Nukkumaan vaan. ÖitäLiikaa asioita mielessä, mutta eiköhän se tästä taas...
Emmä vielä saa unta, mutt nuku sä ees hyvin.Nukkumaan vaan. Öitä
Monta vuotta jo, hiekat persiissà.
Seuraavaksi muuttokuorma vie tod.nàk. Arabiemiraatteihin. Tai miehen nyt ainakin. Minà ja lapset ei olla niin innoissaan muutosta. Saa nàhdà mihin ratkaisuun pààdytààn.
pitäskö tykätä tuosta?Mutta niissä on suuri ero: maistapa ensin rypsiöljyä, tiedät paremmin:
"Ainekset
VEHNÄJAUHO,
kasvirasva ja -öljy (palmu, rypsi),
vesi,
suola,
aromi,
hapettumisenestoaine (L-viinihappo),
väri (beta-karoteeni)."
En ostais rypsiöljyn ja aromin takia. Aromeissa -ainakin apteekkivalmisteissa ON usein maltodekstriiniä
Rypsiöljyssä on ties kuinka paljon neonikotinoideja ja glyfosaattia ym. torjunta-ainejäämää ja niistä myrkyllisin on poikkeusluvalla markkinoilla siksi, kun olis tullut kalliiksi viedä ne peitatut siemenet Riihimäen ongelmaätelaitokselle. Tuo oli virallinen syy siihen poikkeuslupaan, eikä myrkyllisyydellä ole mitään painoarvoa Suomessa. Muualla maailmassa ne aiheuttavat syöpää ja hermovaurioita
Pitäiskö sinun mennä ja ottaa reipas kävelylenkki ulkonaHuomenta!
Mä kadotin mun kahvimukin. Täynnä kahvia!
Etsin ja etsin ja etsin, lopulta löysin sen pyykkikoneen päältä. Onneksi ennen kuin masiina alkoi lingota.
Pitäiskö sinun mennä ja ottaa reipas kävelylenkki ulkona
. Ehkä aivosi tarvitsevat happea.
Teillä taitaa olla aika sotkuistaJuu. Tai olla tekemättä kahdeksaa asiaa yhtäaikaa.
Katos ku kahvinporot-sieniviljelmä-kahvi-läikähdys-pyykkikone-pykkiteline (ulkona) -vilu-villasukat-istahdus-säätiedotus- chilintaimet- kylmäkäsittely-kasa tyynyliinoja pakastimen päällä-silitysrauta-kuivahtanut esikko-sumutinpullo-mikrokuituliina-uupumus-uusi istahdus ja käääääääääääk, mis mun kahvi on...
Ei kyl alkuunkaan.Teillä taitaa olla aika sotkuista
Omituinen tyyppi tuo, joka sua arvostelee. Mut niinhän se menee, et toiset tekee ja toiset vaan arvosteleeEi kyl alkuunkaan.
Tyynyliinatkin jäivät tuohon vain koska muistin hakea ne ulkoa kuivumasta illalla kun tytöt olivat jo nukkumassa. Liinavaatekkaappi siis on niiden huoneessa.
Sumutinpullosta, jolla kastelin esikon, mikrokuituliinaan pääsiin koska mua ärsytti pisarat muutoin puhtaassa ikkunassa.
rabiesta levittää, oli tänään holby cityn jaksossa.Luin että guanoa...lepakonkakkaa
Jep!Hyvää päivää. Aurinko paistaa, alkaa tuntua keväältä.
Pari tuntia vielä ennen kuin aurinko nousee.Hyvää päivää. Aurinko paistaa, alkaa tuntua keväältä.
Siellä vielä yö?Pari tuntia vielä ennen kuin aurinko nousee.
5:36Siellä vielä yö?
Se on toi Algoma kun on joutunut sopeutumaan asumaan paikassa jossa yö ja päivä on ihan väärinä kellonaikoina. Onneksi kuitenkin saa asua pää ylöspäin.Siellä vielä yö?
Oliko muuten rauhallinen viikon vaihde?Päivää kettinkiin. Asioita hoideltu, lääkärillä käyty, kaffia juatu ja masu täynnä tortillawrappeja.
Ilmaiskirjasaaliina Steven Kingin Tulisilmä ja Leena Lehtolaisen Henkivartija
Jokainen päivähän mulla on rauhallinen.Oliko muuten rauhallinen viikon vaihde?
Jos sulla on jokin vitamiinin puute.Jokainen päivähän mulla on rauhallinen.
En mä jaksa riehua.