Fantzu
Sitten sitä ei voi juoda.Kossua ei kyllä pidä mennä sotkemaan mihinkään, se on sitten kuin joittenkin mielestä ku ananas pitsassa, vähän huono vertaus ehkä tai sitten liian hyvä, mutta, niin se on.
Sitten sitä ei voi juoda.Kossua ei kyllä pidä mennä sotkemaan mihinkään, se on sitten kuin joittenkin mielestä ku ananas pitsassa, vähän huono vertaus ehkä tai sitten liian hyvä, mutta, niin se on.
Ei oo pakko avata.Virtsa sulle, virtsa mulle
Saisin pillua, mutta enpä saa ku virpojia ramppaa kokoajan.
Heräää kysymys, onko pakko avata?
Täällä paistaa aurinkoPäivää
Meillä kännykät siirtyy automaattisesti oikeaan aikaan,ei tarvia siirtää kuin seinäkellot.
Täällä taas sataa lunta
Oli inhottava kävellä kauppaan.
Mulla on kännyssä automaattisiirto päällä mutta se näköjään ei toimi.Päivää
Meillä kännykät siirtyy automaattisesti oikeaan aikaan,ei tarvia siirtää kuin seinäkellot.
Täällä taas sataa lunta
Oli inhottava kävellä kauppaan.
Mä olen aina ollut vaikeuksissa auktoriteettien kanssa.Vanhempia pittää uskoa. Ja mua.
Täällä paistaa aurinko
Kylläpä kansallisromantiikka haisee pahalle...ei oo ihmekkään että parisuhteet menee niin usein pilalle.Kossu, verkkaripöksyt ja halkopino.
Ei se o pahaa hajua vaan kansallisromantiikkaa.
Olet viettänyt liian vähän aikaa seurassani.Mä olen aina ollut vaikeuksissa auktoriteettien kanssa.
Täällä se on taas pilvessä.Täällä paistaa aurinko
lällätiläälää!Täällä se on taas pilvessä.
Taskulämmin kossu, verkkapöksyt, verkkopaita, halkopino, laituritanssit, haitari, yötön yö.Kylläpä kansallisromantiikka haisee pahalle...ei oo ihmekkään että menee niin usein pilalle.
*hakee koivunvitsan*lällätiläälää!
Hyvin ajateltu.*hakee koivunvitsan*
Varo ettet sinäkin saa selkääs.Hyvin ajateltu.
Mutta huonosti toteutettu*katselee pöheikössä mahallaan rämpivää fantzua perin huvittuneena*Hyvin ajateltu.
Lupaat vaan.Varo ettet sinäkin saa selkääs.
*vetää ellun pöheikköön* kjäh kjähMutta huonosti toteutettu*katselee pöheikössä mahallaan rämpivää fantzua perin huvittuneena*
Koskaan tiedä...Lupaat vaan.
Nyyh.
*vetää ellun pöheikköön* kjäh kjäh
Tilanteeni muuttui just jotenkin oleellisesti.*vetää ellun pöheikköön* kjäh kjäh
Varsinainen pöhheikön piällysmies siinä kanssa yks