Wooohooo!!! Onnea!!Onneksi söin valkohomejuustoa viikonloppuna ja join vähän punkkua. Sushi ja skumpat jäi, mutta olisin kyllä maailman onnellisin, jos niitä saisi maistella seuraavan kerran vasta toukokuussa!
Wooohooo!!! Onnea!!Onneksi söin valkohomejuustoa viikonloppuna ja join vähän punkkua. Sushi ja skumpat jäi, mutta olisin kyllä maailman onnellisin, jos niitä saisi maistella seuraavan kerran vasta toukokuussa!
Mikä kp sulla olikaan menossa? Kyllähän siellä haamu näkyy.En mä varmaan sit olekaan raskaana. Tässä aamupissasta tehty testi ja surkeelta näyttää.
Rauhassa,sulla on VIIVA siinä!En mä varmaan sit olekaan raskaana. Tässä aamupissasta tehty testi ja surkeelta näyttää.
Oi ihanaa.ihan selkeä plussa!!Onneksi söin valkohomejuustoa viikonloppuna ja join vähän punkkua. Sushi ja skumpat jäi, mutta olisin kyllä maailman onnellisin, jos niitä saisi maistella seuraavan kerran vasta toukokuussa!
Mä tekisin CB digin!Kp 30. Nyt on niin paska fiilis, oon aivan varma, että ei toi viiva vahvistu. Korkeelta tullaan ja kovaa.
Joo oon nähnyt! mua kyllä enemmänkin kyrpii se ja tulee semmonen suutumusTäällä ei mitään tuntemuksia mahdollisista kiinnittymisistä dpo 7 Ärsyttää lievästi kun joka puolella on vauvoja ja yhdessä mun fb-ryhmässäkin näitä "hups, olen raskaana". Kauniissa ja rohkeissakin katselivat 4d-ultrassa vauvaa!!! Ja ootteko nähny sen Specsaversin mainoksen jossa siittiö ui munasolun ohi - "olisko kannattanut käydä optikolla?" naurattaa... vielä!!
Toi näyttää just samalta kuin mun haalistunut haamu. Dpo11 tein vahvan plussan, dpo13 tosi haaleen haamun. Dpo15 taas vahvan plussan. Älä siis vielä huolestu, samalla lailla mulla haaleni se testi ja voimistut sitten taas! Pääasia että siinä on silti selkeä haamu eikä ole nega. Testaa huomenna uudestaan!En mä varmaant olekaan raskaana. Tässä aamupissasta tehty testi ja surkeelta näyttää.
Mä suosittelen pregcheckiä, hintaa ei oo kuin 1 € per testi ja mulla toiminut tosi hyvin, näytti siis aikasessa vaiheessa selvää plussaa. Niitä oon ostanu prismasta tai s-marketista.Ai, mikäs tää juttu on? Haluuks konkarit suositella jotain testiä? Minkä sais haettua heti apteekista...
Mäki tekisin cb:n digin. Ja en olisi sinuna huolissani, koska hormonin nousu on yksilöllistä, eikä sitä kannata vertailla, vaan musta olet raskaana kunnes toisin todistetaan ja murehditaan sit jos tulee viitteitä muusta, nyt vielä onnitellaanAi, mikäs tää juttu on? Haluuks konkarit suositella jotain testiä? Minkä sais haettua heti apteekista...
Onnea kovastiOnneksi söin valkohomejuustoa viikonloppuna ja join vähän punkkua. Sushi ja skumpat jäi, mutta olisin kyllä maailman onnellisin, jos niitä saisi maistella seuraavan kerran vasta toukokuussa!
Kyllä tuossa viiva silti on. Älä vielä lannistu. Mullakaan liuskatestit ei kyllä tummu mihinkään mutta apteekin testi näyttää vahvempaa kuin eilen. Jospa tuo puikko oli .En mä varmaan sit olekaan raskaana. Tässä aamupissasta tehty testi ja surkeelta näyttää.
Folli on munarakkula. Johtava/johtofolli on suurin ja luultavimmin irtoamassa oleva rakkula. Eli siis se ovuloiva rakkula. Inssi tai iui on inseminaatio missä pestyt siittiö viedään katetrilla kohtuonteloon. Aina kannattaa kysyy, nää kun on niin mielenkiintoisia juttujaMää en ymmärrä mitään näistä jutuista ois kyllä ihan kiva tietää mistä puhutte mutta oon kyllä myös laiska googlettamaan...
Joo mä hakeuduin jo ennen vuoden yrittämistä paniikissa terveyskeskukseen. Sieltä saatiin heti miehelle aika ja lähete spermatutkimuksiin. Siitä n. 2 kk niin saatiin aika aukiolotutkimukseen ja foliikkeliultraan. Mutta tosiaan meillä "pikkupoli" jossa nämä tehtiin, nyt siirto tyksiin turkuun.Voi että,te olette tehneet jo paljon tutkimuksia. Me ei olla noin pitkällä vielä,toukokuun lopussa mentiin terveyskeskuslääkärille hakemaan lähetettä eteenpäin ja siellä tehtiin muutamaan gynetutkimus mulle ja kasa labroja. Kaikki oli oikein hyvät.
Ollaan 13. päivä menossa vihdoin poliklinikan puolelle.Jonotettu siis koko kesä aikaa sinne.Täytyy toivoa että 13 numero tuo onnea sinä päivänä,koska hartaasti toivon,että olisin nyt raskautunut.Tuona päivänä olisi jo hyvä mahku nähdä jotain kohdussa,jos sinne olisi vihdoin ja viimein pikkuinen matkannut.
Tämä on siis meillä 15. yrityskierto.
Muoks. Katoinkin tuolta listalta,että ollaan aloitettu yrittäminen samoihin aikoihin.Me aloitettiin toukokuussa 2015.
Mä kävin tohtorin juttusilla jo,kun oltiin yritetty 6 kk. Suunnilleen nauro mut ulos sieltä,että yrittäkäähän vielä. Jouduttiin sitten odottamaan että tuli vuosi täyteen toukokuussa.Joo mä hakeuduin jo ennen vuoden yrittämistä paniikissa terveyskeskukseen. Sieltä saatiin heti miehelle aika ja lähete spermatutkimuksiin. Siitä n. 2 kk niin saatiin aika aukiolotutkimukseen ja foliikkeliultraan. Mutta tosiaan meillä "pikkupoli" jossa nämä tehtiin, nyt siirto tyksiin turkuun.
Uskon ,että teilläkin etenee, nyt kun ootte ns sisälle päässeet
Sama dpo. Puuduttavaa odottaa,mutta toisaalta odottaessa voi kuunnella kaikki oudot tuntemukset kropassa ja laittaa toiveet äärettömän korkealle.Ihanat plussatuulet täällä!
Itsellä dpo3 ja aika matelee