Voi, siihen ei oo enää pitkä aika ite joudun odotteleen helmikuun puoleen väliinMulla on ens viikon pe nt-ultra, ja jos siel kaikki hyvin niin haluaisin kans mukaan facebook ryhmään
Tää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisäänMelkein kuukausi mennyt edellisestä viestistä täällä. Edelleen kai raskaana Nyt ehkä 8+2 tai jotain sinnepäin. En ole vielä käynyt varhaisultrassa, vaikka piti käydä, mutta oon vaan lykännyt sitä... Oireita ei juurikaan ole, muuta kun rinnat on kipeät jos lapset osuu/painautuu niihin. Täytyisi varmaan soitella kuitenkin neuvolaan tässä piakkoin Ootteko te Jo käynyt?
Mulla oli ensimmäinen neuvolakäynti jo tän kuun alussa eli soittele ihmeessä, varmaan sullakin eka käynti jo näillä näppäimilläTää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisään
Mulla ei ainakaan osaaminen riitä ryhmän luontiin, että on oikeasti oikeasti salainen ryhmäKiva jos facebook-ryhmä kiinnostaisi muitakin! Mä en muista täällä foorumilla käydä niin jää kirjoittelu täällä vähälle.
Kukas osaisi sen fb-ryhmän luoda?
Täällä myös käyty ultrassa ja kaikki on hyvinTänään 12+0 ja ultrassa kaikki hyvin Kerrottiin esikoiselle ja hän innoissaan mietti jo nimeä vauvalle
Ihanaa, että sielläkin pikkuisella kaikki kunnossa. Mulla on sama ton pahoinvoinnin kanssa, hetkeksi jo vähän helpotti, mutta nyt taas pahempi. Lisäksi oon iltaisin toooosi väsynyt.Kävimme tänään ultrassa ja kaikki vaikuttaisi olevan hyvin
Pahoinvointi on taas vaivannut enemmän ja vähemmän ja olin viikonloppuna aivan 'poissa pelistä'.
Täällä esikoistaan odottava 37-vuotias, joka pitkään kirjoitteli syyskuisissa, mutta varhaisultrassa kävikin ilmi, että oltiin kuukauden pidemmällä kun oltiin arveltu. Eli toissapäivänä viikot 9 muuttuivat viikoiksi 13+1.
Kaikki on uutta, raskaus oli yllätys, sillä oli oletus, etten voi lapsia saada, en niitä ikinä ole erikoisemmin halunnutkaan, ehkäisy ollut pois käytöstä avioliitossa yli 5 vuotta, ja aina oli ajateltu, että olisi se jo tullut jos on tullakseen, siksi oli suuri yllätys.
Ja nyt kun kuulin, että raskaus on näin pitkällä, yllätyin jälleen lisää. Ensimmäinen kolmannes meni luvattoman helposti.
Lapsi saa tulla, mutta juuri eilen miehelle viimeksi sanoin, että enää puoli vuotta niin meidän elämä oli sitten siinä Eli semmosta ahdistusta ja epävarmuutta on paljon eikä vielä ole kehittynyt mitään tunnesidettä lapseen - luotan kuitenkin siihen, että se sitten ajanmyötä kehittyy kun sen aika on
Näin se varmasti menee, enkä enää pelkää, ettenkö joskus lapsestani tulisi välittämään. Harmi vain ettei vielä tämän raskauden aikana ole tullut vielä kertaakaan onnen tai suuren ilon tunnetta, ei kyllä suruakaan. Mutta olisi mukava kokea joku onnen tunne raskauden aikanakin jo ja odottaa sitä laskettua aikaa, nyt en sitä odota lainkaan.Hei ja tervetuloa
Aivan varmasti kaikki tunteet tässä käy vielä moneen kertaan läpi itse kukin ja käsittelee ne omalla tavallaan. Ja kuten sanoitkin, ajanmyötä tunneside kehittyy ja asioilla on tapana järjestyä
Itsekin olen välillä ollut kauhuissani mihin olenkaan ryhtynyt ja selviänkö taas vauvavuodesta ym. Seuraavana päivänä sitten ollutkin aivan päinvastaiset tunteet ja miettinyt, olinpa hölmö ajatusteni kanssa.
Kävitkö ultrassa? Oliko kaikki hyvin?Mulla ultra viikon päästä keskiviikkona ! Voisin sen jälkeen sitten luoda ryhmän jos joku muu ei ehdi ennen
Tervetuloa mukaan! Vaikka meillä lapsi on pitkään toivottu niin silti tunteet menee laidasta laitaan! Nyt alkuraskaudesta ainakin kun oon voinut huonosti ja ollut tosi väsynyt oon miettinyt, et jaksako hoitaa kahta lasta jne!Täällä esikoistaan odottava 37-vuotias, joka pitkään kirjoitteli syyskuisissa, mutta varhaisultrassa kävikin ilmi, että oltiin kuukauden pidemmällä kun oltiin arveltu. Eli toissapäivänä viikot 9 muuttuivat viikoiksi 13+1.
Kaikki on uutta, raskaus oli yllätys, sillä oli oletus, etten voi lapsia saada, en niitä ikinä ole erikoisemmin halunnutkaan, ehkäisy ollut pois käytöstä avioliitossa yli 5 vuotta, ja aina oli ajateltu, että olisi se jo tullut jos on tullakseen, siksi oli suuri yllätys.
Ja nyt kun kuulin, että raskaus on näin pitkällä, yllätyin jälleen lisää. Ensimmäinen kolmannes meni luvattoman helposti.
Lapsi saa tulla, mutta juuri eilen miehelle viimeksi sanoin, että enää puoli vuotta niin meidän elämä oli sitten siinä Eli semmosta ahdistusta ja epävarmuutta on paljon eikä vielä ole kehittynyt mitään tunnesidettä lapseen - luotan kuitenkin siihen, että se sitten ajanmyötä kehittyy kun sen aika on
Valitettavasti se ei onnistu. Saan kyllä viesti-ikkunan auki, mutta varsinainen viestin lähettäminen ei onnistunutkaan. Jollain tavalla saadaan kyllä sinutkin ryhmään mukaan.@skafa pystytkö laittaan mulle yksityisviestiä? Mä en jostain syystä saa laitettua sulle, en tie johtuuko siitä et odottelen edelleen jotain vahvistusviestiä spostiin, et eikö sen takia oo kaikki toiminnot käytössä?