vierailija
Sinä hylkäsit minut ja minä olen murtunutNiin?
En ole hyljännyt Sinua, olet iäisesti rakas mulle.Sinä hylkäsit minut ja minä olen murtunut
Olet hyljännyt ja nyt sinulla on jo kiikarissa joku muu varmastiEn ole hyljännyt Sinua, olet iäisesti rakas mulle.
Mulle ei ole edes kiikaria, jostakusta muusta puhumattakaanOlet hyljännyt ja nyt sinulla on jo kiikarissa joku muu varmasti
Oih, rakas Algoma.Mulle ei ole edes kiikaria, jostakusta muusta puhumattakaan
Miksi sinä sanot noin minun AlgomastaOih, rakas Algoma.
Miksi sitten minut hylkäsitMulle ei ole edes kiikaria, jostakusta muusta puhumattakaan
Rakastan Sinua exceedingly, enemmän ja enemmän, päivä päivältä.Oih, rakas Algoma.
Johan sanoin, että en hylkännyt Sinua.Miksi sitten minut hylkäsit
Algomalla näyttää olevan niipal vientiä, että ihan kateeksi käy.Johan sanoin, että en hylkännyt Sinua.
https://www.paulig.fi/tuotteet/frezza/oat-latteonko muillakin uniapneaa?
Minne sun räystäät tippuu?Kevättä!
Räystäät tippuu, hanget kylpevät auringonpaisteessa niin kovin kirkkaina että sitä kulkee silmät vesissäpäin herkistyneenä ...ja aamulla pääsee hankiaisia pitkin
Eikä voi muuta kuin nauttia
Mitä kuuluu?
Uus viikko korkattu säpinäisesti, kohta jo hurmaava huhtikuu! Arki perushuttua kiireineen kaikkineen, kasvukipuineenkin ja vastatuulineen mutta - c'est la vie! Et la vie est belle
https://www.paulig.fi/yritys/mediatiedotteet/frezza-tuo-raikkaat-vegaaniset-kahvijuomat-kauppoihinHyvä kun sanoit, sillä eihän se ole mitenkään tavallista... Mut olihan siitä vasta puhetta, ettei ainakaan guar- lisäainetta E421 kannata käyttää, koska se a i h e u t t a a uniapneaa. Ja onhan sitä lääkkeissäkin, mut softy osaa kyllä itse lukea
Koska hän on minun kulta.Miksi sinä sanot noin minun Algomasta
Juu, tuo on maailman letkein biisi.Tää on niin kepeän letkee biisi että ihan väkisin tulee hyvä fiilis ja lanteisiin liikettä ja silmiin tuiketta
Tuitui vaan
V#tun FantsuKoska hän on minun kulta.
Nyt vannot rakkautta jo jollekin toiselle minä en pidä sellaisestaRakastan Sinua exceedingly, enemmän ja enemmän, päivä päivältä.
Vähän arkisimpiin asioihin: täytyy mennä hakemaan uusi ajokortti.
Älä hauku Fantzua.V#tun Fantsu
- senkin hömpsiäinen!Minne sun räystäät tippuu?
Mitäs tänne, kevättä ootellessa tai keväämpää ootellessa..vielä on lunta ihan liikaa, että tuosta vois täysin rinnoin nauttia...mutt jos kohta.
Se tästä vielä puuttuiskin jos toinen puoli humpsahtais toista paljon suuremmaks- senkin hömpsiäinen!
Puske vaan kevättä rinnukset täyteen, se voipi olla hiukka haasteellista jos menee vaan sillain että on vain toinen puoli täytenänsä...pian vaan pyörii ittensä ympärillä pahasti kallellansavillellänsä, keikahtaa umpuhankehen räpiköimään...
Paas siis nauttien vaan, hymyt herkiksi huulilles, punat lämpöiset poskilles, syke läikähdellen sydämees
Juu, tasapaino kannattaa aina säilyttää.Se tästä vielä puuttuiskin jos toinen puoli humpsahtais toista paljon suuremmaks