Ovet lukkoon ja verhot kiinniNiin, huomenna se on. Ruuvatkaa ovikello irti tai karkit valmiiksi. Vitsa sulle, palkka mulle
Ovet lukkoon ja verhot kiinniNiin, huomenna se on. Ruuvatkaa ovikello irti tai karkit valmiiksi. Vitsa sulle, palkka mulle
Pakko tunnustaa, aika kuolari olen.Vieläkö kuolaat ton perään etkö jo tajuu ei kannata
Miksi kukaan nyt laittaisi suklaata sinne? Ihan hupsuja höpäjätNo kyllä se muna siellä perslävessä kuumenee, kuumenee ja sulaa. Sottasta touhua.
Suklaata perseeseen. OmituistaMiksi kukaan nyt laittaisi suklaata sinne? Ihan hupsuja höpäjät
Laitat oveen pääsiäisnoidan kuvan, jonka yli on vedetty mustalla raksit sekä irvistävä pääkallo. Ei varmaan ipanat soita ovikelloaOvet lukkoon ja verhot kiinni
Mä ostan ens viikolla.Nyt suap pääsiäinen tulla, ostin roveen mämmiä eilen
Niinpä..mutta kai se vaan on niin että meillä kaikilla on omat tapamme...toiset syö suklaata ja toiset tekee sillä jotain aivan muutaSuklaata perseeseen. Omituista
Juuh,niin pittääkin tehäLaitat oveen pääsiäisnoidan kuvan, jonka yli on vedetty mustalla raksit sekä irvistävä pääkallo. Ei varmaan ipanat soita ovikelloa
Hällä vissiin kokemusta moisesta suklaan väärinkäytöstäMiksi kukaan nyt laittaisi suklaata sinne? Ihan hupsuja höpäjät
Mä en kyllä mämmistä tykkää...en ees enää muista koska viimeks olen maistanut sitä.Nyt suap pääsiäinen tulla, ostin roveen mämmiä eilen
On ja huomenna on palmusunnuntai. Silloin virvotaan.Tuota, eikös se pääsiäinen oli ensi viikolla?
Saanko syödä sen sinun osan? Tarkoitan mämmiä.Mä en kyllä mämmistä tykkää...en ees enää muista koska viimeks olen maistanut sitä.
Kaikin mokomin saat.Saanko syödä sen sinun osan? Tarkoitan mämmiä.
Se on kuulle hyvvee
Pöh, samaan aikaan kuin poliisisedät.Midsummerin murhat
En usko.Se on kuulle hyvvee
Parempaa ku tavallinen mämmi
Maista,niin uskotEn usko.