The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltapäivää!

On niin kaunis keli, etä päätettiin ajaa merenrantaan. Siis sellaisen meren rantaan missä näkyy jo saaretonta aavaa. Ei mitään saaristomerta.

Njoo. Oli noi tiet hiukka huonossa kunnossa ja Volvoa peittää nyt parin sentin kurakerros. :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
Iltapäivää!

On niin kaunis keli, etä päätettiin ajaa merenrantaan. Siis sellaisen meren rantaan missä näkyy jo saaretonta aavaa. Ei mitään saaristomerta.

Njoo. Oli noi tiet hiukka huonossa kunnossa ja Volvoa peittää nyt parin sentin kurakerros. :confused:
Hei! Se kerta kun näkee jäistä vapaan kimmeltävän veden:love:...!

Joo, nää lätsiskelit iltapäivästä sivuteitä pitkin kurvaillen on täynnänsä yllätysmomentteja kyllä jos myös kuran roiskimistakin.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Fantzu
Terve:)
Meijen mämmi on sujuvasti vielä kaupassa. Eikä sitä kyllä paljoa menekään, mitä luultavammin vaan keskimmäinen ja mä sitä pikkusesti makustellaan.

Sitäpaitti se on kamalan täyttävää ja turvottavaa että pienestäkin annoksesta on ihan pömpsillään:oops:
Mä saan syödä koko rasian. Niin on mutta kerran vuodessa sitä syödään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Vellokset keskenänsä tekaisevat tämän päivän päivällisen(y):love:
Että mulla ois niinku keittiövapaata*ufopääkkönen*:geek:...

Perunateatterit menossa.
Tai oikeemmin turpamoottoroinnit:D, sen verta hervottoman levotonta höpötyssettiä liikenteessä ja hersyvää naurunröhötystä että...me syyvään tänään joskus johonkin aikaan:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä