Missä kaikki suvakit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole suvakki, vaikka olen sitä mieltä että oikeasti hädässä olevia pitää auttaa...sille auttamiselle vaan täytyy löytää jokin toinen keino koska Suomi ei pysty olemaan koko maailman sosiaalitoimisto...ja edelleen olen sitä mieltä, että palautus kotimaahan tai sinne mistä tänne on läpsytelty, heti kun tänne tuleva pakolainen tekee rikoksen.
Mä en ole persu enkä suvakki ja samaa mieltä. Tosin eri syystä. Suomessa on niin vähän pakolaisia, että sitä ei voi sanoa koko maailman sosiaalitoimistoksi ja jos koko eurooppaan 700 milj. asukasta tulee 5 milj. pakolaista ja se saa systeemin raiteiltaan, on siinä jotain pahasti vialla, että hyvä, kun sen huomaa. Uskon, että pakolaiset jäisivät mielummin omaan maahansa, mikäli se olisi mahdollista. Kuka teistä pajunpurjijoista tahtoo ihanasta kotosuomesta lähteä?

Palstapersun mielestä ihmisiä pitää auttaa siellä omassa maassa, mut sinne ei saa lähettää rahaa eikä apua, vaan kampanjoidaan näkyvästi ja kuuluvasti niitä vastaan jotka sitä olisivat halukkaita tekemään. Jos kerran äo teillä on niin huikea, ymmärrätte varmaan et yhtälössä joku mättää.

Suvakkien ÄO käske lähettämään rahaa keskenään jo tuhansia vuosia tapelleille barbaareille, eikä ne tajua, minkälaisia paukahtelevia tarvikkeita gepardi- ja käärinliinahatut niillä mahtaakaan ostella :whistle:

Koska niiden ÄO on korkeudeltaan kynnyksen luokkaa :X3:

Mä en ole persu enkä suvakki ja samaa mieltä. Tosin eri syystä. Suomessa on niin vähän pakolaisia, että sitä ei voi sanoa koko maailman sosiaalitoimistoksi ja jos koko eurooppaan 700 milj. asukasta tulee 5 milj. pakolaista ja se saa systeemin raiteiltaan, on siinä jotain pahasti vialla, että hyvä, kun sen huomaa. Uskon, että pakolaiset jäisivät mielummin omaan maahansa, mikäli se olisi mahdollista. Kuka teistä pajunpurjijoista tahtoo ihanasta kotosuomesta lähteä?
Ensinnäkään nuo 5 miljoonaa pakolaista eivät ole levittäytyneet tasaisesti Euroopan alueille vaan niitä on jollain alueilla aivan tuhottomasti.

Toiseksi, systeemit ovat pysyneet raiteillaan. Muutama yksittäinen väkivallanteko ei ole saattanut epäjärjestykseen muuta kuin sosiaalisen median.

Kolmanneksi, sun usko on liian vahva. Pakolaiset eivät ole lähteneet minkään pakon edessä vaan ihan vaan huvikseen leveämmän leivän toivossa. Suomalaiset ei halua lähteä Suomesta koska mistäpä löytyisi avokätisempi sosiaaliturva kuin täältä.

Ensinnäkään nuo 5 miljoonaa pakolaista eivät ole levittäytyneet tasaisesti Euroopan alueille vaan niitä on jollain alueilla aivan tuhottomasti.

Toiseksi, systeemit ovat pysyneet raiteillaan. Muutama yksittäinen väkivallanteko ei ole saattanut epäjärjestykseen muuta kuin sosiaalisen median.

Kolmanneksi, sun usko on liian vahva. Pakolaiset eivät ole lähteneet minkään pakon edessä vaan ihan vaan huvikseen leveämmän leivän toivossa. Suomalaiset ei halua lähteä Suomesta koska mistäpä löytyisi avokätisempi sosiaaliturva kuin täältä.
1. Suomalaiset on kanssa elintasosurffaajia, me mennään Norjaan, Espanjaan yms. "tekemään töitä" joo.
2. Ei tietenkään levittäydy tasaisesti esim. syrjäkylille, missä olisi halvempaa asua ja jäisi enemmän käteen sosiaaliturvasta-> ovatko sittenkin miettineet töitä? hmm.
3.Väitätkö, että kaikki ovat elintasopakolaisia, eli mitään Syyrian sotaa ei ole, vaan se on vain suvakkien keksimä salaliittoteoria?

3.Väitätkö, että kaikki ovat elintasopakolaisia, eli mitään Syyrian sotaa ei ole, vaan se on vain suvakkien keksimä salaliittoteoria?
Ei tietenkään kaikki ole elintasosurffaajia, niitä on vain noin 90% turvapaikanhakijoista. Väitätkö että isokin osa tulijoista tulisi Syyriasta tai että Syyrian sodalla olisi kovinkaan paljon tekemistä Suomeen tulevien turvisten kanssa?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ota kieli käteen ja katso, kenen kustannuksella nyt elät. Miksi Suomalainen saa elää Suomalaisen kustannuksella, mutta ei muut? Onko ne jotenkin eri ihmisiä, kun ovat syntyneet eri paikassa? Saako suomenruotsalaiset elää suomalaisten kustannuksella? Entä amerikkalaiset?
jäkä jäkä...kyllä mä veroja olen maksanut täällä, elä siitä huolehi...mutta en menis toiseen maahan itkupotkuraivareilla itkemään huonoa aamupuuroa, raiskaamaan ja tekemään muita pahojani ja sitten huutamaan kuinka ansaitsen sen kaiken.

Mutt hei jatka tolla linjalla, mitäpä tuo mulle kuuluu miten ajattelet tään asian.

Yhteistyössä