Joulukuiset 2019

Minua kiinnostaisi tuo dopplerin hankinta kovasti. Oireettomuus ja ajoittaiset vihlasut vatsalla/ vatsan väännöt on vienyt ajatukset pahimpaan. :( Np-ultra on vasta viikon päästä torstaina. Ajattelin, että sydänäänien kuuleminen toisi itselle rauhan tässä asiassa :whistle:
Minkä merkkisiä dopplereita teillä on käytössä?
 
Minua kiinnostaisi tuo dopplerin hankinta kovasti. Oireettomuus ja ajoittaiset vihlasut vatsalla/ vatsan väännöt on vienyt ajatukset pahimpaan. :( Np-ultra on vasta viikon päästä torstaina. Ajattelin, että sydänäänien kuuleminen toisi itselle rauhan tässä asiassa :whistle:
Minkä merkkisiä dopplereita teillä on käytössä?
Mulla on angels sound,netistä tilasin par vuotta sitte ja makso 40e. Ainut miinus on että ei oo näyttöö mistä näkis pienen sykkeen. Muuten oon kyllä ollu ihan tyytyväinen. Kuuntelut oon lopettanu siihen kun liikkeet alkanu tuntua selvästi. Hiljasempina päivinä sit tarkastanu. Meillä sama uä päivä
 
@minttu-82 mulla np uä vasta ens viikon to jollon tasan rv 12:love: onnex on ollu tuo doppleri ni on välillä voinu kuunnella ja hyvin jumpsuttaa:love: kyllä jos noilla sun oloilla ei oo pienellä kaikki hyvin niin ihme on(n) mun tekis mieli huutaa kans kaikille tää uutinen mutta en uskalla ennen tota ultraa. Ja senki jälkeen oon ehkä hiljaa.. kahtokuut kasvavasta mahasta:LOL: en halua kuulla yhtää negatiivista palautetta tai musta kuoriutuu sellanen hirviö siinä vaiheessa. Jos ei oo hyvää sanottavaa niin olkoot hiljaa ja puhukoot selän takana. Tsemppiä ultraan ja eiköhän siellä elämää ole:love:
Olikos teillä jo useampi lapsi kun epäilet negatiivisia kommentteja? Kyllä määkin niitä odotan joiltakin, kun tosiaan ihan normaali yhtälö ei oo ”uraäiti” ja viides tulossa. Tuon paikan sain, kun neljäs oli 9kk ja työnantajakin varmaan ajatteli että ei tuo ainakaan enää äippälomalle jää... :ROFLMAO: Sen tiedän, että mun äiti tulee oleen onnensa kukkuloilla, koska oon ainut laps ja meidän lapset on sen ainoat lapsenlapset. Anoppi ja appiukko tuskin kommentoi mitään... Jännittää myös meidän vanhimmaisen reaktio kun 14v poika ei ehkä niin tätä osaa odottaa...Haluaisinnniin kertoo lapsille heti ultran jälkeen, mutta eihän ne osaa hiljaa olla, niin en tiedä...
Alan olla jo ihan ahdistuksen partaalla tuosta torstain ultrasta, että en tiedä miten saan pidettyä itteni kasassa siihen asti...
 
Olikos teillä jo useampi lapsi kun epäilet negatiivisia kommentteja? Kyllä määkin niitä odotan joiltakin, kun tosiaan ihan normaali yhtälö ei oo ”uraäiti” ja viides tulossa. Tuon paikan sain, kun neljäs oli 9kk ja työnantajakin varmaan ajatteli että ei tuo ainakaan enää äippälomalle jää... :ROFLMAO: Sen tiedän, että mun äiti tulee oleen onnensa kukkuloilla, koska oon ainut laps ja meidän lapset on sen ainoat lapsenlapset. Anoppi ja appiukko tuskin kommentoi mitään... Jännittää myös meidän vanhimmaisen reaktio kun 14v poika ei ehkä niin tätä osaa odottaa...Haluaisinnniin kertoo lapsille heti ultran jälkeen, mutta eihän ne osaa hiljaa olla, niin en tiedä...
Alan olla jo ihan ahdistuksen partaalla tuosta torstain ultrasta, että en tiedä miten saan pidettyä itteni kasassa siihen asti...
Joo. Tämä tuleva on 5s lapsi:love: nelosen jälkee alko jo iha joka suunnalta tulla kommenttia että älkää enää,eiköhän teillä lapset oo jo tossa,mitenkähä pärjäättä jne.. ei montaa onnen toivotusta tullu.. tästä ei varmasti senkää vertaa. Ei pitäs välittää muista mut toisinaa se on aika vaikeeta.. meillä varmaa tuo 7v ottaa uutisen onnessaa vastaa sitte kun kerrotaan,on jo tovin ruinannu siskoa ku hällä on vaan 3 veljee:LOL: kahden vanhimman reaktiosta en uskalla sanoa juuta jaata ja tää nuorin puoltoista vee ei ymmärrä viä.. mä kerkesin käydä tekee paperit että palaan tammikuus töihi.. taitaa vaa siirtyä vuodella kahdella
 
Joo. Tämä tuleva on 5s lapsi:love: nelosen jälkee alko jo iha joka suunnalta tulla kommenttia että älkää enää,eiköhän teillä lapset oo jo tossa,mitenkähä pärjäättä jne.. ei montaa onnen toivotusta tullu.. tästä ei varmasti senkää vertaa. Ei pitäs välittää muista mut toisinaa se on aika vaikeeta.. meillä varmaa tuo 7v ottaa uutisen onnessaa vastaa sitte kun kerrotaan,on jo tovin ruinannu siskoa ku hällä on vaan 3 veljee:LOL: kahden vanhimman reaktiosta en uskalla sanoa juuta jaata ja tää nuorin puoltoista vee ei ymmärrä viä.. mä kerkesin käydä tekee paperit että palaan tammikuus töihi.. taitaa vaa siirtyä vuodella kahdella
Meillä kans 5v ja 7v on varmasti ihan intona! 11v on vähän hällä väliä tyyppi :ROFLMAO: 14v on kaikista eniten symppis, mutta saa nähdä miten teiniys vaikuttaa...
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
Joku mainitsi tunteneesa liikkeitä tai epäili. Mä oon ollu tuntevinani kans jo parina päivänä,tiedä sit.. eipä kai se mahottomuus olis kun 6s raskaus 5s lapsi ni osaa jo odotella/tietää miltä ne ekat liikkeet tuntuu... ja ne tuntuu vaa tietys asennos.. hulluna saa pitää:D:whistle::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Mulla on angels sound,netistä tilasin par vuotta sitte ja makso 40e. Ainut miinus on että ei oo näyttöö mistä näkis pienen sykkeen. Muuten oon kyllä ollu ihan tyytyväinen. Kuuntelut oon lopettanu siihen kun liikkeet alkanu tuntua selvästi. Hiljasempina päivinä sit tarkastanu. Meillä sama uä päivä
Tuota angels sound-laitetta jo katselinkin, kun oli halvimmasta päästä. Hyvä, että on ihan toimiva laite. :) Pitää tätä vielä hetki tuumia.
 
Taidanpa nyt uskaltautua tänne mukaan, lueskellut olen jo huhtikuusta saakka teidän juttuja :)

Varhaisultra oli 9+2 ja eilen ultrattiin myös ensimmäisellä neuvolakäynnillä 10+5 ja kaikki näytti toistaiseksi hyvältä. Plussasin suoraan keskenmenon jälkeen joten vähän vielä sellainen päivä kerrallaan olo :)

Täällä odotellaan kuudetta, isommat on 1v10kk, 3v, 5v, 6v ja 8v. Joulukuussa 2v5kk, 4v, 5v, 7v ja 8v. Kaikilla on alle 2v ikäero ja nyt tulee ensimmäistä kertaa yli 2v ikäeroa. Luulen että ottavat hyvin vastaan jos jossain vaiheessa päästään vauvauutisia heille kertomaan. En vaan usko että muut sukulaiset ottavat niin hyvin :D Joten ei kyllä mitään kiirettä kertoa vaikkakin maha näkyy jo hyvin.

Täällä myös oireena pahoinvointia ja oksentamista 10-30xpv. Juominen enemmän tuottaa vaikeuksia mutta onneksi ei ole vielä helteitä ollut... Joudun kärsimään näistä oloista synnytykseen asti kuten muissakin raskauksissa mutta mitäpä sitä ei lapsensa eteen tekisi :love:

saraheinä 10+6 <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
Taidanpa nyt uskaltautua tänne mukaan, lueskellut olen jo huhtikuusta saakka teidän juttuja :)

Varhaisultra oli 9+2 ja eilen ultrattiin myös ensimmäisellä neuvolakäynnillä 10+5 ja kaikki näytti toistaiseksi hyvältä. Plussasin suoraan keskenmenon jälkeen joten vähän vielä sellainen päivä kerrallaan olo :)

Täällä odotellaan kuudetta, isommat on 1v10kk, 3v, 5v, 6v ja 8v. Joulukuussa 2v5kk, 4v, 5v, 7v ja 8v. Kaikilla on alle 2v ikäero ja nyt tulee ensimmäistä kertaa yli 2v ikäeroa. Luulen että ottavat hyvin vastaan jos jossain vaiheessa päästään vauvauutisia heille kertomaan. En vaan usko että muut sukulaiset ottavat niin hyvin :D Joten ei kyllä mitään kiirettä kertoa vaikkakin maha näkyy jo hyvin.

Täällä myös oireena pahoinvointia ja oksentamista 10-30xpv. Juominen enemmän tuottaa vaikeuksia mutta onneksi ei ole vielä helteitä ollut... Joudun kärsimään näistä oloista synnytykseen asti kuten muissakin raskauksissa mutta mitäpä sitä ei lapsensa eteen tekisi :love:

saraheinä 10+6 <3
Tervetuloa:) meillä sama la(y) itselläkin 10+6:love: mun lapset joulukuus 13,11,8 ja 2.. täällä enempi syönti tökkii ku juonti.. mulla ei näy onnex vielä mutta turvotus vatsassa kyllä antaa muuta olettaa:D
 
Kiitos hitvetti :) Okei, mulla näyttäis myös 26.pv olevan. Saa nähdä meneekö joulu synnärillä?? Kyllä pompsahti maha jo ihan täysin, turvotusta kai se on vielä vaikka paino on muutaman kilon tippunut. Niin no en minäkään pysty paljoa syömään ja osa tulee pois mutta vesi huolettaa enemmän kun välillä on jano. Onneksi useimmiten yöllä pystyy juomaan vettä, ei kyllä aina silloinkaan pysy sisällä. Mutta jospa se tästä.
 
Itku ja valve mun ihmisen silmät
Vierikää kyyneleet
Tulehan tuomaan se toinen päivä
Kun on kepeät askeleet

Ei tullut meille joulukuun vauvaa, tuli nt-ultrassa tieto että vauva on kuollut. Tyhjä ja turta olo. Tyhjäys käynnistyi tänään esilääkkeen voimalla, vauva tuli ulos mutta istukka jäi jumiin kohdunsuulle. Lääkäri sen poisti ja nyt odotellaan koska elämä helpottaa.

Paljon onnea ja tsemppiä teille odotukseen, meidän aika ei ollut nyt.
 
Terkut np-ultrasta! Itkuhan siinä tuli kun ruudulla pyörähteli hurmaava 4,1cm ihmisen alku. Laskettu ultran mukaan 25.12, mutta pidetään kuukautisten mukaan 27.12. Kaikki päällisin puolin tässä vaiheessa kunnossa, nyt labraan antaan verinäytteet. Oon niin onnellinen! Vaikka tiedän että vielä pitkä matka edessä, mutta tällä hetkellä kaikki hyvin.:love:
 
@tk-k Voi ei :cry: voimia kovasti :(

Tuntuu tyhmältä tähän päälle iloita , että täältäkin terkkuja np-ultrasta ja kaikki oli hyvin. Ensin kaveri ei liikkunut niin paljon, kun oli rakko niin täynnä, mutta kun sain käydä tyhjennyksellä niin riehuminen vatsassa alkoi :love:
Raskausviikkoja saatiin 13+4 ja laskettu aika olisi 8.12. :)

Sain tietää nyt samalla ne riskiluvut seulonnoista ja ne oli jotain 1:100 000 ja muut samaa luokkaa ja kaikki siis oli normaalit :)
Ja niskaturvotus oli jotain 1,5mm jos en ihan väärin muista .
 

Yhteistyössä