"Väestötutkija ehdottaa: Suomen pitäisi maksaa ensimmäisen lapsen teosta ennen kolmikymppisiä"

Joo, en Afrikkaa maininnu. Koska en tiedä heidän energianlähteitään. Sen vaan tiedän mitä Kiina ja Intia tupruttaa.
Jos ilmastosta olet huolissasi, on olenmassa se toinen puoli tupruttelun lisäksi, hiilidioksidin sitominen takaisin kasvillisuuteen. Miten luulet Afrikan metsille käyvän, kun väestö nelinkertaistuu ja ainakin vielä ruoka usein kokataan nuotion päällä?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Omituisin kaavio koskaan. Toiseksiparhaat naiset on Kim Kardashianeja ja miehistä tokat on Swartsenekkereitä Sit alfoilla on tasottunu kurvit
Ehkä kaavion symbolit eivät sisällä oleellista informaatiota. Minäkin laitoin sinulle nauruhymiön, mutta vakuutan etten ole keltainen sinulle nauraessani ja minulla on pään lisäksi vartalo, raajat ja se-jota-sinä-et-halua-ajatella.

Tuo kaavion kertoma on kuitenkin totta. Naiset arvioivat suurimman osan miehistä puolisoksi kelpaamattomiksi ja niistä parhaista on sitten huutava pula. Ehkä meidän pitää siirtyä (virallisesti;) ) moniavioisuuteen vanhan testamentin malliin.



Toinen sukupuolista on realistinen, toinen etsii unelmien prinssiä.

 
Viimeksi muokattu:
Kaksplussan jutussa Krista Pärmäkoski kertoo kuuluvansa todellisuudesta irtautuvaan nykynaisten joukkoon.

Krista täyttää pian 34 ja suunnittelee kilpailevansa vielä kaksi kautta, sen jälkeen haaveena perhe. Endometrioosista kärsivä uskoo siis löytävänsä kumppanin ja tulevansa raskaaksi 36-vuotiaana käden käänteessä? Toivottavasti onnistuu, mutta kertoimet eivät ole parhaat...
 
Ehkä kaavion symbolit eivät sisällä oleellista informaatiota. Minäkin laitoin sinulle nauruhymiön, mutta vakuutan etten ole keltainen sinulle nauraessani ja minulla on pään lisäksi vartalo, raajat ja se-jota-sinä-et-halua-ajatella.

Tuo kaavion kertoma on kuitenkin totta. Naiset arvioivat suurimman osan miehistä puolisoksi kelpaamattomiksi ja niistä parhaista on sitten huutava pula. Ehkä meidän pitää siirtyä (virallisesti;) ) moniavioisuuteen vanhan testamentin malliin.



Toinen sukupuolista on realistinen, toinen etsii unelmien prinssiä.

Joku joskus (nonii, lause alkaa hyvin vakuuttavasti) kirjoitti netissä, että kristillisyys aikaisemmin tasasi sitä eroa alfojen ja inceleiden välillä. Eli nähtiin vaatimattomammankin näköinen ja oloinen hemmo ihan ok puolisona. Vaikka ketään ei tarvitse säälistä ottaa puolisoksi, niin aikaisemmin riitti, jos mies oli mukava ja ahkera.

No sit naiset voimaantui, alkoi hokea ehkä 15 vuotta sitten "seksuaalisesta yhteensopivuudesta ja sen testaamisesta". What, mistä tuo sanahökötys tuli, sitä ei löydy ihmiskunnan historiasta mistään, vaikka se oli ehkä ollut välillä taustalla. Ja sen jälkeen mikään miehistä ei ole naisille kelvannu kuin korkeintaan Sebastian Rejmanilta näyttävä lääkäri....

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Et ehkä lukenut vastaustani kunnolla tai olin epäselvä. Henkilöillä on siis y -kromosomi, mutta naisen kaikki muut ominaisuudet. Sillä ei ole väliä, mistä osasesta kromosomitesti otetaan.
Geeniasioissa ekassa kappaleessa ei siis puhuta vielä sukupuoli-identiteetistä. Itseasiassa en tainnut puhua siitä ollenkaan. Älä oleta, mitä vastaan, pyydän. Taas.

Ok, tarkoitit ikää. Miten se vaikuttaa tässä nyt mielestäsi?
Itse kyllä hieman pohdin, miksi rajata etuus 30 vuoteen, jos nimenomaan on tarkoitus saada lisää lapsia. Eikö ikä ole sivuseikka, vaikka se hankalampaa myöhemmin olisikin. Mutta kai se täytyy johonkin rajata, että rahat riittää.

Fm
Eekereissä ne rahat on voitu hyvittää entisaikaan
 
Joku joskus (nonii, lause alkaa hyvin vakuuttavasti) kirjoitti netissä, että kristillisyys aikaisemmin tasasi sitä eroa alfojen ja inceleiden välillä. Eli nähtiin vaatimattomammankin näköinen ja oloinen hemmo ihan ok puolisona. Vaikka ketään ei tarvitse säälistä ottaa puolisoksi, niin aikaisemmin riitti, jos mies oli mukava ja ahkera.

No sit naiset voimaantui, alkoi hokea ehkä 15 vuotta sitten "seksuaalisesta yhteensopivuudesta ja sen testaamisesta". What, mistä tuo sanahökötys tuli, sitä ei löydy ihmiskunnan historiasta mistään, vaikka se oli ehkä ollut välillä taustalla. Ja sen jälkeen mikään miehistä ei ole naisille kelvannu kuin korkeintaan Sebastian Rejmanilta näyttävä lääkäri....

Ja jatkan vielä: se ilmiö levisi samaan aikaan onnellisuus-buumin kanssa.
"Tärkeintä on olla onnellinen."

-> "en olisi onnellinen vaatimattommalta näyttävän/vaatimattomalla statuksella olevan rekkakuski-Keijon kanssa, koska aina on mahdollista olla vielä onnellisempi sen Sebastian-lääkärin kanssa. Vaikka ennen olisi Keijo mulle kelvannu eikä Kekessä mitään vikaa ole, mutta en voi olla onnellinen hänen kanssaan."

Ihminen päättää, että vähempi ei riitä, ei voisi olla vähemmän kanssa onnellinen, vaikka totuus on, että voisihan hän olla onnellinen. Kun vaan lakkaisi vertailemasta.

Samalla mä itse olen "Se Oikea"-teorian kannattaja, eli maailmasta on ehkä 1, max 2 puolisokandidaattia joiden kanssa mun kuuluu elää elämäni.
Mutta se onkin hauskaa, että se ei ole Sebastian Reiman. Ei maailman paras (komein, varakkain, ihanin luonteeltaan), vaan sille naiselle paras, ja se voi olla LVI-Reiska jostain Lieksasta. Eli yhteensopivuus on tärkein, ja Sen Oikean kanssa se on 100 %.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ja jatkan vielä: se ilmiö levisi samaan aikaan onnellisuus-buumin kanssa.
"Tärkeintä on olla onnellinen."

-> "en olisi onnellinen vaatimattommalta näyttävän/vaatimattomalla statuksella olevan rekkakuski-Keijon kanssa, koska aina on mahdollista olla vielä onnellisempi sen Sebastian-lääkärin kanssa. Vaikka ennen olisi Keijo mulle kelvannu eikä Kekessä mitään vikaa ole, mutta en voi olla onnellinen hänen kanssaan."

Ihminen päättää, että vähempi ei riitä, ei voisi olla vähemmän kanssa onnellinen, vaikka totuus on, että voisihan hän olla onnellinen. Kun vaan lakkaisi vertailemasta.

Samalla mä itse olen "Se Oikea"-teorian kannattaja, eli maailmasta on ehkä 1, max 2 puolisokandidaattia joiden kanssa mun kuuluu elää elämäni.
Mutta se onkin hauskaa, että se ei ole Sebastian Reiman. Ei maailman paras (komein, varakkain, ihanin luonteeltaan), vaan sille naiselle paras, ja se voi olla LVI-Reiska jostain Lieksasta. Eli yhteensopivuus on tärkein, ja Sen Oikean kanssa se on 100 %.
👍
 

Yhteistyössä