Hitsi ku en oo nyt pariin päivään enää uittanut ovistestiä ://Oletko tikutellut noissa kierroissa? ovis on kuitenkin aina silloin,kun nippailee?
Pitää huomenna tikuttaa jos muistaa ja kattoo tuleeks siihen mitään viivaa.
Hitsi ku en oo nyt pariin päivään enää uittanut ovistestiä ://Oletko tikutellut noissa kierroissa? ovis on kuitenkin aina silloin,kun nippailee?
Sullakin?! wouh,me ollaan samassa limakerhossa. Toivotaan,että se olisikin ollut liimaa..Hei Nalkuttaja! Itse juuri ihmettelin tänään samaa, mulla tuli kans ovislimat about ma/ti ja nyt taas tänään eli sitä kirkasta venyvää
Tosin oon yrittänyt muistaa käyttää vaihtelevalla menestyksellä sitä royal geleetä, ett tekeekö se limaisemmaksi muutenkin...
Itse ajattelin koko kierron syödä ja testailla näin. Tuskin siitä mitään haittaakaan on, jollei kiertoa sekoita niinkun jollain on käynyt.Tuo gelee royale on ihan uus tuttavuus, voiko joku valaista? Käytetäänkö samaan tapaan kuin greippimehua vai koko kierron ajan?
Mä en kans ihan tarkasti siitä royal geleestä tiiä, mut oon napsinut yhden pillerin joka päivä tässä kierrossa. En saanut selvää ovista kuitenkaan, joten saa nähdä oonko raskaana, kun nyt dpo 6.Nostin eilen päätäni jo menkkojen alkamisesta johtuen ja päätin kokeilla tässä kierrossa kehuttua royale geleetä. Jospa se tehostaisi kroppani toimintaa, vaikka se nyt normaali onkin.
Mitä te muut painatte? Mulla painoa 45-46 kg ja pituus 164 cm onhan mun paino vähäinen, mutta ei sairaalloinen alipaino kuitenkaan, eikä lääkäri siihen tarttunut, kun kierrot normaalit.
Nousuni kerkesi vaan laskemaan, kun tajusin että mies oli järjestänyt reissunsa silti ovisviikolle, vaikka olin ilmoittanut ovisviikon hänelle kyllä...joku yhteysvirhe..harmittaa
Miten se tallettelu menikään?
Riittäisiköhän keskiviikkona päivällä tallettelut, jos ovis sattuisi torstaille?
Nalkuttaja oot kyllä tosi hyvä tsemppaaja, kiitos
Sullakin?! wouh,me ollaan samassa limakerhossa. Toivotaan,että se olisikin ollut liimaa..
Jännä juttu kyllä,en ole koskaan aiemmin bongannut kaksia limoja kierrossa. Mä en voi syyttää edes royal geleetä,kun en käytä.En ole jaksanut enää uskoa mihinkään greippimehuihin,macoihin tms. Tarpeeksi monta kiertoa jo takana tuloksetta,tulee kyyniseksi.
Mutta monethan kyllä kertoilee että royal gelee tekisi limaisemmaksi..tiedä tuota.Taitaa olla yksilöllinen juttu sekin.
NobmKarkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän
alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saaKarkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa paino tippua yhtään
Karkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa paino tippua yhtään
Mä olisin kyllä tosi tyytyväinen 50 kg, en usko kovin paljon ainakaan sun kohdalla iitata, että paino vaikuttaisi raskautumiseen . Oon hakenut tietoa ja tiedän, että pienelläkin painolla raskaudutaan normaalisti, jopa hei afrikassa alipainoiset saa ihan helposti jälkikasvua hei!Karkki95, oon kanssa nyt 50kg tienoilla, kovasti yrittänyt painoa saada kun aiemmin pillereiden lopetuksen jälkeen se tipahti johonkin 45-46kg. Pituutta saman verran kuin sinulla! Oon aina ollut melko siro ja kevyt (ja enemmän tai vähemmän alipainoinen...), ainoa millä oon saanut vähän lisää lihaa luiden päälle on ollut e-pillerit. Heti lopetuksen jälkeen paino laski kuin lehmän häntä.. Täällä gyne tarttui tuohon painoonkin ja vaikkei hyvin suuresti saarnannut lihottamisesta niin tuli tiukka kielto ettei saa paino tippua yhtään
Vastasinkin sulle painoasiasta ylempänäMä en kans ihan tarkasti siitä royal geleestä tiiä, mut oon napsinut yhden pillerin joka päivä tässä kierrossa. En saanut selvää ovista kuitenkaan, joten saa nähdä oonko raskaana, kun nyt dpo 6.
Mä oon 163cm ja painan 62kg ja bmi 23,3.
jos oot pitkään kärsinyt lapsettomuudesta niin kyllähän se muutaman kilon painonnousu saattais auttaa? Ootko yrittänyt kerryttää painoa? Ainahan se ei oo ihan helppoa sekään
Tokihan ois just hyvä jos seksiä on ke ja ovis torstaina
Joo se ruuan ahtaaminen on hyvä keino, oikein joka hetki kun olisi aikaa ahdata ruokaa niin olisi jees. Paras olisi toki nostaa painoa lihaksella, mutta itse olen ainakin niin laiska, että en pysty .Karkki95 joo tää paino alkaa olla kyllä jo "lottovoitto", onhan tätä nostettukin se 2v! Vielä muutaman kilon ottaisin ilomielin lisää mutta josko ne tulis kunhan yrittää joka välissä vain ahtaa mahdollisimman paljon ruokaa napaan
Syynä meidän tilanteeseen on tosiaan suurimmissa osin vastaan tämä pcos, mutta voihan miehessä olla jotain häikkää kans kun ei oo vielä simppoja kateltu.. Hänellä on kouluiässä operoitu toinen kives paikoilleen kun se oli jäänyt jonnekkin ylös jumiin eikä lasketunut ilman apuja. Onneksi toisen pitäisi olla ihan ok ja kyllähän sekin selviää kun hän saisi aikaiseksi käydä antamassa näytteen.
Tilasin ovistestejä ja sain kaks rt kaupan päälle. Raskaustesteistä en osaa sanoa muuta ku että one stepei ovat Kierron alussa olojen takia testasin kyllä puhtaan negan, ei edes viivanpaikkaa. Saa nähdäKäytettekö muut noita Raskauskeijun liuskatestejä? Onko hyviä? Niillä on niin edullisia nuo yhteispakkaukset. Vois tilata.
Feel you, tismalleen samat aatteet ja meinaan sen rekkalastin tilatakin!Vuotoa vielä ja mulla haluttas tilata rekkalastillinen ovistestejä joita sais uitella joka pissassa. Tervettä?
Mie haluan raskaaksi. Haluan synnyttää. Haluan nuille pienille rakkaille vielä yhden rakkaan sisaruksen. Haluan haluan haluan. Mun ajatuksiin ei sovi mitään muuta.
Tää on ihan kakkakökköä. Jos oon kolme kertaa saanu raskauden vähemmälläkin yrittämällä niin miksei nytte. Mistä mua rangaistaan? Anteeksi pitkään yrittäneet. En halua loukata mutta tämmöset tunteet mulla nyt vaan on.
Pidän miehen vehkeen vuodon jälkeen 24/7 mun sisällä kierron loppuun asti! Niin kerta!