vierailija
Mistä sinä sen tiedätMistä sinä sen tiedät,huhupuhetta vain.
Mistä sinä sen tiedätMistä sinä sen tiedät,huhupuhetta vain.
Mulla ei ollut ja oli helpottava tunne herätä...Viime yönä oli niin makea ja kiva uni. Sitten heräsin.
kaikki tietävät sen.myöhäistä yrittää selittääMistä sinä sen tiedät,huhupuhetta vain.
Kaikki tietävät? Minä en ainakaan tiedä.kaikki tietävät sen.myöhäistä yrittää selittää
On varmaan paljon muutakin mitä et tiedäKaikki tietävät? Minä en ainakaan tiedä.
Mun tekee mieli kahvia, et viittis keittää pannullista?Laitoin munat kiehumaan.
Kahvi on keitetty. *ojentaa mukin*Mun tekee mieli kahvia, et viittis keittää pannullista?
KiitosKahvi on keitetty. *ojentaa mukin*
PöhRaotin silmää ja katsoin kelloa, 7.15 ja sopiva aika nousta, mutta sitten välähti. Eeeii! kellohan on jo 8.15 ja alkoi kiire. Pakko karsia yksi juttu aikataulusta. Ihana kesäaika!
Kannattaa kääntää ne kellot aina illalla kun menee nukkumaan niin ovat ajassa sitten aamulla.Raotin silmää ja katsoin kelloa, 7.15 ja sopiva aika nousta, mutta sitten välähti. Eeeii! kellohan on jo 8.15 ja alkoi kiire. Pakko karsia yksi juttu aikataulusta. Ihana kesäaika!
Jos muistaa ajan siirtämisen. Mä en tiennyt että se on tänä viikonloppuna. Ei hätää, puhelin siirti ajan.Kannattaa kääntää ne kellot aina illalla kun menee nukkumaan niin ovat ajassa sitten aamulla.
Huomenta ei ole vielä virpojia käynyt, turhaan täällä varron.
Miten sitä ei voi muistaa kun siitä kerrotaan lehdissä ja netissä ja jopa tv uutisissa.Jos muistaa ajan siirtämisen. Mä en tiennyt että se on tänä viikonloppuna. Ei hätää, puhelin siirti ajan.
Kysy onjalta miksi hän ei muistanut.Miten sitä ei voi muistaa kun siitä kerrotaan lehdissä ja netissä ja jopa tv uutisissa.
Kerron! Kaikista medioista sain infoa, mutta unohdin oman vekkarin. That's it.Miten sitä ei voi muistaa kun siitä kerrotaan lehdissä ja netissä ja jopa tv uutisissa.