Mä olen jo mennyt laskuissa sekaisin. Yli 15 muuttoa jo ainakin.
vierailija 14.10.2024 #5 Vainajia pinotaan kylmäkontteihin sairaaloiden pihalle, hoitolaitteet voivat olla yhä kiinni – tällainen työ on Morgan Rantasella 24-vuotias hautausauton kuljettaja Morgan Rantanen näkee työssään, miten Suomessa kohdellaan vainajia. Aina kuolleet eivät mahdu edes rahtikontteihin. yle.fi Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Mä olen jo mennyt laskuissa sekaisin. Yli 15 muuttoa jo ainakin. Click to expand... Viimeinen puuttuu oikeista tilastoista
Vainajia pinotaan kylmäkontteihin sairaaloiden pihalle, hoitolaitteet voivat olla yhä kiinni – tällainen työ on Morgan Rantasella 24-vuotias hautausauton kuljettaja Morgan Rantanen näkee työssään, miten Suomessa kohdellaan vainajia. Aina kuolleet eivät mahdu edes rahtikontteihin. yle.fi Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Mä olen jo mennyt laskuissa sekaisin. Yli 15 muuttoa jo ainakin. Click to expand... Viimeinen puuttuu oikeista tilastoista
-roosaruusa- 14.10.2024 #7 12. Plus kaksi työkämppää joista siis osamuutto. Parisänky ja pyykkikone ovat ärsyjä muutettavia!