Kerran kävi näin ja ajoin veneen jäiden läpi nostopaikalle. Pohja puhdistui mahtavasti
Veneilysesonkihan jatkuu kunnes vedet jäätyy
Kerran kävi näin ja ajoin veneen jäiden läpi nostopaikalle. Pohja puhdistui mahtavasti
Veneilysesonkihan jatkuu kunnes vedet jäätyy
Minua ainakin meri-ilma rauhoittaa ja pääsee rentoutumaan 100%. Tosin onhan siinä homma pitää vene kunnossa ja raahata bensaa kanistereilla, toisin kuin autoilussa ja vesillä täytyy tietää mitä tekee, jos jotain sattuu tapahtumaan.
Sillä ihmiskenillä ei ole kaikki muumit laaksossa. Itse ainakin ihmettelen, että miksi lääkärit suostuvat leikkaamaan päästä pipiä henkilöä
No katso sinä tohtori paisetta tlc:ltä. Se puristelee kaikenlaisia paiseita. Niistä tursuaa välillä kaurapuuronnäköistä mönjää.
Hyvä, etten pudonnut tuolista!
Siis mies katsoo noita Arman-uttuja töllöstä tai jostain ja meneillään on jakso missä se Ihmis-Ken poistattaa kylkiluunsa.
Erehdyin katsomaan just kun lihaa nyitään irti kylkiluusta ja sit aletaan sahata...
Hyvi v.ittus.aatana!
No katso sinä tohtori paisetta tlc:ltä. Se puristelee kaikenlaisia paiseita. Niistä tursuaa välillä kaurapuuronnäköistä mönjää.
Iltaa!
Me vasta kotiuduttin.
On ollu tänään naabergulliaisilla taas pelejä!
Molemmista peleistä voitto, toisesta murskavoitto! Olipa kertakaikkisen hilpiät tunnelmat kotimatkalla!
Ja ihan parasta on se, että vaikka nuo sisarukset kähinöivät keskenään esiteinihuuruissaan niin intoa riittää käydä katsomassa toistensa pelejä ja jaksavat kannustaa toisiaan!
Kurkkua pikkasen karhaa, ehkä otan - ehkä en!
Hitto ku rommi on loppu!
Se olisi munkin unelmani. Asua kesät veneessä ja talvet lapissa jossain hirsimökissä keskellä ei mitään.Mä voisin vaikka muuttaa veneeseen kunhan löytyisi sopiva, edullinen, remppakelpoinen, sellainen.
No kun olet herkkä ja lihassäikeet ei käy niin käykö paiseet?Nääh. Ei kiinnosta. Pidä sä paise-kanavasi.
Mä asuisin talvetkin veneessä. En välttämättä suomessa tietenkään.Se olisi munkin unelmani. Asua kesät veneessä ja talvet lapissa jossain hirsimökissä keskellä ei mitään.
Lisbutti voi läämiä miestäänOta nyt jotain läämittävää!
Mutta älä mikrolämmitä siideriä. Se ei toimi. *kokemuksella*
No kun olet herkkä ja lihassäikeet ei käy niin käykö paiseet?
Kummallista. entä se mönjä niissä? Se ei haittaa? Veri haittaa?Pakko myöntää, ettei paiseissa oo mulle ongelmaa. Ne ovat ihon pinnalla!
Heimoi Pus ja öitäIltaa piti tulla jutusteleen mut silmät lumpsahtelee kiinni niin taidankin ruveta nukkumaan Eli hyvää yötä samaan hengenvetoon kaikille
Veri pyörryttää. Ku se tulee verisuonista mitkä ovat ihon alla.Kummallista. entä se mönjä niissä? Se ei haittaa? Veri haittaa?
 aiVeri pyörryttää. Ku se tulee verisuonista mitkä ovat ihon alla.
Kerran kävi niin että olin viikon työreissulla ja pamahti -15C pakkaset. Varmaan 100 venettä jäi mottiin siellä, jää oli senteissä samaa luokkaa matalassa lahdessa.Kerran kävi näin ja ajoin veneen jäiden läpi nostopaikalle. Pohja puhdistui mahtavasti
Juu en. En kylmää, enkä kuumaa.Ota nyt jotain läämittävää!
Mutta älä mikrolämmitä siideriä. Se ei toimi. *kokemuksella*
Menet sieltä panaman kanavan kauttaMä niin näen itseni jo ikioman paattini, jossa tietenkin on kannella myös sauna, kanssa lillumassa jossain espanjan edustalla marraskuusta maaliskuuhun.
Se, miten itämereltä putputetaan atlantille ja sit gibraltarilta välimerelle, on kyllä aikamoinen arvoitus.
Siihen tarvitaan vähintäänki sextantti ja vähän löpöä. Meri antaa ahvenia!Se, miten itämereltä putputetaan atlantille ja sit gibraltarilta välimerelle, on kyllä aikamoinen arvoitus.
Juu en. En kylmää, enkä kuumaa.
Mulla on vaan muutama alkomahooli mitä menee mieliuusti: Rommi, liköörit ja vodka. Ja niitäkin menee aivan liian vähän.
Viineistä monet puhuu ja olen päättänyt, (jälleen kerran) että jonain päivänä kokeilen maistaa.
Ruoanlaitossa joskus harvoin tulee kyllä käytettyä viintä.
Mikä olis niin hyvää viiniä, että aloittelijakin vois tykätä. Jos vaikka jonkun juuston (mikä juusto sopii?) kanssa ryystäis? Ja rypäleitäkö siihen tarvitaan kans?
Vähän kuin vodka, suolakurkut ja smetana - viinikin tarttee kyytipoikia?