvempi vaan riittää, että on yhtä tumma . Näin ainakin testeissä, joihin on törmännyt (livenä tai jos oon katsonut netistä eritestien ohjekirjan). Viimekierrossa ovisplussan kohdalla oli about yhtä tumma kuin kontrolli ja digillä varmistettu plussa.
Ja henkilökohtaista myös miten viivat tummuu. Mulla tänään kans tasavahvat mutta uskon että huomenna on vielä tummempi. Mulla ovisviiva on melkein tuplasti tummempi kuin kontrollisiiva sitten kun on aika.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Owlet 2/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3.
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Kirahvi-Koo 12/2021 2. lapsi
@Selis★ 11/2021 ★4.
@Floralan ★ 1/2022 ★ 1.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 Pas 08/22(?)
@Sentonen 4/2022 2.
@Earhart 4/2022 2.
@Maicy 4/2022 4.
@Hopeanopea 5/2022 1.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@Minttara 5/2022 3.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.

★★★★★★★★★★★★★★★★

13.7.2022 Keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Mamtobe kp 35/25
@Hopeanopea kp 27/30
@Kuumeilija40 kp 26/25
@mimmi92 kp 25/26-32
@Sentonen kp 25/27-28
@Laurenzia kp 24/31
@Sipiriina kp 24/25
@Selis Kp 23/32
@Wintersun kp 22/25-27
@Maicy kp 21/23-26
@Poiski kp 21/36-39
@Eadni1992 kp 20/26-28
@nobelius kp 17/28-30
@Salasauma kp 16/25
@Kvize kp 14/27-29
@Sanelma_ kp 12/28
@Minttara kp 12/24-27
@Jossu_95 kp 11/28-30
@Mamiks kp 11/24-28
@tätimoonika kp 8/25-29
@Earhart kp 4/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Sipiriina DPO 12
@Maicy DPO 8
@Wintersun DPO 5
@Selis DPO 2
@Kvize DPO 0
@Minttara DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
 
Kp 21/23-26 menossa ja oletettu dpo 8. Kaksi testiä tehty ihan vaan malttamattomuuttani ja testaamisen ilosta. 😅 Negatiivisethan ne on olleet ja jos muistan oikein niin vasta dpo 11 olen saanut ensimmäiset hailurat plussat testeihin, eli aivan liian ajoissa tässä ollaan. Oireita on kyllä nyt kuitenkin siihen malliin, että en ole yhtään varma miten tässä käy. Yöt on huonoja, heräilen pitkin yötä. Mahaa juilinut, aivastettaessa vihlaissut oikealta alavatsalta. Normaalia enemmän aivastelua ollutkin. Eilen iski niin hirveä väsy, että oli pakko nukkua päiväunet. Rinnat ei kuitenkaan ole mielestäni mitenkään erityisen herkät ja vv ajoittain turhankin vetistä. Ainakaan vielä ei ole iskenyt sitä perinteistä n. Vko ennen kuukautisia syömisahmimista eli se on nyt yks iso puuttuva oire kuukautisten osalta.

Huomenna jatkuu testailut kuitenkin. Jospa tilatut testit tulisi tänään postin mukana. 😏


Tsemppiä kaikille piinailuun ja tarrasukkia matkaan kaikille 🥰
 
Miten sitä on taas päätynyt kiertolistan yläpäähän 🙈. Rinnat kipeät, muuten ei mitään oloja. Outoa, että voi olla niin selkeät kivut kuin ma oli ja sit ei mitään 😅. Ei sillä, nyt kun tätä kirjoittaessa mietin niin mulla on kyllä ollut 5 päivää ennen menkkoja välillä jo kovatkin ohimenevät menkkajuilinnat 🤔. Siitä varmaan oli kyse, vaikka kivut olikin vähän erilaisia. Pe aamuna silti testaan varuulta niin ei tartte viikonloppuna stressata :) .

Plussatuulia tänne kaikille 🥰.
 
Kp 21/23-26 menossa ja oletettu dpo 8. Kaksi testiä tehty ihan vaan malttamattomuuttani ja testaamisen ilosta. 😅 Negatiivisethan ne on olleet ja jos muistan oikein niin vasta dpo 11 olen saanut ensimmäiset hailurat plussat testeihin, eli aivan liian ajoissa tässä ollaan. Oireita on kyllä nyt kuitenkin siihen malliin, että en ole yhtään varma miten tässä käy. Yöt on huonoja, heräilen pitkin yötä. Mahaa juilinut, aivastettaessa vihlaissut oikealta alavatsalta. Normaalia enemmän aivastelua ollutkin. Eilen iski niin hirveä väsy, että oli pakko nukkua päiväunet. Rinnat ei kuitenkaan ole mielestäni mitenkään erityisen herkät ja vv ajoittain turhankin vetistä. Ainakaan vielä ei ole iskenyt sitä perinteistä n. Vko ennen kuukautisia syömisahmimista eli se on nyt yks iso puuttuva oire kuukautisten osalta.

Huomenna jatkuu testailut kuitenkin. Jospa tilatut testit tulisi tänään postin mukana. 😏


Tsemppiä kaikille piinailuun ja tarrasukkia matkaan kaikille 🥰

Okei, jos aivastelu ja heräily on yleisiäkin raskausoireita niin suhtautumiseni huomiseen testailuun on paljon positiivisempi. Aivan karmeita olleet viime yöt - heräsin monta kertaa ihan pirteänä! Siis minä joka nukun muuten kun tukki! 😅 Silti edelleen menkkamaista tuntemusta alavatsalla ja vv aika valkoista ja kiinteää. Miten pitää hullua jännityksessä - noh, huomenna se selviää! 😄 Ihanaa, että on muita samassa tilanteessa ja vertaistukea! 💛
 
Okei, jos aivastelu ja heräily on yleisiäkin raskausoireita niin suhtautumiseni huomiseen testailuun on paljon positiivisempi. Aivan karmeita olleet viime yöt - heräsin monta kertaa ihan pirteänä! Siis minä joka nukun muuten kun tukki! 😅 Silti edelleen menkkamaista tuntemusta alavatsalla ja vv aika valkoista ja kiinteää. Miten pitää hullua jännityksessä - noh, huomenna se selviää! 😄 Ihanaa, että on muita samassa tilanteessa ja vertaistukea! 💛
Alkuraskauden aamuyön valvomiset ja omituiset unet on itsellä ollut aina ensimmäinen ja varmin raskauden merkki 😄 Toivotaan plussaa sinne! ❤
Tai no, ei se valvominen alkuraskauteen jää 🥴
 
Meillä on jotenkin ollut hankalaa seksin kanssa…
Normaalisti harrastetaan n. 1(-2) krt viikossa mikä on meille ihan riittävä määrä arjen kiireiden keskellä.
Nyt kuitenkin itsellä halut korkealla varmaan ovulaatiosta ja yrityksestä johtuen ja muutenkin pitäisi vähän useammin puuhastella että mahdollisuudet raskautumiseen kasvais.
En kuitenkaan haluis väkisin harrastaa mutta ei se kivalta tunnu kun mies useamman kerran torjunut mun aloitteen😔
 
Meillä on jotenkin ollut hankalaa seksin kanssa…
Normaalisti harrastetaan n. 1(-2) krt viikossa mikä on meille ihan riittävä määrä arjen kiireiden keskellä.
Nyt kuitenkin itsellä halut korkealla varmaan ovulaatiosta ja yrityksestä johtuen ja muutenkin pitäisi vähän useammin puuhastella että mahdollisuudet raskautumiseen kasvais.
En kuitenkaan haluis väkisin harrastaa mutta ei se kivalta tunnu kun mies useamman kerran torjunut mun aloitteen
Niin tiedän, mistä puhut...
Meillä on tähän saakka menty vähän jopa tjottaillen, kun en ole ovista tikutellut. Haluja ei välttämättä ole ollut tai on ollut se tilanne, ettei ole edes ollut mahdollisuutta harrastella silloin, kun olisi ollut ehkä se otollisin hetki.
Tähän kiertoon ostin ovistestit ja kerroin miehelle, että nyt on tosi tilanne: meillä harrastellaan, kun niin ilmoitan. 🤭
Hyvin hän on nyt ollut mukana, mitä nyt eilen illalla kuulosti, ettei kohta enää kykene, kun hänelle riittäisi joka kolmas päivä. 😅
 
Meillä on jotenkin ollut hankalaa seksin kanssa…
Normaalisti harrastetaan n. 1(-2) krt viikossa mikä on meille ihan riittävä määrä arjen kiireiden keskellä.
Nyt kuitenkin itsellä halut korkealla varmaan ovulaatiosta ja yrityksestä johtuen ja muutenkin pitäisi vähän useammin puuhastella että mahdollisuudet raskautumiseen kasvais.
En kuitenkaan haluis väkisin harrastaa mutta ei se kivalta tunnu kun mies useamman kerran torjunut mun aloitteen
@Poiski tietääkö sun mies, että periaatteessa suositeltaisiin joka toinen päivä harrastamaan lasta yrittäessä? Tai ootteko paljon jutelleet aiheesta seksi & raskaaksi tuleminen? Tsemppiä, ymmärrän kyllä, että harmittaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Kvize

Yhteistyössä