Jos lusikallinen auttaa vähän niin looginen johtopäätös on se, että pullollinen auttaa paljon.Lusikallinen rommia auttaa kurkkukipuun.
Siitä tulee yliannostus.Jos lusikallinen auttaa vähän niin looginen johtopäätös on se, että pullollinen auttaa paljon.
Sit vaan kirjaudut nimimerkillä sieväsinkku.Mustat vittuilee, me harmaat ollaan mukavia.
Voin vastat sinulle, että olen sinkku. ja sievä.
Kaurapuurosta voi saada yliannostuksen mutta ei kait ny sentään rommista?Siitä tulee yliannostus.
Mene pikaselle ja jatkat sitä kun virpomisaika on ohi.Virtsa sulle, virtsa mulle
Saisin pillua, mutta enpä saa ku virpojia ramppaa kokoajan.
Heräää kysymys, onko pakko avata?
Rommi on pahaaKaurapuurosta voi saada yliannostuksen mutta ei kait ny sentään rommista?
Eiku hyvää.Rommi on pahaa
Makuasioista ei voi kiistellä..eiku voipas, se on pahaa!!!Eiku hyvää.
Voi kiistellä jos jaksaa.Makuasioista ei voi kiistellä..eiku voipas, se on pahaa!!!
Ei kossuakaan juoda sen hyvän maun vuoksi.Makuasioista ei voi kiistellä..eiku voipas, se on pahaa!!!
Mene pikaselle ja jatkat sitä kun virpomisaika on ohi.
Yök, pelkkä sana kossu tuo mieleen sen pahanhajun muiston...Ei kossuakaan juoda sen hyvän maun vuoksi.
Muutenhan markkinoilla olis alkoholiton kossu - niille jotka juovat sitä maun vuoksi.
Kossu juodan drinksuna eikä raakana.Ei kossuakaan juoda sen hyvän maun vuoksi.
Muutenhan markkinoilla olis alkoholiton kossu - niille jotka juovat sitä maun vuoksi.
VänkääjäVoi kiistellä jos jaksaa.
Laita näppis ylösalaisin ja ravistele sitä.Hpan korppua näppäimistössä, en jaksa parsia virheitä, yrittäkää ymmärtää, anteeksi
Kossu, verkkaripöksyt ja halkopino.Yök, pelkkä sana kossu tuo mieleen sen pahanhajun muiston...
Vanhempia pittää uskoa. Ja mua.Vänkääjä
Sitä paitsi mä olen oikeessa ja sä et!
Kossu juodan drinksuna eikä raakana.