Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
10 käskyä ei liity minkään alkoholistien 12 pykälään.Nimettömät Alkoholistit.
Eikö? No voi samperi.10 käskyä ei liity minkään alkoholistien 12 pykälään.
Mene nyt sinne AA-kerhoon hoitamaan alkkisongelmasi.Eikö? No voi samperi.
Sitä ongelmaa ei ole, mutta kiitos huolenpidosta.Mene nyt sinne AA-kerhoon hoitamaan alkkisongelmasi.
Minä olen karvanaaman yläpuolella ja kehitin eilen teille aivopestyille uuden käskynSe on 10 käskyä, ei 11 käskyä.
Saako lika-aivoiset sitten vielä huijata?Minä olen karvanaaman yläpuolella ja kehitin eilen teille aivopestyille uuden käskyn
Noh, sinäkin olet niiden aivopesulla tuollaiseksi tullutSaako lika-aivoiset sitten vielä huijata?
Etkö halunnut vastata kysymykseeni?Noh, sinäkin olet niiden aivopesulla tuollaiseksi tullut
Valitettavasti lika-aivojen uskontoja saa vielä opettaa jopa kouluissa
Et siis vielä ymmärtänyt!Etkö halunnut vastata kysymykseeni?
Ei, kun kysyin saako lika-aivot vielä huijata.Et siis vielä ymmärtänyt!
Siinähän se oli. Lika-aivot saavat valitettavasti opettaa uskontoa koulussa(kin)
Sinähän kutsuit uskovia aivopestyiksi, siksi oletan, että uskomattomien aivoja ei ole pesty ja näin ollen ovat vielä likaiset.Ei, kun kysyin saako lika-aivot vielä huijata.
HuohhEi, kun kysyin saako lika-aivot vielä huijata.
Likaisuus on saastetta ja sillä saasteella teidät on valitettavasti aivopestySinähän kutsuit uskovia aivopestyiksi, siksi oletan, että uskomattomien aivoja ei ole pesty ja näin ollen ovat vielä likaiset.
Tuo ”aivopesty” on harhaan johtava termiLikaisuus on saastetta ja sillä saasteella teidät on valitettavasti aivopesty
Siis PILATTU puhdas mieli, otan osaa syvästi
Lopettakaa nyt se vi tun kinastelu ja hankkikaa elämä Jumalan tielle.
Ei oleTuo ”aivopesty” on harhaan johtava termi
Eikö peseminen tarkoita myös puhdistamista?Ei ole
Niinhän teille on tehty, pilattu puhtoinen lapsi saduilla, joihin aikuisinakin vielä uskotte
Niin? Mikä ongelmq? Kannattaa oikeesti perehtyä KOKO Raamattuun eikä vqin pqriin kohtaan jumittuaHyvänen aika
Tälle raakalaise tielle, EI KIITOS IKINÄ
- Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
- 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
- Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
- Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
- Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
- Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
- 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."
Ei silloin kun pestään homesaippualla ja saastuneella uskonvedellä!Eikö peseminen tarkoita myös puhdistamista?
Aha veren vuodattaminen on ookoo?Niin? Mikä ongelmq? Kannattaa oikeesti perehtyä KOKO Raamattuun eikä vqin pqriin kohtaan jumittua
Sinä voitit 1/0.Ei silloin kun pestään homesaippualla ja saastuneella uskonvedellä!
Et vastannut viestiini oikein. MIKÄ on ONGELMASI?Aha veren vuodattaminen on ookoo?