Elokuiset 2023

vierailija
Melkein kuukausi mennyt edellisestä viestistä täällä. Edelleen kai raskaana :D Nyt ehkä 8+2 tai jotain sinnepäin. En ole vielä käynyt varhaisultrassa, vaikka piti käydä, mutta oon vaan lykännyt sitä... Oireita ei juurikaan ole, muuta kun rinnat on kipeät jos lapset osuu/painautuu niihin. Täytyisi varmaan soitella kuitenkin neuvolaan tässä piakkoin 😅 Ootteko te Jo käynyt?
 
Melkein kuukausi mennyt edellisestä viestistä täällä. Edelleen kai raskaana Nyt ehkä 8+2 tai jotain sinnepäin. En ole vielä käynyt varhaisultrassa, vaikka piti käydä, mutta oon vaan lykännyt sitä... Oireita ei juurikaan ole, muuta kun rinnat on kipeät jos lapset osuu/painautuu niihin. Täytyisi varmaan soitella kuitenkin neuvolaan tässä piakkoin Ootteko te Jo käynyt?
Tää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisään 😅
 
Moikka pitkästä aikaa!
Oon ollut viikolla töiden jälkeen tosi väsynyt, vähän kyl kaipais lomaa tähän väliin.😅
En oo myöskään pitkään aikaan kirjotellut, mutta muiden kuulumisia olen seuraillut.
Mulla on maanantaina eka ultra ja jos sielä kaikki kunnossa, niin mua kans kiinnostaa facebook-ryhmä.🙂
Harvoin sitä odottaa näin paljon, että viikonloppu olis ohi.😄
 
  • Tykkää
Reactions: ANNINA_30 ja Iduli
Tää oli siis minulta, unohdin kirjautya sisään
Mulla oli ensimmäinen neuvolakäynti jo tän kuun alussa eli soittele ihmeessä, varmaan sullakin eka käynti jo näillä näppäimillä ☺

Meillä niskapoimu-ultra 14.2, tänään kävin labroissa niitä varten.

Kiva jos facebook-ryhmä kiinnostaisi muitakin! Mä en muista täällä foorumilla käydä niin jää kirjoittelu täällä vähälle.

Kukas osaisi sen fb-ryhmän luoda?
Mulla ei ainakaan osaaminen riitä ryhmän luontiin, että on oikeasti oikeasti salainen ryhmä 🙈😄
 
vierailija
Täällä esikoistaan odottava 37-vuotias, joka pitkään kirjoitteli syyskuisissa, mutta varhaisultrassa kävikin ilmi, että oltiin kuukauden pidemmällä kun oltiin arveltu. Eli toissapäivänä viikot 9 muuttuivat viikoiksi 13+1.

Kaikki on uutta, raskaus oli yllätys, sillä oli oletus, etten voi lapsia saada, en niitä ikinä ole erikoisemmin halunnutkaan, ehkäisy ollut pois käytöstä avioliitossa yli 5 vuotta, ja aina oli ajateltu, että olisi se jo tullut jos on tullakseen, siksi oli suuri yllätys.

Ja nyt kun kuulin, että raskaus on näin pitkällä, yllätyin jälleen lisää. Ensimmäinen kolmannes meni luvattoman helposti.

Lapsi saa tulla, mutta juuri eilen miehelle viimeksi sanoin, että enää puoli vuotta niin meidän elämä oli sitten siinä :D Eli semmosta ahdistusta ja epävarmuutta on paljon eikä vielä ole kehittynyt mitään tunnesidettä lapseen - luotan kuitenkin siihen, että se sitten ajanmyötä kehittyy kun sen aika on :)
 
Täällä esikoistaan odottava 37-vuotias, joka pitkään kirjoitteli syyskuisissa, mutta varhaisultrassa kävikin ilmi, että oltiin kuukauden pidemmällä kun oltiin arveltu. Eli toissapäivänä viikot 9 muuttuivat viikoiksi 13+1.

Kaikki on uutta, raskaus oli yllätys, sillä oli oletus, etten voi lapsia saada, en niitä ikinä ole erikoisemmin halunnutkaan, ehkäisy ollut pois käytöstä avioliitossa yli 5 vuotta, ja aina oli ajateltu, että olisi se jo tullut jos on tullakseen, siksi oli suuri yllätys.

Ja nyt kun kuulin, että raskaus on näin pitkällä, yllätyin jälleen lisää. Ensimmäinen kolmannes meni luvattoman helposti.

Lapsi saa tulla, mutta juuri eilen miehelle viimeksi sanoin, että enää puoli vuotta niin meidän elämä oli sitten siinä :D Eli semmosta ahdistusta ja epävarmuutta on paljon eikä vielä ole kehittynyt mitään tunnesidettä lapseen - luotan kuitenkin siihen, että se sitten ajanmyötä kehittyy kun sen aika on :)

Hei ja tervetuloa 😊
Aivan varmasti kaikki tunteet tässä käy vielä moneen kertaan läpi itse kukin ja käsittelee ne omalla tavallaan. Ja kuten sanoitkin, ajanmyötä tunneside kehittyy ja asioilla on tapana järjestyä ❤

Itsekin olen välillä ollut kauhuissani mihin olenkaan ryhtynyt ja selviänkö taas vauvavuodesta ym. Seuraavana päivänä sitten ollutkin aivan päinvastaiset tunteet ja miettinyt, olinpa hölmö ajatusteni kanssa.
 
vierailija
Hei ja tervetuloa
Aivan varmasti kaikki tunteet tässä käy vielä moneen kertaan läpi itse kukin ja käsittelee ne omalla tavallaan. Ja kuten sanoitkin, ajanmyötä tunneside kehittyy ja asioilla on tapana järjestyä

Itsekin olen välillä ollut kauhuissani mihin olenkaan ryhtynyt ja selviänkö taas vauvavuodesta ym. Seuraavana päivänä sitten ollutkin aivan päinvastaiset tunteet ja miettinyt, olinpa hölmö ajatusteni kanssa.
Näin se varmasti menee, enkä enää pelkää, ettenkö joskus lapsestani tulisi välittämään. Harmi vain ettei vielä tämän raskauden aikana ole tullut vielä kertaakaan onnen tai suuren ilon tunnetta, ei kyllä suruakaan. Mutta olisi mukava kokea joku onnen tunne raskauden aikanakin jo ja odottaa sitä laskettua aikaa, nyt en sitä odota lainkaan.

Toki itselläni ollut masennusta myös pitkään ja tämä uutinen kun on ollut lievä shokki, niin ehkä tämä kaikki vaikuttaa siihen, ettei kovin positiivisia fiiliksiä tule.

Ainoa mitä toivon, etten jälkikäteen vain jäisi harmittelemaan, miksi en osannut nauttia raskausajastq, mutta ehkä tämä raskausaika jää hyvin pian muutoinkin unholaan, kun uusi elämä alkaa! ❤
 
Täällä esikoistaan odottava 37-vuotias, joka pitkään kirjoitteli syyskuisissa, mutta varhaisultrassa kävikin ilmi, että oltiin kuukauden pidemmällä kun oltiin arveltu. Eli toissapäivänä viikot 9 muuttuivat viikoiksi 13+1.

Kaikki on uutta, raskaus oli yllätys, sillä oli oletus, etten voi lapsia saada, en niitä ikinä ole erikoisemmin halunnutkaan, ehkäisy ollut pois käytöstä avioliitossa yli 5 vuotta, ja aina oli ajateltu, että olisi se jo tullut jos on tullakseen, siksi oli suuri yllätys.

Ja nyt kun kuulin, että raskaus on näin pitkällä, yllätyin jälleen lisää. Ensimmäinen kolmannes meni luvattoman helposti.

Lapsi saa tulla, mutta juuri eilen miehelle viimeksi sanoin, että enää puoli vuotta niin meidän elämä oli sitten siinä Eli semmosta ahdistusta ja epävarmuutta on paljon eikä vielä ole kehittynyt mitään tunnesidettä lapseen - luotan kuitenkin siihen, että se sitten ajanmyötä kehittyy kun sen aika on
Tervetuloa mukaan! Vaikka meillä lapsi on pitkään toivottu niin silti tunteet menee laidasta laitaan! Nyt alkuraskaudesta ainakin kun oon voinut huonosti ja ollut tosi väsynyt oon miettinyt, et jaksako hoitaa kahta lasta jne!

Me käytiin tiistaina ultrassa ja kaikki oli hyvin ❤ odottelen kans facebook-ryhmää, jos siellä viestittely olisi aktiivisempaa kuin täällä 😊
 
Hei. Odotan neljättä lasta. LA 14.8. Soite ois synnytys sairaalana. Mulla on takana 4 keskenmenoa 2 vuoden aikana. 1 lääkkeellinen tyhjennys. Nyt erittäin toiveikkaana, että tällä kertaa kaikki menis hyvin, kun viikkoja jo kuitenkin 14+4. Pari kertaa oon käyny ultrassa ja kaikki hyvin. Sokerirasituksessa kävin alkuviikosta. Paastoarvo oli just siinä rajalla, että mulla on raskausajandiabetes.

Facebook-ryhmä kiinnostaa, joten jään odottelemaan 😊
 
Heips! En ole aiemmin tähän ketjuun jaksanut kirjoitella, mutta odotan tosiaan lasta syntyväksi jossain elokuun loppupuolella tai syyskuun alkupuolella - en ole viitsinyt niin kovasti takertua tiettyyn laskettuun päivämäärään. Olen myös itse odottanut, että joku loisi sen fb-ryhmän, mutta kun sitä ei ole vieläkään kukaan tehnyt, niin päätin luoda sellaisen nyt sitten itse. Ryhmä on yksityinen ja piilotettu kaikilta muilta. Yksityisviestitse voi laittaa oman nimen ja profiilikuvan tuntomerkit, niin lisään sitten ryhmään.
 
@skafa pystytkö laittaan mulle yksityisviestiä? Mä en jostain syystä saa laitettua sulle, en tie johtuuko siitä et odottelen edelleen jotain vahvistusviestiä spostiin, et eikö sen takia oo kaikki toiminnot käytössä?
Valitettavasti se ei onnistu. Saan kyllä viesti-ikkunan auki, mutta varsinainen viestin lähettäminen ei onnistunutkaan. Jollain tavalla saadaan kyllä sinutkin ryhmään mukaan.
 

Yhteistyössä