Joulukuiset 2019

@lucille Miekin laitoin pyynnön. Eihä kai nuo ny vaa näy kellee muille :eek:
Ei näy :) itseä vähän jännittää jos sattuiski et joku kaveri sattuisi etsimään jotain jouluun liittyvää ryhmää ja sit kun ainoostaan mun kuva näkyy tuossa ryhmässä, koska yp:nä ni siinähä sit alkais kiva keskustelu :LOL: ryhmä on tosiaan asetuksista suljettu, joten ulkopuoliset ei nää ketä ryhmässä on, muuta kuin tosiaan vaan sen et kuka ryhmää ylläpitää :)
 
Mulla ei näy vieläkään muuta ku lisääntyneet läskit ja turvotus, ja viikkoja 17+1. :D kunpa mullakin alkais jo näkymään, muutenkin kuin niin että näyttää lihavalta.
Onko tämä sun mones lapsi?
Mä en tiedä johtuuko tämä oma kummun nopea kasvu ehkä siitä että on kolmas raskaus vai mistä lie. Istukkakin on kuulemma tuossa edessä, että eikös sillon pitäs vatsan olla pienempi mutta eipä mulla. Varmaan riippuu myös onko miten leveä lantio, mä en ole kovin leveä lantioinen niin voi olla sekin syynä... tiedä näistä ... mutta kyllä mulla kahdessa ensimmäisessä meni lähemmäksi viikkoa 20 ennen kuin alko tajuamaan että raskausmahahan tuo eikä mitään läskiä :D

Muoks. Nyt sitten luinkin jostain että edessä oleva istukka toiskin mahan aikasemmin esiin (n)
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä sun mones lapsi?
Mä en tiedä johtuuko tämä oma kummun nopea kasvu ehkä siitä että on kolmas raskaus vai mistä lie. Istukkakin on kuulemma tuossa edessä, että eikös sillon pitäs vatsan olla pienempi mutta eipä mulla. Varmaan riippuu myös onko miten leveä lantio, mä en ole kovin leveä lantioinen niin voi olla sekin syynä... tiedä näistä ... mutta kyllä mulla kahdessa ensimmäisessä meni lähemmäksi viikkoa 20 ennen kuin alko tajuamaan että raskausmahahan tuo eikä mitään läskiä :D

Muoks. Nyt sitten luinkin jostain että edessä oleva istukka toiskin mahan aikasemmin esiin (n)
Ensimmäinen on :) ja myös vähän taaksepäin kallistunut kohtu. Mutta eiköhän se sieltä nopeasti pompsahda sitten kun pompsahtaa. :) kohdun tunnen kyllä helposti painelemalla, yläreuna jossain pari senttiä navasta alaspäin, ja samoin kyykyssä ja kumarrellessa tuntuu kyllä kohtu :D
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Ensimmäinen on :) ja myös vähän taaksepäin kallistunut kohtu. Mutta eiköhän se sieltä nopeasti pompsahda sitten kun pompsahtaa. :) kohdun tunnen kyllä helposti painelemalla, yläreuna jossain pari senttiä navasta alaspäin, ja samoin kyykyssä ja kumarrellessa tuntuu kyllä kohtu :D
No sitten en ihmettele vaikka ei vielä kumpu näy, mie en toisaalta edes odottele että alkais edes näkyä kovin äkkiä... sen ison vatsan kanssa on niin tukalaa varsinkin jos se on jo heti alusta semmonen jumbo :eek: mutta onhan se tosiaan toisaalta kiva :)
Mä taas en ole ikinä oppinut tiedostamaan tuota kohtua missä se menee :LOL: en painelemalla tai muutenkaan :D
 
tk-k paljon voimia! :(

Mulla on varmaan kaikki mikä vaikuttaa siihen et maha näkyy aina aikaisin, reilut 150cm pituutta, kohtu kallistunut eteenpäin ja viidesta aiemmasta on istukka ollut ainakin edessä ja tosiaan kun 7.raskaus nyt ja esikoinen täytti vasta 8v :D nyt pompsahti tässä jo melkein viikko sitten ja nyt on vasta 11+2 :D Mulla kyllä kohtukin nousee aika nopeasti lantiosta ylös. Heti plussauksesta alkoi kyllä turvotus tulla silleen pienesti. Lopussahan tää maha on ihan valtava mutta onneksi olen jo tottunut.

Ainut vaan että haluaisin pitää mahdollisimman lähelle joulukuuta raskauden salassa, vaikka joulukuuhun asti niin mitenhän hyvin onnistun siinä :ROFLMAO:

Onpa kyllä huonoa oloa ja väsymystä, ei jaksais tehdä mitään... Onko muillakin vielä paljon väsymystä?

11+2
 
No sitten en ihmettele vaikka ei vielä kumpu näy, mie en toisaalta edes odottele että alkais edes näkyä kovin äkkiä... sen ison vatsan kanssa on niin tukalaa varsinkin jos se on jo heti alusta semmonen jumbo :eek: mutta onhan se tosiaan toisaalta kiva :)
Mä taas en ole ikinä oppinut tiedostamaan tuota kohtua missä se menee :LOL: en painelemalla tai muutenkaan :D
En minäkään muuten odottelisi, mutta nyt turvotuksen kanssa näyttää vaan läskiltä ja aattelen ettei kukaan tajua että sille on muukin syy kuin suklaa... :D
 
Laitoin kans liittymispyynnön ryhmään .

Täällä alkaa huonot olot olemaan muisto vain ja ihan selkeä raskausmaha pompsahtanut esiin. Töissä kaikki tietää ja muutenkin lähipiiri. Aika tukalaa tää kuumuus kun tuntuu, et kaikki vaatteet hiertää ja kiertää. Eikä 2v esikoinen näin viikonloppuna malta nukkua päikkäreitä, joten aika hektistä menoa kaikenlisäksi.

Mä kans kuvittelen koko ajan kaikenlaisia liikkeitö mahassa. Vilkas mielikuvitus vai todella vilkas melskaaja?
 
Toivottavasti huono onni ei tule nyt kun näin aikaseen hommasin pinnasängyn:barefoot: ilmaseksi kun sai.. ei viitsitä enää uusia/käyttää hirveesti hankintoihin rahaa kun meille ei tämän jälkeen enempää tule lapsia niin ihania kun ovattii.. jonku verra on tuolta 1,5weeltä tallessa tavaraa.. jotain pientä pitää hankkia:harsoja,turvakaukaloon lämpöpussi ja yhistelmät nyt ainakii.. ja vaatetta jos on tyttö.. huimaus on alkanu vaivata jos liian äkkiä nousoo ylös.. ensimmäinen potku tuntu eilen kun kuuntelin iltameininkiä..
 
  • Tykkää
Reactions: lucille
Toivottavasti huono onni ei tule nyt kun näin aikaseen hommasin pinnasängyn:barefoot: ilmaseksi kun sai.. ei viitsitä enää uusia/käyttää hirveesti hankintoihin rahaa kun meille ei tämän jälkeen enempää tule lapsia niin ihania kun ovattii.. jonku verra on tuolta 1,5weeltä tallessa tavaraa.. jotain pientä pitää hankkia:harsoja,turvakaukaloon lämpöpussi ja yhistelmät nyt ainakii.. ja vaatetta jos on tyttö.. huimaus on alkanu vaivata jos liian äkkiä nousoo ylös.. ensimmäinen potku tuntu eilen kun kuuntelin iltameininkiä..
Meillä noi isommat tarvikehankinnat tapahtuu varmaan tällä kertaa vasta reilusti rakenneultran jälkeen.. pinnasänky kerettiin hommaa (käytettynä) ennen r-ultraa, ja se oli "virhe" silloin..:cry: ...noh, odottaapahan sänky valmiina tätä uutta tulokasta:love: toivottavasti kaikki vaan menee tällä kertaa loppuun asti hyvin.

Vaatteita mä oon vähän ostellu jo pidemmän aikaa (edellisen raskauden aikana kun niitä tuli välillä osteltua), ku osunu aina jossain silmään joku ylisöpö body tms ni ollu pakko ostaa:LOL: esikoiselta jääny potta ja syöttötuoli, niin ei taidakaan jäädä kuin oikeastaan vaunut ja turvakaukalo hommattavaksi.. Amme ostettiin jo ennen kuin edes alettiin yrittämään vauvaa:giggle: esikoinen saanut sit viihtyä siinä suihkuleikkien parissa :LOL:
 

Yhteistyössä