Eikö nukuta?Emmä nii kelloja kattonu...
Joskus loppukuusta 20...joku päiväMilloin kelloja siirretään ja mihinkä päin?
Pari viikkoa vielä. Kai siitä tulee joku ilmoitus.Joskus loppukuusta 20...joku päivä
Ja taaksepäin tunti.Milloin kelloja siirretään ja mihinkä päin?
Ok.Ja taaksepäin tunti.
Tykkäisin siirtää eteenpäin, että joulu tulis pikemmin.Ja taaksepäin tunti.
Jos et ole vielä ostanut joululahjoja niin ei kannata hätäillä. Kiirus tulee vielä monta kertaa.Tykkäisin siirtää eteenpäin, että joulu tulis pikemmin.
käynti instrulla voisi auttaaMistä sä niitä suppiksia löysit? Mä en oo löytäny koskaan. Tuntuu että 10 km2 alueella on joku sammal/lehtikasa ja sieltä löytyy jos jaksaa tarpoa 5 vuotta.
Mä voin tulla sitten sun maatilalle kesäkissaksmulla ei tuo veneily kiinnosta yhtään, vanhana (eli ihan kohta) vietän kesät maatilalla etelässä ja talvet tunturissa
häätyyhän kissalle olla lämmintä maitoaHuomenta!
Kovin on syksyistä ja koleaa mutta onneks joku on keksinyt villatakit ja tillukkaat
Mä voin tulla sitten sun maatilalle kesäkissaks
(Kunhan otat pari ihanaa täplikästä lehmää)
Veneilyhän on ihanaamulla ei tuo veneily kiinnosta yhtään, vanhana (eli ihan kohta) vietän kesät maatilalla etelässä ja talvet tunturissa
Mistä sä niitä suppiksia löysit? Mä en oo löytäny koskaan. Tuntuu että 10 km2 alueella on joku sammal/lehtikasa ja sieltä löytyy jos jaksaa tarpoa 5 vuotta.
Epämiellyttävä olo. Heräsin 6.30 ja valvoin reilu 2h. Sen jälkeen nukuin 2h.
höhEpämiellyttävä olo. Heräsin 6.30 ja valvoin reilu 2h. Sen jälkeen nukuin 2h.
Juon nyt.höh
Keitä kahvia
Tuota sammaltakin on joka paikassa...ja samannäkösiä puita...ei silti suppiksia...ei jummarra, ei...Suppiksia ei varsinaisesti edes kannata etsiä vaan kannattaa etsiä vanhoja kuusia ja tän näköistä sammalta. Siellä suppiksetkin piilottelevat, osin sammalen sisällä.