The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Olis kiva, jos joku toinen ostais mulle tuon viinan. Käy liian kalliksi, juon kai liikaa.
Alkaa jo vaikuttamaan mun taloudelliseen tasoon.

Voiskohan siihen anoa kelelta jotain tykea?
 
Kamomillateen oikeat vaikutukset??
tai no väärätkin?
plussat ja miinukset ja silleen, luen viestit aamulla, ni en varmaan lue, illaalla ehk'. jps silloinkaan, en ole humalassa ja ei ole lukihätö, valaistus heikkp ja vieraalla maalla. ne jaksa kirjoittaa, voimia siskot ja veljet
 
vierailija
Kamomillateen oikeat vaikutukset??
tai no väärätkin?
plussat ja miinukset ja silleen, luen viestit aamulla, ni en varmaan lue, illaalla ehk'. jps silloinkaan, en ole humalassa ja ei ole lukihätö, valaistus heikkp ja vieraalla maalla. ne jaksa kirjoittaa, voimia siskot ja veljet
Täytyy olla luomua se kukkanen. Muuten ei kannata maistaa.
Joko paistaa?
 
vierailija
Kamomillateen oikeat vaikutukset??
tai no väärätkin?
plussat ja miinukset ja silleen, luen viestit aamulla, ni en varmaan lue, illaalla ehk'. jps silloinkaan, en ole humalassa ja ei ole lukihätö, valaistus heikkp ja vieraalla maalla. ne jaksa kirjoittaa, voimia siskot ja veljet
http://thetastyalternative.com/2012/01/chamomile-honey-bowl-of-soul/

Pitsilässä Espanjassa? Joku jo mainitsi sut siellä, mut menitkö laivalla?
 
Kamomillateen oikeat vaikutukset??
tai no väärätkin?
plussat ja miinukset ja silleen, luen viestit aamulla, ni en varmaan lue, illaalla ehk'. jps silloinkaan, en ole humalassa ja ei ole lukihätö, valaistus heikkp ja vieraalla maalla. ne jaksa kirjoittaa, voimia siskot ja veljet

Rauhoittaa. Vatsaa ja kenties mieltäkin. Antaa huuhteena vaaleille hiuksille kultaisen kiillon. Nii ja mä saan niiden siitepölystä nuhan.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä