Toiveena vauva 2017-2018

En mä varmaan sit olekaan raskaana. Tässä aamupissasta tehty testi ja surkeelta näyttää. :cry:
Rauhassa,sulla on VIIVA siinä!

Onneksi söin valkohomejuustoa viikonloppuna ja join vähän punkkua. :whistle: Sushi ja skumpat jäi, mutta olisin kyllä maailman onnellisin, jos niitä saisi maistella seuraavan kerran vasta toukokuussa! :love:
Oi ihanaa.ihan selkeä plussa!!

Minä kerkesin pissimään tikkuun...tyylipuhdas nega! Otin vielä laukkuun mukaan lähtiessäni,mutta ei mitään. Katsellaan ja odotellaan! Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
@Sara G, älä nyt vielä lannistu! *hali* Ja suosittelen kokeilemaan noita Pregcheckejä, mulla näyttää selvemmin kuin tuo apteekin oma. Voiskohan olla eri herkkyys? Tosin kyllä muakin pelottaa, että kun menossa vasta kp26-28/30, niin mitä vaan voi tapahtua. Mutta en kyllä testaile nyt enempää vaan odotan alkuviikkoon ja soitan sitten neuvolaan, jos pääsis veritesteihin.
 
Täällä ei mitään tuntemuksia mahdollisista kiinnittymisistä dpo 7 :unsure: Ärsyttää lievästi kun joka puolella on vauvoja ja yhdessä mun fb-ryhmässäkin näitä "hups, olen raskaana". Kauniissa ja rohkeissakin katselivat 4d-ultrassa vauvaa!!! :ROFLMAO:Ja ootteko nähny sen Specsaversin mainoksen jossa siittiö ui munasolun ohi - "olisko kannattanut käydä optikolla?" :giggle: naurattaa... vielä!!
 
Jaksamista SaraG, mä kyllä edelleen luotan, että mennään yhdessä tuonne toukokuisiin. <3 Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin, että vuoto ei kuitenkaan alkaisi ja tuo testi olisi vaan ollut joku maanantaikappale!
 
Täällä ei mitään tuntemuksia mahdollisista kiinnittymisistä dpo 7 :unsure: Ärsyttää lievästi kun joka puolella on vauvoja ja yhdessä mun fb-ryhmässäkin näitä "hups, olen raskaana". Kauniissa ja rohkeissakin katselivat 4d-ultrassa vauvaa!!! :ROFLMAO:Ja ootteko nähny sen Specsaversin mainoksen jossa siittiö ui munasolun ohi - "olisko kannattanut käydä optikolla?" :giggle: naurattaa... vielä!!
Joo oon nähnyt! :D mua kyllä enemmänkin kyrpii se ja tulee semmonen suutumus :D

Sara G, muista sit että herkkä ei välttis ookaan herkkä! Jotku herkät näyttää huonommin kun tavalliset :/
 
En mä varmaant olekaan raskaana. Tässä aamupissasta tehty testi ja surkeelta näyttää. :cry:
Toi näyttää just samalta kuin mun haalistunut haamu. Dpo11 tein vahvan plussan, dpo13 tosi haaleen haamun. Dpo15 taas vahvan plussan. Älä siis vielä huolestu, samalla lailla mulla haaleni se testi ja voimistut sitten taas! Pääasia että siinä on silti selkeä haamu eikä ole nega. Testaa huomenna uudestaan! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mä suosittelen samaa kuin Maya123, kun musta sen plussa on selvempi kuin Apteekin oman. Ja ei tosiaan ollut kallis! Mutta en kyllä ymmärrä tuota, miksi muka herkempi testi näyttäisi huonommin. Nimenomaan senhän pitäisi ottaa pienemmästä HCG:stä se tulos. Mutta voihan siinä olla se, että oikein kunnon plussaan tarttee jotenkin sitten korkeammat lukemat kuin tavistesti. En tiedä.
 
Ai, mikäs tää juttu on? o_O Haluuks konkarit suositella jotain testiä? Minkä sais haettua heti apteekista...
Mäki tekisin cb:n digin. Ja en olisi sinuna huolissani, koska hormonin nousu on yksilöllistä, eikä sitä kannata vertailla, vaan musta olet raskaana kunnes toisin todistetaan ja murehditaan sit jos tulee viitteitä muusta, nyt vielä onnitellaan :love:

Onnea Eevee!
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Mää en ymmärrä mitään näistä jutuista :oops: ois kyllä ihan kiva tietää mistä puhutte mutta oon kyllä myös laiska googlettamaan... :barefoot:
Folli on munarakkula. Johtava/johtofolli on suurin ja luultavimmin irtoamassa oleva rakkula. Eli siis se ovuloiva rakkula. Inssi tai iui on inseminaatio missä pestyt siittiö viedään katetrilla kohtuonteloon. :D Aina kannattaa kysyy, nää kun on niin mielenkiintoisia juttuja :D
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna ja NuttyKitty
Voi että,te olette tehneet jo paljon tutkimuksia. Me ei olla noin pitkällä vielä,toukokuun lopussa mentiin terveyskeskuslääkärille hakemaan lähetettä eteenpäin ja siellä tehtiin muutamaan gynetutkimus mulle ja kasa labroja. Kaikki oli oikein hyvät.
Ollaan 13. päivä menossa vihdoin poliklinikan puolelle.Jonotettu siis koko kesä aikaa sinne.Täytyy toivoa että 13 numero tuo onnea sinä päivänä,koska hartaasti toivon,että olisin nyt raskautunut.Tuona päivänä olisi jo hyvä mahku nähdä jotain kohdussa,jos sinne olisi vihdoin ja viimein pikkuinen matkannut.
Tämä on siis meillä 15. yrityskierto.
Muoks. Katoinkin tuolta listalta,että ollaan aloitettu yrittäminen samoihin aikoihin.Me aloitettiin toukokuussa 2015.
Joo mä hakeuduin jo ennen vuoden yrittämistä paniikissa terveyskeskukseen. Sieltä saatiin heti miehelle aika ja lähete spermatutkimuksiin. Siitä n. 2 kk niin saatiin aika aukiolotutkimukseen ja foliikkeliultraan. Mutta tosiaan meillä "pikkupoli" jossa nämä tehtiin, nyt siirto tyksiin turkuun.

Uskon ,että teilläkin etenee, nyt kun ootte ns sisälle päässeet :)
 
Joo mä hakeuduin jo ennen vuoden yrittämistä paniikissa terveyskeskukseen. Sieltä saatiin heti miehelle aika ja lähete spermatutkimuksiin. Siitä n. 2 kk niin saatiin aika aukiolotutkimukseen ja foliikkeliultraan. Mutta tosiaan meillä "pikkupoli" jossa nämä tehtiin, nyt siirto tyksiin turkuun.

Uskon ,että teilläkin etenee, nyt kun ootte ns sisälle päässeet :)
Mä kävin tohtorin juttusilla jo,kun oltiin yritetty 6 kk. Suunnilleen nauro mut ulos sieltä,että yrittäkäähän vielä. Jouduttiin sitten odottamaan että tuli vuosi täyteen toukokuussa.
Katsotaan mitä tutkimuksia meille tulee,kun pääsemme polille. Teilläpäin kuulostaa tehokkaalta menolta,mutta täällä hämeessä..hitaitahan me ollaan. :X3:
Mitä sulle selvisi tuossa foliikkeliultrassa? näkeekö siinä miten hyvin ovuloi?
 
Juu siis Sara, ei oo omaa kokemusta vielä, mutta paljon olen lukenut että toisten mainitsema pc näyttää monesti aiemmin kun nuo herkät testit. Tilasin itselleni silti kesällä kaksi first responsea, joista toisen tein. Toinen on vielä tallessa. Jos niin onnellisesti käy, että plussa joskus piirtyy niin teen sen myöskin ja vertaan. Oon hyvin sitä pystynyt säästeleen sitä, katsotaan kuin kauan :D
 

Yhteistyössä