Kiihottuminen on ehkä hivenen liioiteltua, olin vain iloinen puolestasi muuten bro...Ole hyvä! Arvasin että kiihotut.
Kiihottuminen on ehkä hivenen liioiteltua, olin vain iloinen puolestasi muuten bro...Ole hyvä! Arvasin että kiihotut.
Neil Patrick HarrisKiitos kun jaoit tämän ilouutisen meille
Onks harmaille sellanenkin rajotus laitettu? Mikähän idea siinäkin sitten on?Neil Patrick Harris
Ei sitten pystynyr edes lainaamaan viestiä jossa on kuva.VMP.
Onneksi nimeni ei vieläkään ole Bill.
Aika yli rupeaa menemään nyt tämä meno yp puolelta.Onks harmaille sellanenkin rajotus laitettu? Mikähän idea siinäkin sitten on?
Eiku oisko se sen takia että sitten joku kakkaharmaa ei pystyis kronklaamaan sitä viestiä ja liittämään sitä kautta esim. sitä sontivaa sarvikuonoa tänne.
Siitä saa syyttää asiattomia harmaita.Aika yli rupeaa menemään nyt tämä meno yp puolelta.
onko muillakin uniapneaa?Hyvä kun sanoit, sillä eihän se ole mitenkään tavallista... Mut olihan siitä vasta puhetta, ettei ainakaan guar- lisäainetta E421 kannata käyttää, koska se a i h e u t t a a uniapneaa. Ja onhan sitä lääkkeissäkin, mut softy osaa kyllä itse lukea
Muistutukseksi vaan.Hyvää yötä! Laitan vielä tämän, kevennykseksi:
Tavallisen eskimopuikon sisältö:
"rasvaton maito
kerma
sokeri
kasviöljyt (kookos, rypsi)
vesi
maltodekstriini
glukoosisiirappi
vähärasvainen kaakaojauhe
maitoproteiini
emulgointiaineet (rasvahappojen mono- ja diglyseridit, soijalesitiini, auringonkukkalesitiini)
stabilointiaineet (guarkumi (googlaa: "intialaisten ihmeaine petti)) johanneksenleipäpuunjauhe, käsitelty euchema- levä)
luontainen vanilja- aromi,
suola
dekstroosi"
Pakkaustekstissä lukee vain, että olisi makumuistoja, mutta sehän onkin totta: makuaineella saadaan ihminen ostamaan myrkkyannos, kun on tottunut siihen makuun, ei huomaa, mitä kaikkea törkyä nielee rasvattoman maidon seassa. Kätevää, kun ei kukaan valita.
Tuosta dekstroosista ei evirakaan pysty jäljittämään, mistä se on peräisin, mutta levää ei saa odottavat äidit syödä eikä sitä saa lapsillekaan antaa, liiallisen jodinsaannin vuoksi.
Luin että guanoa...lepakonkakkaaKatsoin lääkkeeni tuoteselosteen. Siinä ei ole guaria.
Luin että guanoa...lepakonkakkaa
Ja se guarkumi aiheuttaa uniapneaa.https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/harva-tietaa-tata-tatuoinneista-jokaisesta-kertyy-varia-imusolmukkeisiin-turhaa-huolta-syopapotilaille/6693300
Niin, mutta sun mielestä on hyväksyttävää syöttää kaikille ihmisille diabeteslääkettä - siitähän tässä NYT on kysymys
Guranarakeet on sitä ja 100% guarkumia E412.
Niin tekee tai sitten mulla tekee joku muu asia..Kellon siirto aiheutta unettomuutta
Mikä Elenaa murehuttaa tähän aikaan yöstäNiin tekee tai sitten mulla tekee joku muu asia..
Liikaa asioita mielessä, mutta eiköhän se tästä taas...Mikä Elenaa murehuttaa tähän aikaan yöstä