Mitä mieltä olette? Koulusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli tuosta ilmoituksesta mieleen, että ehkä osastolla ihmeteltiin sitä, että Milanna ei halunnut olenkaan imettää lastaan. En ole seurannut syitä tälle, enkä tiedä miten tänä päivänä tällaiseen päätökseen suhtaudutaan sairaalassa, mutta jos kyse on siitä, ettei äiti viitsi nähdä vaivaa/pelkää rintojensa vuoksi, niin varmasti herättää hoitajissa huomiota. Imetys on kuitenkin iso osa hoitamista. Toki sitä on myös pullosta syöttäminenkin.

Itse en onnistunut imettämään kunnolla ja se tuntui kyllä pahalta.

Milanna älä välitä tästä palstasta, tiedät itsekin, että täällä on paljon päästään sairaita.
Valitettavasti asut väärässä maassa, tai ainakin väärässä kaupungissa. Suosittelen muuttamista Espoon jollekin astetta varakkaammalle alueelle.

Kouluun käveleminen tai pyöräily on hyvää arkiliikuntaa. Lapsille on tärkeää liikkua ja kävellä. Meillä kävelee 3-vuotiaskin pitkät tarhamatkat päivittäin.

Sanoin vaan opetajalle, että haen huomenna kirpiksestä vaatteet kaikille ja olen sossupummina tällä kun kaikki on niin hemmetin vaikea. Jopa korua revitin vko sitten mun lapsen kaulasta, kateus vai mikä se on ollut... On tehty kerran jopa lastesuojeluilmoitus siksi kun meillä on ollut vähän pitempi auto ,,limusiini,,
Tuntu mistään enää ei saa nautia? Saako edes olla erilainen? Vai mihin he haluavat että tämäkin perhe tai mitä tämä perhe kaikista paskasta mitä joku tekee tai jauha, niin tekee. Miksi on niin väärin liikua taksilla? Huolehtia lapsista? Käydä töissä? Olla tyytyväinen? Mitä mä niin väärin teen?

Jos samanlaisia "ai ette tykkää kaikesta mitä teen, alan sitten sossuppummiksi" juttuja puhut siellä koulussa kuin täällä, en ihmettele että teistä ei pidetä..

Kyllä se vaan niin on, että aina ei kannata pitää kynsin hampain omista "oikeuksistaan" kiinni. Joskus on parempi antaa periksi ja varsinkin tässä tapauksessa, kun kyse on lapsista, antaisit asian olla. Jos toiset koululaiset/vanhemmat ovat niin pöljiä, että kiusaavat taksimatkoista, koruista ja muusta pröystäilystä, niin miksi väen väkisin sitä käytöstä provosoit? Sinä haet tahallasi vaikeuksia!!!!
Ja niitä tulee lapsillesi paljon eteen, jos et nyt muuta omaa käyttäytymistäsi. Lapsille tekee tosi hyvää kävellä koulumatkat.

Sanoin vaan opetajalle, että haen huomenna kirpiksestä vaatteet kaikille ja olen sossupummina tällä kun kaikki on niin hemmetin vaikea. Jopa korua revitin vko sitten mun lapsen kaulasta, kateus vai mikä se on ollut... On tehty kerran jopa lastesuojeluilmoitus siksi kun meillä on ollut vähän pitempi auto ,,limusiini,,
Tuntu mistään enää ei saa nautia? Saako edes olla erilainen? Vai mihin he haluavat että tämäkin perhe tai mitä tämä perhe kaikista paskasta mitä joku tekee tai jauha, niin tekee. Miksi on niin väärin liikua taksilla? Huolehtia lapsista? Käydä töissä? Olla tyytyväinen? Mitä mä niin väärin teen?

Tuo limusiinijuttu... varmaan olet ymmärtäny väärin. Ei sellasesta noteerata, että yhteyttä ottaisivat.
Kyllä ne jaksaa kävellä tuon matkan kuten muutkin muksut, ei se ole huolehtimista jos estää lapsen normaalin elämän.
Ja kun vauvoja tänne lykkää, tulee niistä myös huolehtia. Ei niitä heti synnäriltä vipata jonkun muun täysiaikaiseen hoitoon. Siitä varmaan on ollut kyse, jos synnärilläkin mainostit, että menet heti töihin.
No kuulostaahan se vähintään siltä, ettei vaavista ole kiinnostunut vaan työ tärkeämpää.

[QUOTE="zxc";30498733]Kyllä se vaan niin on, että aina ei kannata pitää kynsin hampain omista "oikeuksistaan" kiinni. Joskus on parempi antaa periksi ja varsinkin tässä tapauksessa, kun kyse on lapsista, antaisit asian olla. Jos toiset koululaiset/vanhemmat ovat niin pöljiä, että kiusaavat taksimatkoista, koruista ja muusta pröystäilystä, niin miksi väen väkisin sitä käytöstä provosoit? Sinä haet tahallasi vaikeuksia!!!!
Ja niitä tulee lapsillesi paljon eteen, jos et nyt muuta omaa käyttäytymistäsi. Lapsille tekee tosi hyvää kävellä koulumatkat.[/QUOTE]

Vähän kyllä luulen, että nämä asioiden selväksipuimiset, "syytteen nostamiset" yms. tapahtuvat lähinnä Milannan mielikuvitusmaailmassa. Kuten ls-ilmossakin todetaan, niin Milanna on poikkeuksellisen arka.

Satujahan Milanna täällä osin kertoilee, ja tykkää kertoa satuja siitä miten toivoisi asioiden olevan. Jokuhan oli tuon rakennusluvankin jo tarkastanut... Varmasti Milanna toivoisi asioiden olevan juuri niin että ei tämän talon menetys haittaa kun uusi ja komeampi on jo työn alla, ja voi kunpa olisin sanonut opelle näin. Vähän sellaista pienen tytön prinsessafantasiaa, jossa vanha koslakin muuttuu limusiiniksi, seksitaudit paranee rokotteella jne.

Lapset on kestävämpiä kuin aikuiset. Jos pitää olla huolissaan painavasta repusta ja pimeestä tiestä, niin onhan noita otsalamppujakin saatavilla.
Meillä kai lapset tykkäis mennä matkan kävellen.

Tää on taas tätä huomionhakuisuutta. Ihmetyttää kuin ap jaksaa aina hakea huomiota kaikenmaailman asioilla. LS- ilmotuksia myöten.
Surettaa.

Vieläkö täällä joku jaksa :)?

Mielikuvitus rokote, mielikuvitus talo? Wtf? Miten todellisuus on yhtäkkiä mielikuvitus, pitää kysyä läheisiltä että jos elän mielikuvitus maailmassa niin pakko hoitoon päästä ja äkkiä. ;D Kyllä te osaatte ihmisistä tehdä nauretavan ja pellen, käyttäkää edes taidot hyväksi ehkä joku Seiska lehti tarvitse paskanjauhajija rikkaan mielikuvituksen kanssa.

Rauhoittukaa myös jo sen ilmoituksen suhteen, Tyksissä ottavat selville mistä se on tullut ja kuka on sen takana ja miksi ja onko totta. Lukekaa myös kunnolla ennen kun päästätte oman paskan toisen päälle että vauvan kävin katsomassa 3krt päivässä ja menin sen kanssa osastolle kun teholle epäilyn takia se on joutunut. En tiedä onko imetyksen tai työn takia tai mun naaman takia se oli tehty, ei ainakaan sossu ole huolissaan mun työn tai imetyksen takia (eikä naaman takia), eikä neuvolassa. Eikä kukaan meitä jää seuramaan, tulevat vaan vielä kerran käymään tai me menemme sinne, täällä jos ilmoitus tehdään sossulle pakko mennä katsomaan perhettä vaikka kultainen se olisi, sossulla nyt ei muuta huolia ole jäänyt meistä kun että ehkä tarvitsemme apua lastenhoitoa suhteen, kun on monta lasta ja monta projektia päällä (mielikuvitus projektit kai?), siksi heidän selitys on ollut vielä kerran varmista ja tarkista meitä että emme olisi väsyneitä, kun ainakin nyt vaikutamme pirteiltä, ohoh...

Vieras, tämä on aika ihmellistä jos meitä joku tunne koulun kautta, kun en tunne täällä ketään enkä halua tuntea ja onko se sun siskon lapsi tai siskon siskon lapsi puhuu meistä vai wtf kun meistä, aikamoinen lapsi hän on sitten tai mielenkiintoista miten lasta voi joku venakko kiinnosta? Liian naurettava teidän touhu. Mutta lopettakaa jo meistä tehdä mielensairaita, täällä joku muu ne lääkkeet tarvitse kun jaksa oman mielenkuvituksen kautta tehdä toisista pellejä, nämä samat pienisieluiset kansalaiset sitten jaksavat varma meidänkin lapsia kiusata jonkun taksin takia, voi voi jos se on niin pois toisista, mutta valitettavasti lapset menevät kuitenkin joka päivä taksilla ja minä epäimettävä ja mielisairas äiti en vitsi kuunnella ketään, mutta se kiusaamiselle vielä joku laki löytyy, sekä onneksi meillä on muuto pian (---> mielikuvitusmaailmaan). :heart:

Sairaalan sosiaalityöntekijä sen on tehnyt, muun henkilökunnan kanssa keskusteltuaan, koska on ollut huolta teidän kyvystä olla vauvan kanssa.

Saa ollakin huolissaan jos vaikutamme niin paskoilta, mutta ei oikeuttaa kirjoittaa asioita väärin ja sen vien eteenpäin menee läpi tai ei. Mutta kun en halua että jossain tiedossa jää minusta jotain sellaista mitä ei paikansa pitää ja ehkä siksi kun varma kaikki negativistä voi vaikuttaa tulevaan mitä en ole tehnyt. Jos en olisi käynyt vauvan luona, en olisi pitänyt tämä pahana niin kuin nyt pidän. Voin jopa kertoa kaikki mitä tapahtui kun menin vauvan kanssa osastolle, jos en paikalla olisi en varma olisi tietoinen mitä kaikkia on tapahtunut kun vauvan veivät sinne. Haluan tietä mistä kaikki tämä on lähtöisin ja miksi mikä on se syy. Kun sossuun ei tullut muuta kun että en käy vauvan luona ja isä eli mies on joku hirviö. Aika hankala mun olisi elää hirviön kanssa / dominoivan kanssa, joku uusi ominaisuus hänellä :) ja tämän takia pistän vastuun hlö tai henkilöitä ketkä sen tekivät, koska syyn haluan tietä todellakin.

Saa ollakin huolissaan jos vaikutamme niin paskoilta, mutta ei oikeuttaa kirjoittaa asioita väärin ja sen vien eteenpäin menee läpi tai ei. Mutta kun en halua että jossain tiedossa jää minusta jotain sellaista mitä ei paikansa pitää ja ehkä siksi kun varma kaikki negativistä voi vaikuttaa tulevaan mitä en ole tehnyt. Jos en olisi käynyt vauvan luona, en olisi pitänyt tämä pahana niin kuin nyt pidän. Voin jopa kertoa kaikki mitä tapahtui kun menin vauvan kanssa osastolle, jos en paikalla olisi en varma olisi tietoinen mitä kaikkia on tapahtunut kun vauvan veivät sinne. Haluan tietä mistä kaikki tämä on lähtöisin ja miksi mikä on se syy. Kun sossuun ei tullut muuta kun että en käy vauvan luona ja isä eli mies on joku hirviö. Aika hankala mun olisi elää hirviön kanssa / dominoivan kanssa, joku uusi ominaisuus hänellä :) ja tämän takia pistän vastuun hlö tai henkilöitä ketkä sen tekivät, koska syyn haluan tietä todellakin.
.
""Mutta kun en halua että jossain tiedossa jää minusta jotain sellaista mitä ei paikansa pitää ja ehkä siksi kun varma kaikki negativistä voi vaikuttaa tulevaan mitä en ole tehnyt"" => esim kirjoittamasi tämä on ja pysyy AINA niin internetissä kuin mielissämmekin. Oikeasti kannattaisi miettiä mitä tänne kirjoitat.

Edelleen minun on vaikea uskoa että synnäri tekee lastensuojeluilmoituksen ihan vähästä, ilkeyttään tai turhaan. Ja jos jo neuvola on kiinnittänyt huomiota, niin olisiko syytä miettiä mikä on vinossa.

Tuosta miehestä vielä, sinähän olit ottamassa eroa hänestä pari kuukautta sitten. Tämäkin viittaa jo johonkin...

Minkäikäisiä lapset ovat? Meillä koulumatka 3km ja tämän vuoden kulkee vielä taksilla, ensi vuonna ei ole oikeutettu koulukyytiin mutta mietitään sitten mitä tehdään.
Toivottavasti kiusaaminen saadaan kuriin, jokaisella lapsella on oikeus käydä koulua kiusaamatta! Ihan sama millä kulkevat tai keitä vanhemmat ovat.

Milanna on heti haastamassa oikeuteen kaikki jotka ei nuole hänen persettään. Ei ne siellä synnytysosastolla tuollaisia asioita huvikseen keksi ja siellä on varmasti hoitohenkilökunnalla kykyä katsoa asioita.

Kuulkaapas hoitsut ym. viisastelijat jotka jatkatte samoja iänikuisia mantrojanne! Minäpä tiedän että on hoitsuja jotka nimenomaan tekevät lasu-ilmoituksen heti mitä pienimmästäkin, näin ovat itse sanoneet! Ei siihen siis tarvita mitään sen kummempaa kuin oma päänsisäinen luulo kun ton äidin naamalla oli nyt väärä ilme väärässä kohtaa tai väärä sana tai muuuten vaan nyt nousi se kuuluisa "HUOLI".
Hävetkää suomalaist ämmät ja suistukaa suohonne!
Milanna, pidä lippu korkealla! Ei kaikki ole noin aivokuolleita ja typeriä mitä osa tällä palstalla on joilla ei ole sisua, ei elämää eikä mitään mitä sinulla on ja sekös heitä *ituttaakin!

Mä niin toivon kun joku huutajista saa joskus jotain sellaista elämän aikana, vaikka lasun mistä puolet ei pitää paikkansa, niin ehkä sen jälkeen voi tietä miltä se tuntu lukea noin skitsofreninen teksti. Kukaan ei tee meistä vuoden välein mitään lastesuojeluilmoituksia, on täällä turhaa huuta kaiken maailman paska kun toinen ei ole puolustamassa itseä. Ääliöitä valitettavasti löytyy täällä kuin jopa sairaaloissa, ei tämä ole mun ensimmäinen kerta kun sairaalan kautta tulee paska niskaan, on kokemuksia väärästä diagnoosista, mistä myös lähtii valituksia, mutta mitään ei tapahtunut valitettavasti, Suomessa pitäisi olla aika painava syy että jotain edes tehdään ja aikamoinen hoitovirhe näköjään. Mutta kokemuksia on miten edetään ja haluan saada oikeat paperit ja tiedä syyn kuka kirjoitti meistä niin mitä ei paikkansa pitää. Se että joskus halusin eron miehestä oli aivan toinen syy ja syy on se että liika pois keikoilla, mutta se että mun mies dominoiva tai pahaa on aika kaukana hänestä, en tiedä kenelle me sellaisen kuvan annoimme itsestä ja miten joku voi kirjoittaa etten käynyt vauvan luona, jos kävin siellä 3krt päivässä. Miten myös voi olla niin että tekstissä lukee etten käynyt ja samalla että olen herkkää vaikka jo neljäs lapsi. Teholla lapsi on ollutkin vuorokausi, koska verokokeita oli otettu heti ja vuorokauden päästä vast saimme vastauksen ettei ole infektioita. Miten mä voin olla noin paska äiti etten käynyt, jos olen niin paska miksi nytkin valvon lapsen kanssa, vaikka voin pistä hoitoon, miksi huolehdin niin että viimeksi pienestäkin soitin Tyksiin ja lähdin kun oli mun mielestäni taas nopea hengitys, miksi myös jäin sairaalassa jos olen noin paska vaikka käskivät mua kotiin nukkumaan eikä siellä lattialla kun 1vkon ikäinen taas joutui sairaalaan. Minua kiinnosta kenelle mä sellaisen ihme paskan kuvan antoi ja millä tavalla en käynyt, olinko mä jotenkin näkymätön siellä, mutta kuitenkin ilmeisesti joku siellä on ollut joka pelkkää ottaa syyliin kaikien johtojen takia vauvan.....

Yhteistyössä