Haaveena vauva 2023

Mua jännittää ostaa huomiselle testi. Ei yhtään haluaisi testata negaa, mut samalla tiedän, että en halua viikonloppuna miettiä polttareissa alkoholia. Siis minä, joka on jo ehkäisyä käyttäessä testannut välillä 🤣 . Ei vielä runsasta valkovuotoa tai menkkakipuja, mutta ehtiihän tässä. Veikkaan, että kierto 31 päivää. Uutena kuviteltuna oireena rintojen kipuilun sijaan näyttäisi, että nyt on nännipihat turvonneet / pulpahtaneet ulospäin. Mut siis samalla ajattelen, että mitään muutoksia ei ole ja kuumeisena vaan kuvittelen kaikkea.
 
Haamua näkyy ja hyvin selvästi! PC näytti mulla aina ensin tyhjää ja hitaasti tuli plussa näkyviin alussa tuliko kuitenkin testiajalla?

Huutelen täältä sivusta, selailen tätä ketjua yhäkin
Ei tätä mitenkään tihrustamaan tarvinut eli livenä näkyi kyllä alle viiden minuutin sisään.. 😅 Pöntöltä en nähnyt lavuaariin asti ilman rillejä eli ihan aluksi katoin vaan, että "ei siinä oo mitään!" Siihen nähden, että dpo 14 ja menkkojen pitäis alkaa huomenna, on mielestäni tosi vaalea viiva. Tai mistäs minä tiedän! 😄

Seuraavan kerran mahis testailla melkein parin viikon päästä vasta. Otan reissuun normi menkkasuojat mukaan (nytkin olo, että vuoto vois alkaa) ja muutenkin sovittiin, että seurataan tilannetta eli ei vielä riemuita plussaa. Viiva oli kuitenkin niin hento eli seurataan tilannetta ja ollaan toiveikkaita!🙏🏼 Onneksi on paljon muuta ajateltavaa luvassa ja pahoinvoinninkaan ei pitäis näin alussa vielä iskeä sotkemaan pakkaa..😅

Oireista sanoisin, että niitä ei ole ellei tätä huonosti nukkumista lasketa.. 😅 Toisaalta kkm:ää ennen viime syksynä olin oireeton, kunnes iski ikuinen "kohta oksennan"-olo ilman oksentamista.

Ja piti vielä lisätä: kiitos viivojen tihrustelijoille tulkinnoista! 😍 Itsellä on epäuskoinen fiilis koko hommasta.. kuten ehkä viestistäkin voi päätellä!
 
Viimeksi muokattu:
@kANaNdA onpa jännittävää! Toivotaan, että tuo tuosta lähtisi vain vahvistumaan! ❤

Täällä yritetään nappailla ovista, luulisin että huomiselle osuu tasavahvat viivat. Tänään jo melko lähellä, mutta kontrolli kuitenkin edelleen selkeesti tummempi. Mielenkiintoista nähdä 😊
Tallettelut on käynnissä ollut jo ja onnistuneet erinomaisesti, sopivasti lomalla ollaan niin tässähän on vain aikaa 😄
 
  • Rakkaus
Reactions: Kvize ja kANaNdA
Toivottavasti tulee plussa! Oliko sulla tietoa oviksen ajankohdasta?
En tässä kierrossa tikuttanut, joten varmaksi ei voi sanoa. Mutta veikkaisin, että la 2.7. koska pe 1.7. oli eggikset (tai jotain sen kaltaista :D) ja la 2.7. oli illalla nännit kipeät.

Mut mä en tajua, mitä kiermurtelen kun ihan perus pms oireet.. La eli oletettu ~dpo 7 meni rinnat kipeäksi (joka on just se about viikko ennen menkkoja), ~dpo 8 meni maha sekaisin (kuten aina just about viikko ennen menkkoja), ~dpo 9 oli alavatsa kipeä (ja mulla on just yleensä 5 päivää ennen menkkoja ollut ekat krampit). Se ma alamahakipu oli mukamas niin erilaista että ehdin innostua, mut ajoitus täsmää vaan menkkoihin (mahdolliselle kiinnitymiselle toi olis liian myöhäistä, jos se tapahtuu dpo 6-7). Sit mukamas rinnat on oudot, mut siis rinnat elää joka kierrossa omaa elämää. Ja nyt suren jo valmiiksi negaa, jonka silti koen että pitäisi testata 😅. Oon ihan sekaisin. No pitää muistaa, että tää on vasta yk 3 (tai mun mielessä yk 2, aloitan laskut nollasta kun se eka kierto meni niin penkin alle 😆).
 
Noista oireista, kyllähän joka tapauksessa suunilleen dpo 0-8 välillä oireet onnihan samoja riippumatta tärppääkö vai ei koska oireet johtuu joka tapauksessa keltarauhashormonista joka nousee. Että toki sitten kiinnittymisestä voi tulla jotain kipuja n.viikko oviksesta ja sen jälkeen voi alkaa olla muitakin oireita, mutta eka viikko oviksesta kyllä oireet ei kerro suuntaan eikä toiseen. Eli ei kannata niiden perusteella ennakkoon masennella 🙂
 
Noista oireista, kyllähän joka tapauksessa suunilleen dpo 0-8 välillä oireet onnihan samoja riippumatta tärppääkö vai ei koska oireet johtuu joka tapauksessa keltarauhashormonista joka nousee. Että toki sitten kiinnittymisestä voi tulla jotain kipuja n.viikko oviksesta ja sen jälkeen voi alkaa olla muitakin oireita, mutta eka viikko oviksesta kyllä oireet ei kerro suuntaan eikä toiseen. Eli ei kannata niiden perusteella ennakkoon masennella
Järjen ääni 🙏. Vielä kun saisi oman pään tähän mukaan 😆
 
  • Tykkää
Reactions: Kvize
Täälläpäs on jänniä hetkiä joillakin 😍 Toivotaan plussia!
@kANaNdA pidetään peukkuja 👍

ON: Mulle vois merkitä huomiselle dpo1 ja siirtää piinailijoihin. En oo limoja bongannut 🤔 mikä on vähän outoa, kahdessa viime kierrossa selvät limat ollu kuitenkin. Mennään nyt laskennallisen mukaan ja luotetaan, että ovis kuitenkin ois tapahtunut.
Tänään kp18/28 ja talletukset onnistui ihan kivasti. Eilen oli päänsärkyä, liekö ukkosesta johtuvaa vai hormoneista....
Tänään talletellaan vielä ihan varuiksi, mies innokkaalla päällä 😉
 
  • Tykkää
Reactions: Kvize ja eeveon
Tämän ryhmän lukeminen on tosiaan yhdenlaista terapiaa, saa omia hössötyksiä ja ajatuksia pois ja mielen rauhallisemmaksi. Ajatella miten onnellinen voi olla toisten plussauutisista ja vastoin harmitella negatiivisia.

Täällä ilmoittautuu myös yksi himotestaaja! Tosin kahdella aiemmalla kerralla on ollut kosteita juhlia tiedossa juuri niihin aikoihin kun testi voisi jotain näyttää eli mielenrauhan vuoksi.. Enkä tiedä mikä hitto siinä on kun molemmilla kerroilla dpo 8 tienoilla näyttää haaleaa pinkkiä viivaa, joka muuttuu seuraavana päivänä värittömäksi ja dpo 10 täysin nega. Ensimmäisellä kerralla uskottelin itselleni että kuvittelin koko homman mutta nyt viimekierrossa kävi sama.

Viime kierto olikin kumma kun valkovuoto ei loppunut ollenkaan! Koko kierto alusta asti ja jatkui kuukautisten viimeiseen päivään. Kummallista sekin että kuukautiset kesti 2 päivää (+3 päivää epämääräistä tuhrua), vuoto oli niukkaa ja limaista. Testasin kuukautisten aikanakin, mutta negaa näytti. Nyt menossa kp 7 ja värkki niin turvonnut toista päivää ettei sekstailu meinaa sujua ollenkaan. Omalla gynellä alkoi kesäloma just ja on kuukauden poissa, täytyy miettiä soitteleeko apuja muualta vai odottaako. Muttakun ei haluais odotellakkaan liikoja kun ensviikolla olis tärppipäivät...
 
Mä nyt en vaan jaksais odottaa niitä tuloksia 🙈😅😅 Oon ihan hermorauniona täällä. Ihan sairaan väsynytkin, voisin vaan nukkua koko ajan. Tänään pitäis mennä synttäreille, siellä saa aikaa kulutettua. Pakko vaan olla katsomatta sitä sähköpostia. En kestä huonoja uutisia siellä. Nyt oon ihan varma et tulee huonot uutiset. Eilen olin vielä ihan varma että siittiöitä jo on. Olen siis ihan sekasin täällä. 🥲
 
Voisin hypätä kiertolistalle taas mukaan eli tänään kp11 tai huomiselle kp12. Piinalistalle en tule, kun en tiedä varmaksi ovulaation ajankohtaa. Luulen että se on jossain välillä eilen-ylihuomenna. Kohta pitäis miettiä, halutaanko jotain tutkimuksia ja/tai hoitoj jos ei ala plussaa kuulua.
 
Tsemppiä haamuilijoille ❤

@Sipiriina toivotaan ,että migreeni olisikin jostain muusta johtuvaa kun uudesta kierrosta ❤

Tänään sain ferritiini kokeen tuloksen ja eihän se hyvä ollut :( Ei ollut noussut ,muttei onneksi laskenutkaan , yli 30 kumminkin oli :) Ilmeisesti rauta ei imeydy kunnolla :/

Käytiin tapaamassa tällä viikolla 2kk ikäisiä vauvoja ja voi kuinka sydän suli kun sain syliin pienen ❤❤ Vauvoilla on ihmeellinen taika, pistää hymyilemään ja pakko alkaa lepertelemään ❤❤ Se on jännä kuinka heti muistui mieleen miten vauvaa pidellä yms.. vaikka oma kuopus jo 9v :)
 
Jopas täällä on tapahtunut eilisen jälkeen! Pidetään peukkuja @kANaNdA että viiva vahvistuisi 🥰

Onpa kurjia uutisia teillä @Mamiks 😔 hyvä että maksa-arvot kuitenkin laskussa, jospa sitä kautta tulisi vielä ratkaisu.

Kiitos @Wintersun listalle palauttamisesta, siitä on ollut niin kiva seurata kiertoa 😅

Enpä olisi uskonut, että olisin innoissani menkkojen alkamisesta, mutta tänään alkoi ja todellakin hyvä juttu. Päästään aloittamaan yk2 eikä kierto venynyt ihan niin pitkäksi kuin ekat kierrot kierukan poiston jälkeen.

Ihmettelen vaan, miksi kierrot on niin epäsäännöllisiä. Muistaakseni on aina olleet, kun ei ole ollut ehkäisyä käytössä. Hormonikierukan aikana loppui menkat kokonaan, joten meni pitkän aikaa miettimättä koko asiaa. Nyt on vaihdellut 27- yli 40 päivän välillä. Pitääköhän minunkin vielä hankkia niitä ovistestejä, vaikka oon aina ajatellut, että en kyllä ala siihen 😂

Huomiselle voi päivittää kp 2/noin 32. Ehkä toi 32 voi olla tuolla listalla suuntaa antavana melkein keskiarvona 😅
 
Ostin apteekista nyt yhden testin. Siihen yhteen testiin on sit luottaminen huomenna ja jos (ja kun) se on nega niin en aio masistella vaan keskittyä rakkaaseen ystävään (tsemppaan jo valmiiksi itseäni 😉). Ihme väsymys ja pään "usvaisuus" on päällä, meinasin nukahtaa kotimatkalla rattiin ja kotona piti ottaa päikkärit. Tääkin pääsee päiväkirjaan kuviteltuna raskausoireena 😆.
 
Onnea @kANaNdA vielä ❤ kyllä se vaan selvä plussa on, varsinkin kun testiajalla tullut!! Muistan itsekin et petyin alkuun et tuli nega, kävelin testi kädessä olohuoneeseen ja siihen oli tullut hailura haamu. Eikä mulla missään vaiheessa piirtynyt plussa testiin Heti. Toivotaan hurjasti sulle viivan vahvistumista!! ❤

Voi ei @Mamiks 😔 olen pahoillani, tsemppiä sinne...ei tässä oikein osaa muuta sanoa 😔❤

@Hopeanopea ko testaat huomenna? Toivon niin plussaa sullekin! Mä täällä jännäilen yhä teidän mukana 😄

Yritän uskaltaa tehdä viimeisen digin huomenna... Toivon niin että olisi sen 3+..
 
Ensin olin varma, että nega on..


Sitten kuitenkin, hento viiva! Ehkä viivanpaikka? 😮🤭 Kuinka nopeasti lasketaan kuivuneeksi tai roskiks haamuksi? Mies herää kuudelta 😅 Hullu nainen on täällä valmiiksi vastassa ja käskee tihrustamaan tikkua! 😂
On se aito haamulainen! Onnea ja pidetään peukkuja!

Enää ei tarvii odottaa. Lääkäri soitti suoraan miehelle.

😭
Näytteessä ei mitään.
Ei tartte piinailla enää. Toivon vaan että elämä yllättää meidät jossain vaiheessa ❤😭
Voihan harmi mitä uutisia. Toivottavasti tosiaan on jotain tehtävissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Enää ei tarvii odottaa. Lääkäri soitti suoraan miehelle.

Näytteessä ei mitään.
Ei tartte piinailla enää. Toivon vaan että elämä yllättää meidät jossain vaiheessa
Voi olen pahoillani ♥. Olisiko mahdollista että näyte ois epäonnistunut? Kerroit että mies jännitti tilannetta jos näyte oli liian pieni? Toivottavasti jossain vaiheessa lähtisi siittiötuotanto käyntiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks

Yhteistyössä