The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mutta niissä on suuri ero: maistapa ensin rypsiöljyä, tiedät paremmin:

"Ainekset
VEHNÄJAUHO,
kasvirasva ja -öljy (palmu, rypsi),
vesi,
suola,
aromi,
hapettumisenestoaine (L-viinihappo),
väri (beta-karoteeni)."

En ostais rypsiöljyn ja aromin takia. Aromeissa -ainakin apteekkivalmisteissa ON usein maltodekstriiniä:sick:
Rypsiöljyssä on ties kuinka paljon neonikotinoideja ja glyfosaattia ym. torjunta-ainejäämää ja niistä myrkyllisin on poikkeusluvalla markkinoilla siksi, kun olis tullut kalliiksi viedä ne peitatut siemenet Riihimäen ongelmaätelaitokselle. Tuo oli virallinen syy siihen poikkeuslupaan, eikä myrkyllisyydellä ole mitään painoarvoa Suomessa. Muualla maailmassa ne aiheuttavat syöpää ja hermovaurioita:sick::ninja:
pitäskö tykätä tuosta?
 
Pitäiskö sinun mennä ja ottaa reipas kävelylenkki ulkona
. Ehkä aivosi tarvitsevat happea.

Juu. Tai olla tekemättä kahdeksaa asiaa yhtäaikaa.

Katos ku kahvinporot-sieniviljelmä-kahvi-läikähdys-pyykkikone-pykkiteline (ulkona) -vilu-villasukat-istahdus-säätiedotus- chilintaimet- kylmäkäsittely-kasa tyynyliinoja pakastimen päällä-silitysrauta-kuivahtanut esikko-sumutinpullo-mikrokuituliina-uupumus-uusi istahdus ja käääääääääääk, mis mun kahvi on...
 
vierailija
Juu. Tai olla tekemättä kahdeksaa asiaa yhtäaikaa.

Katos ku kahvinporot-sieniviljelmä-kahvi-läikähdys-pyykkikone-pykkiteline (ulkona) -vilu-villasukat-istahdus-säätiedotus- chilintaimet- kylmäkäsittely-kasa tyynyliinoja pakastimen päällä-silitysrauta-kuivahtanut esikko-sumutinpullo-mikrokuituliina-uupumus-uusi istahdus ja käääääääääääk, mis mun kahvi on...
Teillä taitaa olla aika sotkuista:unsure:
 
vierailija
Ei kyl alkuunkaan.

Tyynyliinatkin jäivät tuohon vain koska muistin hakea ne ulkoa kuivumasta illalla kun tytöt olivat jo nukkumassa. Liinavaatekkaappi siis on niiden huoneessa.

Sumutinpullosta, jolla kastelin esikon, mikrokuituliinaan pääsiin koska mua ärsytti pisarat muutoin puhtaassa ikkunassa.
Omituinen tyyppi tuo, joka sua arvostelee. Mut niinhän se menee, et toiset tekee ja toiset vaan arvostelee:whistle:

Ajatella, jos tuo kaikki muoviroska onkin niiden kalaverkkojen syytä, jotka jäivät tsunamien aikaan vesiin?
https://yle.fi/uutiset/3-10131304
Menihän siinä muutamasata paattikin:eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä