vierailija
Ei tänne viitsi edes rekisteröityä,mikä mielessä oli, mutta kun jotain yrittää keskustella ja kysyä niin heti vittuillaan.
Elämä on.Ei tänne viitsi edes rekisteröityä,mikä mielessä oli, mutta kun jotain yrittää keskustella ja kysyä niin heti vittuillaan.
Ilmeisesti tämä ketju ei kaipaa uusia ihmisiä rekisteröitymään.Elämä on.
Voi olla, tai sitten ihmisten pitäis miettiä vähemmän sitä mitä tämä ketju kaipaa ja enemmän sitä mitä he itse haluavat.Ilmeisesti tämä ketju ei kaipaa uusia ihmisiä rekisteröitymään.
En yhtään ihmettele että täältä on lähtenyt iso määrä ihmisiä pois jos tämä on tälläistä.Voi olla, tai sitten ihmisten pitäis miettiä vähemmän sitä mitä tämä ketju kaipaa ja enemmän sitä mitä he itse haluavat.
Mustat vittuilee, me harmaat ollaan mukavia.Ei tänne viitsi edes rekisteröityä,mikä mielessä oli, mutta kun jotain yrittää keskustella ja kysyä niin heti vittuillaan.
Anteeksi jos loukkasin sua millään tavoin.Olipa vittumaisesti vastattu.Minä ihan viattomasti kysyin ajatellen että jos olet mutta jos noin vastaat niin antaa sitten olla.Nätistikin olisi voinut sanoa että on tai ei ole tai että on yksityisasia eikä halua kertoa.
Hyvä, että huomasit.
Olen aika huomaavaonen, tosi on.
Ei o kumminkaan niin viisas, että aina ittekään tietäisi.
epek ja freezecat ovat yhdessäOnko epek sinkku?
Täytyy olla luomua se kukkanen. Muuten ei kannata maistaa.Kamomillateen oikeat vaikutukset??
tai no väärätkin?
plussat ja miinukset ja silleen, luen viestit aamulla, ni en varmaan lue, illaalla ehk'. jps silloinkaan, en ole humalassa ja ei ole lukihätö, valaistus heikkp ja vieraalla maalla. ne jaksa kirjoittaa, voimia siskot ja veljet
http://thetastyalternative.com/2012/01/chamomile-honey-bowl-of-soul/Kamomillateen oikeat vaikutukset??
tai no väärätkin?
plussat ja miinukset ja silleen, luen viestit aamulla, ni en varmaan lue, illaalla ehk'. jps silloinkaan, en ole humalassa ja ei ole lukihätö, valaistus heikkp ja vieraalla maalla. ne jaksa kirjoittaa, voimia siskot ja veljet
Kamomillateen oikeat vaikutukset??
tai no väärätkin?
Joo nyt varsinkin ärsyttää kun ulkona näyttää ihan talviselta.Ja huomenta.
Väsyttää. En tykkää kesäajasta!
*pinkoo karkuun*Joo nyt varsinkin ärsyttää kun ulkona näyttää ihan talviselta.
Mistä sinä sen tiedät,huhupuhetta vain.epek ja freezecat ovat yhdessä