Meillä syötiin pottumuussia,salaattia jogurtti-öljykastikkeella ja revittyä possua sinapilla ja chilikastikkeella.
Namskis ja röyh
Kahvia ja mansikkakääretorttua tunnin päästä katso liitettä 8216
Näyttää mielettömän herkulliselta!
Meillä syötiin pottumuussia,salaattia jogurtti-öljykastikkeella ja revittyä possua sinapilla ja chilikastikkeella.
Namskis ja röyh
Kahvia ja mansikkakääretorttua tunnin päästä katso liitettä 8216
Oli kyllä mielettömän hyvääNäyttää mielettömän herkulliselta!
Mulla ei koskaan.
Kyllä täällä hiekotetaan. Joka talvi saa pulkkaa kiskoessa kirota, että miksi eivät voi vetää hiekkoja vaikka vain toiseen reunaan.Mutt eihän nykyään ees hiekoteta enää kunnolla, eli ollaan palattu ajassa taaksepäin siihen aikaan kun potkarit oli Pop!
Täällä ei kaikkia teitä ja syrjemmässä vielä pahemminKyllä täällä hiekotetaan. Joka talvi saa pulkkaa kiskoessa kirota, että miksi eivät voi vetää hiekkoja vaikka vain toiseen reunaan.
Mitä ne on?Mä tykkään mennä ihan soutuveneellä
Isommallakin moottoriveneellä olis ihanaa mut sain nuorena pienimuotoiset traumat kun mua ei varoitettu että venerannassa(ja näin ollen myös veneessä) oli ihan saatanasti rantahämähäkkejä, jumalattoman kokoisia, vene liikku jo kun näin niitä siellä paatissa ja meinasin hypätä järveen kunnes tajusin että se koko ranta oli täynnänsä niitä Sen jälkeen en suostunut enää meneen uudestaan kun hysteerisenä lopulta juoksin pois kun rantaan päästiin takas.
Kai se riippuu veneestä. Ja sen moottorista.ja eikö veneet ole tosi kalliita ja isotöisiä hoitaa?
No ei oo vesikirppuja Tämmösiä isojaMitä ne on?
Vai tarkotat sää vesikirppuja tai mitä rantakirppuja ne on jotka pomppii veden pinnalla?
Nehän on ihania!!
Mitä ne on?
Vai tarkotat sää vesikirppuja tai mitä rantakirppuja ne on jotka pomppii veden pinnalla?
Nehän on ihania!!
No ei kyllä oleMitä ne on?
Nehän on ihania!!
Hui kamalaNo ei oo vesikirppuja Tämmösiä isoja
Rantahämähäkki. Noiden purema tuntuu suht ikävältä.No ei oo vesikirppuja Tämmösiä isoja
Reippaile sää nyvvaan sillä potkukelkalla mokomaNo ei kyllä ole
Ällöttäviä uimakavereita.
Ja ihan saatanan pelottavia kun ne on niin isojaRantahämähäkki. Noiden purema tuntuu suht ikävältä.
Ja ihan saatanan pelottavia kun ne on niin isoja
Mulla meinas lähteä taju kun olin jumissa siinä paatissa niitten kanssa ja järvenranta täynnä niitä. Rupee kädet täriseen kun muistelenkinMä en ole koskaan, onneksi, törmännyt tollasiin hämähäkkeihiin!!
Niin minäkin, käärmeet on sentäs ihaniamyönnän, että mieluummin oleilen rannalla rantakäärmeiden kuin noiden kahdeksanjalkaisten seurassa.
Ai vetten päällä???Reippaile sää nyvvaan sillä potkukelkalla mokoma
Mun vastaus ellimaarin hämisviestiin jäi moden haaviin
Mulla meinas lähteä taju kun olin jumissa siinä paatissa niitten kanssa ja järvenranta täynnä niitä. Rupee kädet täriseen kun muistelenkin
Voin kuvitella tilanteen...lapsi putoaa kelkasta, sä jatkat vaan iloisena matkaa pipo heiluenAi vetten päällä???
Mökillä kyllä tulee talvisin potkuteltua jäällä, ja on kyllä oikeasti ihan huippua. Välillä on menty niin lujaa, että kyydissä oleva lapsi on lentänyt vauhdissa kyydistä ja kierinyt matkojen taakse
Mua on joskus joku vesihämähäkki purrut, ja tuli kyllä ihan järkyttävän kipeä purema. Enkä tajua, mitä hittoa jotkut hämähäkitkin veteen menevät. Hallitsevat jo kaikkea kuivalla maalla, tyytyisivät siihen.Rantahämähäkki. Noiden purema tuntuu suht ikävältä.
Äh, hyvä vain lämmitellä välillä, ja juosta äipän potkuri kiinni, ettei jää sinne jäälle pojottamaanVoin kuvitella tilanteen...lapsi putoaa kelkasta, sä jatkat vaan iloisena matkaa pipo heiluen