Helposti ilmeisesti nauretaankim pihalle, oma kokemukseni on hiukan liioitella lääkäreille ja hoitajille tilannetta.Mä kävin tohtorin juttusilla jo,kun oltiin yritetty 6 kk. Suunnilleen nauro mut ulos sieltä,että yrittäkäähän vielä. Jouduttiin sitten odottamaan että tuli vuosi täyteen toukokuussa.
Katsotaan mitä tutkimuksia meille tulee,kun pääsemme polille. Teilläpäin kuulostaa tehokkaalta menolta,mutta täällä hämeessä..hitaitahan me ollaan.
Mitä sulle selvisi tuossa foliikkeliultrassa? näkeekö siinä miten hyvin ovuloi?
Onhan se paikkakunnasta kiinni tosiaankin, mutta kun jononsa jonottanut, niin pitäisi tapahtua. Ja tosiaan, itse pitää olla tosi hanakasti vaatimassa !
Mulle annettiin kyllä ekalla polikäynnillä heti resepti parlodel lääkkeeseen, vaikka periaatteessa olisi pitänyt vielä pari kertaa mitata arvoja..noh se oli vanhempi suorapuheinen mieslääkäri .
Foliikkeliultra tehtiin ovulaation aikoihin, siellä näkyi näytössä pyöreitä rakkuloita. Mulla oli oikealla puolella kuulemma yksi johtava foli, josta voisi jotakin tulla. Oli siis selvästi muita isompi. Sanoi, että kaikki näyttää kiertopäivään nähden hyvältä . Kuin myös, että fossa douglasiin kerääntynyt pieni vesilammikko, mutta ei sekään ole mitään pahaa ilmeisesti. Siinä kierrossa ei tapahtunut mitään, johtui varmasti siitä, ettei prolaktiiniarvot olleet vielä laskeneet. Ihmettelen miksi kaikki näytti hyvältä kiertopäivään nähden, ehkä siellä seuraavina päivinä ei sitten tapahdu mitä pitäisi