Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä tykkään mennä ihan soutuveneellä:love:
Isommallakin moottoriveneellä olis ihanaa mut sain nuorena pienimuotoiset traumat kun mua ei varoitettu että venerannassa(ja näin ollen myös veneessä) oli ihan saatanasti rantahämähäkkejä, jumalattoman kokoisia, vene liikku jo kun näin niitä siellä paatissa ja meinasin hypätä järveen kunnes tajusin että se koko ranta oli täynnänsä niitä:confused: Sen jälkeen en suostunut enää meneen uudestaan kun hysteerisenä lopulta juoksin pois kun rantaan päästiin takas.
 
Mä tykkään mennä ihan soutuveneellä:love:
Isommallakin moottoriveneellä olis ihanaa mut sain nuorena pienimuotoiset traumat kun mua ei varoitettu että venerannassa(ja näin ollen myös veneessä) oli ihan saatanasti rantahämähäkkejä, jumalattoman kokoisia, vene liikku jo kun näin niitä siellä paatissa ja meinasin hypätä järveen kunnes tajusin että se koko ranta oli täynnänsä niitä:confused: Sen jälkeen en suostunut enää meneen uudestaan kun hysteerisenä lopulta juoksin pois kun rantaan päästiin takas.
Mitä ne on?:eek:
Vai tarkotat sää vesikirppuja tai mitä rantakirppuja ne on jotka pomppii veden pinnalla?
Nehän on ihania!!:love:
 
Ai vetten päällä???
Mökillä kyllä tulee talvisin potkuteltua jäällä, ja on kyllä oikeasti ihan huippua. Välillä on menty niin lujaa, että kyydissä oleva lapsi on lentänyt vauhdissa kyydistä ja kierinyt matkojen taakse :LOL:
Voin kuvitella tilanteen...lapsi putoaa kelkasta, sä jatkat vaan iloisena matkaa pipo heiluen
 

Yhteistyössä