Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
mulla ei tuo veneily kiinnosta yhtään, vanhana (eli ihan kohta) vietän kesät maatilalla etelässä ja talvet tunturissa
Veneilyhän on ihanaa:eek:

Mieti sellasta kuumaa kesäpäivää, raikkaan järven vesi liplattelee puuveneen reunoilla, itte istut veneen nokassa ja roikotat varpaita vedessä ja oottelet millon ensimmäiset ahvenet nykäsee vapaa...ihmisiä ei mailla eikä halmeilla, olet vaan sinä ja vene sekä taivaalla lentelevät lokit...ja jostain kaukaa kuuluu lehmien ammunta laitumella:love::love:

Kuvasin tuohon lapsuuden mummolan kalastusreissujen tunnelmat isän kanssa:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja KalaMies
r0s
Mistä sä niitä suppiksia löysit? :eek: Mä en oo löytäny koskaan. Tuntuu että 10 km2 alueella on joku sammal/lehtikasa ja sieltä löytyy jos jaksaa tarpoa 5 vuotta.

Suppiksia ei varsinaisesti edes kannata etsiä vaan kannattaa etsiä vanhoja kuusia ja tän näköistä sammalta. Siellä suppiksetkin piilottelevat, osin sammalen sisällä.

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Suppiksia ei varsinaisesti edes kannata etsiä vaan kannattaa etsiä vanhoja kuusia ja tän näköistä sammalta. Siellä suppiksetkin piilottelevat, osin sammalen sisällä.

Tuota sammaltakin on joka paikassa...ja samannäkösiä puita...ei silti suppiksia...ei jummarra, ei...:unsure:

Pitääks mun mennä kaikki tuonnäköset sammalet kääntämään ympäri? Kohta paikallislehdessä "raivokkaan karhun jälkiä Peräkorven uumenissa".
 

Yhteistyössä