Ei näy itseä vähän jännittää jos sattuiski et joku kaveri sattuisi etsimään jotain jouluun liittyvää ryhmää ja sit kun ainoostaan mun kuva näkyy tuossa ryhmässä, koska yp:nä ni siinähä sit alkais kiva keskustelu ryhmä on tosiaan asetuksista suljettu, joten ulkopuoliset ei nää ketä ryhmässä on, muuta kuin tosiaan vaan sen et kuka ryhmää ylläpitää@lucille Miekin laitoin pyynnön. Eihä kai nuo ny vaa näy kellee muille
Mulla ei näy vieläkään muuta ku lisääntyneet läskit ja turvotus, ja viikkoja 17+1. kunpa mullakin alkais jo näkymään, muutenkin kuin niin että näyttää lihavalta.Veikeätä , kyllä se raskausvatsa meinaa jo puskea esiin vaikka ei ole vielä viikkojakaan hirveesti
Onko tämä sun mones lapsi?Mulla ei näy vieläkään muuta ku lisääntyneet läskit ja turvotus, ja viikkoja 17+1. kunpa mullakin alkais jo näkymään, muutenkin kuin niin että näyttää lihavalta.
Nyt löyty!@minttu-82 Miun piti painaa viel lisäks "groups" nappulaa siin haussa ku olin ens kirjottanu joulumasut, sen takaa löyty.
Ensimmäinen on ja myös vähän taaksepäin kallistunut kohtu. Mutta eiköhän se sieltä nopeasti pompsahda sitten kun pompsahtaa. kohdun tunnen kyllä helposti painelemalla, yläreuna jossain pari senttiä navasta alaspäin, ja samoin kyykyssä ja kumarrellessa tuntuu kyllä kohtuOnko tämä sun mones lapsi?
Mä en tiedä johtuuko tämä oma kummun nopea kasvu ehkä siitä että on kolmas raskaus vai mistä lie. Istukkakin on kuulemma tuossa edessä, että eikös sillon pitäs vatsan olla pienempi mutta eipä mulla. Varmaan riippuu myös onko miten leveä lantio, mä en ole kovin leveä lantioinen niin voi olla sekin syynä... tiedä näistä ... mutta kyllä mulla kahdessa ensimmäisessä meni lähemmäksi viikkoa 20 ennen kuin alko tajuamaan että raskausmahahan tuo eikä mitään läskiä
Muoks. Nyt sitten luinkin jostain että edessä oleva istukka toiskin mahan aikasemmin esiin
No sitten en ihmettele vaikka ei vielä kumpu näy, mie en toisaalta edes odottele että alkais edes näkyä kovin äkkiä... sen ison vatsan kanssa on niin tukalaa varsinkin jos se on jo heti alusta semmonen jumbo mutta onhan se tosiaan toisaalta kivaEnsimmäinen on ja myös vähän taaksepäin kallistunut kohtu. Mutta eiköhän se sieltä nopeasti pompsahda sitten kun pompsahtaa. kohdun tunnen kyllä helposti painelemalla, yläreuna jossain pari senttiä navasta alaspäin, ja samoin kyykyssä ja kumarrellessa tuntuu kyllä kohtu
En minäkään muuten odottelisi, mutta nyt turvotuksen kanssa näyttää vaan läskiltä ja aattelen ettei kukaan tajua että sille on muukin syy kuin suklaa...No sitten en ihmettele vaikka ei vielä kumpu näy, mie en toisaalta edes odottele että alkais edes näkyä kovin äkkiä... sen ison vatsan kanssa on niin tukalaa varsinkin jos se on jo heti alusta semmonen jumbo mutta onhan se tosiaan toisaalta kiva
Mä taas en ole ikinä oppinut tiedostamaan tuota kohtua missä se menee en painelemalla tai muutenkaan
Heh, tiedän tunteenEn minäkään muuten odottelisi, mutta nyt turvotuksen kanssa näyttää vaan läskiltä ja aattelen ettei kukaan tajua että sille on muukin syy kuin suklaa...
Kova penkki ei yhtään hyvä täälläkään.. tai pitkän jaloilla olo.. onnex en oo töissä tällä hetkellä.. ei tulis mitään..Ääh, kuinka monella selkä alkanut vaivaamaan ? Mulle tekee välillä tuskaa istua kauan ja varsinkin kovalla penkillä.
Mulla alkanut pikkuhiljaa alaselkä vihoittelemaan... tänäänkin kun piti sängystä nousta ni kyllä sattu, joutu kierii reunalle et saan jalat lattialle varmaan taas pukkaa iskiaksen päälle, tähänkin raskauteen.Ääh, kuinka monella selkä alkanut vaivaamaan ? Mulle tekee välillä tuskaa istua kauan ja varsinkin kovalla penkillä.
Meillä noi isommat tarvikehankinnat tapahtuu varmaan tällä kertaa vasta reilusti rakenneultran jälkeen.. pinnasänky kerettiin hommaa (käytettynä) ennen r-ultraa, ja se oli "virhe" silloin.. ...noh, odottaapahan sänky valmiina tätä uutta tulokasta toivottavasti kaikki vaan menee tällä kertaa loppuun asti hyvin.Toivottavasti huono onni ei tule nyt kun näin aikaseen hommasin pinnasängyn ilmaseksi kun sai.. ei viitsitä enää uusia/käyttää hirveesti hankintoihin rahaa kun meille ei tämän jälkeen enempää tule lapsia niin ihania kun ovattii.. jonku verra on tuolta 1,5weeltä tallessa tavaraa.. jotain pientä pitää hankkia:harsoja,turvakaukaloon lämpöpussi ja yhistelmät nyt ainakii.. ja vaatetta jos on tyttö.. huimaus on alkanu vaivata jos liian äkkiä nousoo ylös.. ensimmäinen potku tuntu eilen kun kuuntelin iltameininkiä..