Ok, pyllistäppäs vähänno tunge se sitten persiiseen
Ok, pyllistäppäs vähänno tunge se sitten persiiseen
No ei mun kun ei mulla ole nuha.Ok, pyllistäppäs vähän
Ai nuo pitää tunkea persiiseen niin nuha helpottaa. Ok.Possun sisäfileetä, valkosipulikermaperunoita sekä sienimuhennosta.
Jälkkäriksi porkkanakkakkua.
(mä tein possun, sienimihennoksen sekä porkkanakakun kuorrutuksen, mies muut)
Toki voit tunkea, mutta kyllähän ne sinne itsekseenkin vatsan kautta kulkevat.Ai nuo pitää tunkea persiiseen niin nuha helpottaa. Ok.
Sulla on laajentunut suoli pumppaamisen vuoksi niin helppo homma. Helpommin sinne ne saat.Toki voit tunkea, mutta kyllähän ne sinne itsekseenkin vatsan kautta kulkevat.
Viisas pääsee vähemmällä.
Tulipa muuten mieleen, että 'ammattilaiset' nauttivat alkoholin suolen kautta, jotta tulee vähemmästä ja nopeammin känniin, niin mahtaisiko ruokakin toimia samalla tavalla?Toki voit tunkea, mutta kyllähän ne sinne itsekseenkin vatsan kautta kulkevat.
Viisas pääsee vähemmällä.
Sokeri voisi ehkä imeytyä. Suolakin kenties. Mutta rasva tuskin. Kuidut eivät.Tulipa muuten mieleen, että 'ammattilaiset' nauttivat alkoholin suolen kautta, jotta tulee vähemmästä ja nopeammin känniin, niin mahtaisiko ruokakin toimia samalla tavalla?
Parempi pohtia ennen testiäSokeri voisi ehkä imeytyä. Suolakin kenties. Mutta rasva tuskin. Kuidut eivät.
Pitäiskö pohtia vielä tarkemmin?
Imit loput miehesi k*llista vai?Porkkanakakun kuorrutus on kyl aikas maukasta.
Miten ihmeessä sitä sattuikin olemaan hieman liikaa?
Automaattinen pilssipumppu ei sitten ollut toiminut ja hyvä ettei paatti ollut muuttunut sukellusveneeksi. Koko akku oli jo veden alla. Eli akku on pjaskana ja kaikki johtojen liittimet täytyy vaihtaa...
O ouHöh. mulla on nyt sienimuhennosta syvällä! Itse tungin.
Osittain oma vika, kun en ole ehtinyt käymään kalalla enkä käynyt katsomassa venettä...Höh. Syvältä!
Yleisurheilukisatkin ovat viihdyttävämpiä kuin sun kommentit.O ou
Osittain oma vika, kun en ole ehtinyt käymään kalalla enkä käynyt katsomassa venettä...
Tänään piti nostaa, mutta en ehtinyt, koska pitikin käydä töissä. Huomenna nostetaan.Eikö se pitäisi pian jo nostaakin?
Tänään piti nostaa, mutta en ehtinyt, koska pitikin käydä töissä. Huomenna nostetaan.
Minua ainakin meri-ilma rauhoittaa ja pääsee rentoutumaan 100%. Tosin onhan siinä homma pitää vene kunnossa ja raahata bensaa kanistereilla, toisin kuin autoilussa ja vesillä täytyy tietää mitä tekee, jos jotain sattuu tapahtumaan.Ja sit onkin koko talvi aikaa tuunata vene kevätkuntoon!
Oispa mullakin. Siis vene. -Tosin täällä suurin ongelma on se, että mistä löytää sopiva laituripaikka silleen ettei joudu putputtamaan tuntikausia päästäkseen joenvarresta/lahdenpoukamasta oikealle merelle.
Tänään piti nostaa, mutta en ehtinyt, koska pitikin käydä töissä. Huomenna nostetaan.
Sillä ihmiskenillä ei ole kaikki muumit laaksossa. Itse ainakin ihmettelen, että miksi lääkärit suostuvat leikkaamaan päästä pipiä henkilöä
Hyvä, etten pudonnut tuolista!
Siis mies katsoo noita Arman-uttuja töllöstä tai jostain ja meneillään on jakso missä se Ihmis-Ken poistattaa kylkiluunsa.
Erehdyin katsomaan just kun lihaa nyitään irti kylkiluusta ja sit aletaan sahata...
Hyvi v.ittus.aatana!
Ole hyväYleisurheilukisoja on viihdyttävä seurata samalla kun sulloo ruokaa persiiseen ja sun kommentit piristävät kovasti mieltä, kiitos