Kävin karkkimukilla. Nappasin kolme pientä suklaamunaa, mutta kyllä onkin hankalia paljastettavia. Ei kynsi millään ratko tiukkaa tinapaperia.
Ei riitä,pittää olla myös vattua & mustikkaaRiittääkö jos ostaa pakastepuolukkaa ja sekoittaa sitä mämmiin?
Pasha ja lammas ainaski.Mitä muuta pääsiäisruokaa on kuin mämmi?
Mie luin ohjeen netistä ja siinä oli vain puolukkaa.Ei riitä,pittää olla myös vattua & mustikkaa
Veit ruoat suustani.Pasha ja lammas ainaski.
luin ensin että merjamämmi.Marjamämmi
Eikös oo myös jotkut munat ?Pasha ja lammas ainaski.
luin ensin että merjamämmi.
Eikö pasha ole jotain ulkomailta tullutta leipää?Pasha ja lammas ainaski.
Ai. Tuossa kaupan marjamämmissä on puolukkamehun lisäksi vadelmaa ja mustikkaa,tais olla jauheena.Mie luin ohjeen netistä ja siinä oli vain puolukkaa.
Ei kun se on jälkiruokaEikö pasha ole jotain ulkomailta tullutta leipää?
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/sivumaku/blogi/sherryssa-haudutettu-karitsanpaisti/6234848#gs.KRkk1jIMiten pääsiäislammas laitetaan? Kokonaisena vai paloina? Uunissa vai krillissä?
Mä en ole huomannut sitä mämmiä kaupassa.Ai. Tuossa kaupan marjamämmissä on puolukkamehun lisäksi vadelmaa ja mustikkaa,tais olla jauheena.
Prismalla ainakin on ollu,pakasteessaMä en ole huomannut sitä mämmiä kaupassa.
Kiitos viimeyöstä.luin ensin että merjamämmi.
hyppääs taas homo voltti. mä en miespuolisten kanssa ala ollenkaan.Kiitos viimeyöstä.
Voisit kyllä lakata flirttailemasta kaisille.
T: J
Onks päätön muka flirttaillu mulle ?Kiitos viimeyöstä.
Voisit kyllä lakata flirttailemasta kaisille.
T: J
Tuo on hyvä tietää. Joissakin puhelimissa on asetuksissa "helppokäyttötoiminnot". Esimerkiksi viestejä ei näe silloin... Mut ei tosiaan voi töpeksiä sellaisella kovin pahasti.Päivää kettinkiin.
Isäukon luona käyty ja saunottuakin tuli.
Nii ja olihan isäukolla sit asiaakin... puhelinasiaa. Vanha puhelimensa nimittäin sanoi sopimuksen irti eikä enää siis toiminut. Joten kokeili yhtä ja kokeili toista ja nyt oli jo kolmas jonka käytöstä ei tule mitään. Vaikka myyjältä on joka kerta pyytänyt niin simppeliä puhelinta kuin mahdollista niin aina myyjät onnistuvat tuputtamaan jonkun älyluurin jota päälle seittemänkymppinen ei osaa käyttää.
En osaa minäkään mutta tohon löytyi simppeli ratkaisu. Niinkin oudosta paikasta kuin virranhallinta! Sen kun kytki asentoon ultra, niin ainoat käyttöön jäävät sovellukset ovat puhelin ja tekstarit.
Nyt isäukon mielestä hänellä on luuri jota hän osaa käyttää ja sit hänellä on mielestään kauheen viisas poika!
Nyt tunnen ansainneeni muutaman saunaoluen.
Jotkut näkevät harhoja.Onks päätön muka flirttaillu mulle ?
Sulla on sitten outo käsitys
JepJotkut näkevät harhoja.
Naisia pyöritteletkin sitten senkin edestä, kuka onneton eukko on tällä kertaa pyöriteltävänä?hyppääs taas homo voltti. mä en miespuolisten kanssa ala ollenkaan.
ymmärrän että sua harmittaa kun olet itse ilman.Naisia pyöritteletkin sitten senkin edestä, kuka onneton eukko on tällä kertaa pyöriteltävänä?