Tasapuolisesti tasapainottaenSe tästä vielä puuttuiskin jos toinen puoli humpsahtais toista paljon suuremmaks
Tasapuolisesti tasapainottaenSe tästä vielä puuttuiskin jos toinen puoli humpsahtais toista paljon suuremmaks
*ufopääkkönen*Juu, tasapaino kannattaa aina säilyttää.
Se harmailee taasÄlä hauku Fantzua.
Hei! Se kerta kun näkee jäistä vapaan kimmeltävän veden...!Iltapäivää!
On niin kaunis keli, etä päätettiin ajaa merenrantaan. Siis sellaisen meren rantaan missä näkyy jo saaretonta aavaa. Ei mitään saaristomerta.
Njoo. Oli noi tiet hiukka huonossa kunnossa ja Volvoa peittää nyt parin sentin kurakerros.
TervePäivää
Mämmi on ostettu.
Mä saan syödä koko rasian. Niin on mutta kerran vuodessa sitä syödään.Terve
Meijen mämmi on sujuvasti vielä kaupassa. Eikä sitä kyllä paljoa menekään, mitä luultavammin vaan keskimmäinen ja mä sitä pikkusesti makustellaan.
Sitäpaitti se on kamalan täyttävää ja turvottavaa että pienestäkin annoksesta on ihan pömpsillään
Musta paska lentää sen jälkeen.Mä saan syödä koko rasian. Niin on mutta kerran vuodessa sitä syödään.
Miten sä tykkäät syödä sitä?Mä saan syödä koko rasian. Niin on mutta kerran vuodessa sitä syödään.
Haittaako jos on musta?Musta paska lentää sen jälkeen.
Maidolla ja sokerilla.Miten sä tykkäät syödä sitä?
Toi mun herkkusuu syö mämmiä vaniljakastikkeen kanssa
Mä voin syödä sitä ihan sellaisenaankin. Tai sitten pienellä kerma/maitotilkalla.
..ihan kokonaisena mä täällä toistaseks oon..jos vaikka nää kaks kokkia nyt taitavat hiukan testailla murumaisuuttani...näillä näkymin saavat pestä perunoiden kuorimisten jälkeen lattianFreezeCat ! Murunen
No hyvä juttu!Huomenna muuten soittaa lääkäri tuosta mun kädestä,mitä sille tehdään.
RasistiMusta paska lentää sen jälkeen.