Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Minua ainakin meri-ilma rauhoittaa ja pääsee rentoutumaan 100%. Tosin onhan siinä homma pitää vene kunnossa ja raahata bensaa kanistereilla, toisin kuin autoilussa ja vesillä täytyy tietää mitä tekee, jos jotain sattuu tapahtumaan.

Mä voisin vaikka muuttaa veneeseen kunhan löytyisi sopiva, edullinen, remppakelpoinen, sellainen.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
:sick: :alien: :notworthy: :unsure: :ninja:

Hyvä, etten pudonnut tuolista!

Siis mies katsoo noita Arman-uttuja töllöstä tai jostain ja meneillään on jakso missä se Ihmis-Ken poistattaa kylkiluunsa.

Erehdyin katsomaan just kun lihaa nyitään irti kylkiluusta ja sit aletaan sahata...

Hyvi v.ittus.aatana!
No katso sinä tohtori paisetta tlc:ltä. Se puristelee kaikenlaisia paiseita. Niistä tursuaa välillä kaurapuuronnäköistä mönjää.
 
Iltaa!
Me vasta kotiuduttin.
On ollu tänään naabergulliaisilla taas pelejä!
Molemmista peleistä voitto, toisesta murskavoitto! Olipa kertakaikkisen hilpiät tunnelmat kotimatkalla!:giggle::love:
Ja ihan parasta on se, että vaikka nuo sisarukset kähinöivät keskenään esiteinihuuruissaan niin intoa riittää käydä katsomassa toistensa pelejä ja jaksavat kannustaa toisiaan!:love:

Kurkkua pikkasen karhaa, ehkä otan - ehkä en!:sneaky:
Hitto ku rommi on loppu!:coffee:
 
r0s
Iltaa!
Me vasta kotiuduttin.
On ollu tänään naabergulliaisilla taas pelejä!
Molemmista peleistä voitto, toisesta murskavoitto! Olipa kertakaikkisen hilpiät tunnelmat kotimatkalla!:giggle::love:
Ja ihan parasta on se, että vaikka nuo sisarukset kähinöivät keskenään esiteinihuuruissaan niin intoa riittää käydä katsomassa toistensa pelejä ja jaksavat kannustaa toisiaan!:love:

Kurkkua pikkasen karhaa, ehkä otan - ehkä en!:sneaky:
Hitto ku rommi on loppu!:coffee:

Ota nyt jotain läämittävää!

Mutta älä mikrolämmitä siideriä. Se ei toimi. *kokemuksella*
 
Kerran kävi näin ja ajoin veneen jäiden läpi nostopaikalle. Pohja puhdistui mahtavasti
Kerran kävi niin että olin viikon työreissulla ja pamahti -15C pakkaset. Varmaan 100 venettä jäi mottiin siellä, jää oli senteissä samaa luokkaa matalassa lahdessa.

Alkoi pimeässä ketuttamaan ja ajoin siellä useiden kilojen painoisten lohkareiden seassa, perätuupparin potkurin halkaisija puolittui sekunnissa, eikä se lavattoman keskiön pyöriminen työntänyt venettä yhtään :D

Lopulta pääsin jonkun hakkaamaan ränniin, ja siinä sitten talutettiin paattia kuin heppaa, vieressä jäällä kävellen. Se on sen kokoinen katollinen , ettei tietenkään voi soutaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Ota nyt jotain läämittävää!

Mutta älä mikrolämmitä siideriä. Se ei toimi. *kokemuksella*
Juu en.:LOL: En kylmää, enkä kuumaa.:D

Mulla on vaan muutama alkomahooli mitä menee mieliuusti: Rommi, liköörit ja vodka.:coffee: Ja niitäkin menee aivan liian vähän.

Viineistä monet puhuu ja olen päättänyt, (jälleen kerran) että jonain päivänä kokeilen maistaa.:D
Ruoanlaitossa joskus harvoin tulee kyllä käytettyä viintä.

Mikä olis niin hyvää viiniä, että aloittelijakin vois tykätä. Jos vaikka jonkun juuston (mikä juusto sopii?) kanssa ryystäis? Ja rypäleitäkö siihen tarvitaan kans?:LOL:

Vähän kuin vodka, suolakurkut ja smetana - viinikin tarttee kyytipoikia?
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
r0s
Mä niin näen itseni jo ikioman paattini, jossa tietenkin on kannella myös sauna, kanssa lillumassa jossain espanjan edustalla marraskuusta maaliskuuhun.

Se, miten itämereltä putputetaan atlantille ja sit gibraltarilta välimerelle, on kyllä aikamoinen arvoitus. :whistle: :oops: :D
 
r0s
Juu en.:LOL: En kylmää, enkä kuumaa.:D

Mulla on vaan muutama alkomahooli mitä menee mieliuusti: Rommi, liköörit ja vodka.:coffee: Ja niitäkin menee aivan liian vähän.

Viineistä monet puhuu ja olen päättänyt, (jälleen kerran) että jonain päivänä kokeilen maistaa.:D
Ruoanlaitossa joskus harvoin tulee kyllä käytettyä viintä.

Mikä olis niin hyvää viiniä, että aloittelijakin vois tykätä. Jos vaikka jonkun juuston (mikä juusto sopii?) kanssa ryystäis? Ja rypäleitäkö siihen tarvitaan kans?:LOL:

Vähän kuin vodka, suolakurkut ja smetana - viinikin tarttee kyytipoikia?

Oikeasti hankala vastata, kun viinien vuosikerrat ovat aina eri makuisia.

Mä menisin alkoon ja alkaisin lukea joko puna- tai valkoviinihyllystä viinien luonnehdintoja. Aluksi kannattaa ehkä valita sellainen, missä sokeria on yhä jäljellä jonkin verran (yli 5g/litra). Ja niissähän on ne kuvakkeet. Juuston seuraksi pitää ottaa sellainen missä on juustopalan kuva.

Nii ja liikaa tanniinisuutta pitää välttää aluksi. Ja lopuksikin ku siitä tulee pää kipeäksi jos sattuu kunnolla makuun pääsemään. :whistle:
 

Yhteistyössä