vierailija
Nyt on hauska seurata tuleeko himopeukuttajalta yläpeukkua tähän.ymmärrän että sua harmittaa kun olet itse ilman.
Vähän kyllä epäilen että ei.
Nyt on hauska seurata tuleeko himopeukuttajalta yläpeukkua tähän.ymmärrän että sua harmittaa kun olet itse ilman.
vähän kyllä epäilen että sua harmittaa sekin että jäät tuostakin ilman. aina.Nyt on hauska seurata tuleeko himopeukuttajalta yläpeukkua tähän.
Tuli...puli puli.Nyt on hauska seurata tuleeko himopeukuttajalta yläpeukkua tähän.
Mä ainaskin flirttailen surutta kaikille tasapuolisesti.Onks päätön muka flirttaillu mulle ?
Sulla on sitten outo käsitys
Kateellisen panettelua?Urbaania legendaa että päättömällä olisi naisia.
koita nyt päättää miten se asia oikeesti menee. tosin kukaan täällä ei tarvitse tietämättömän arvioita asiasta.Urbaania legendaa että päättömällä olisi naisia.
Kyllähän se kateutta herättää milloin miehellä käy hirveen hyvä flaksi.Kateellisen panettelua?
Mitä sillä tievolla tehet?Onko epek sinkku?
Mietin vainMitä sillä tievolla tehet?
Anna hevosen miettiä, sillä on isompi pääMietin vain
Ainahan tommoista voi varmuudeksi kysyä?Mitä sillä tievolla tehet?
Olipa vittumaisesti vastattu.Minä ihan viattomasti kysyin ajatellen että jos olet mutta jos noin vastaat niin antaa sitten olla.Nätistikin olisi voinut sanoa että on tai ei ole tai että on yksityisasia eikä halua kertoa.Anna hevosen miettiä, sillä on isompi pää
Varattu Epek ei voi vastata koska myöntäessään suhteensa hän kuvittelee menttävänsä mahdollisuuden toiseen naiseen ja kieltäessään tyttis hermostuu.Olipa vittumaisesti vastattu.Minä ihan viattomasti kysyin ajatellen että jos olet mutta jos noin vastaat niin antaa sitten olla.Nätistikin olisi voinut sanoa että on tai ei ole tai että on yksityisasia eikä halua kertoa.
Hyvä, että huomasit.Asiankannatteja on viisas mies,
Ei o kumminkaan niin viisas, että aina ittekään tietäisi.mahtaako olla sinkku?