T
todellaharmaa
Vieras
Tää lapsi on aiempina vuosina ollu vähän väliä tekemässä jotain pientä pöljää mutta nyt VARASTI ja se jos joku on asia jota en todellakaan hyväksy. Lapsi tietää, että varastaminen on väärin ja kysyttäessä miksi niin teki niin sanoi, että koska kaveri yllytti. Eli olivat kaverin kans lähikoulun pihalla (meidän lapsi ei käy koulua tässä koulussa) leikkimässä ja huomasivat, että yks ovi oli jääny auki. Siitä olivat sitte livahtaneet sisään ja vieny keittiöstä leipäpussin.
Mä oon niin vihainen ja pettyny ja tässä oon pari tuntia miettiny sopivaa rangaistusta. Sanoin jo, että lapsi ei saa kulkea yhtään missään ilman aikuisen valvontaa. Sen se tiesi kylä ihan hyvin, että jos jotain ikävää sen tekemisistä kuuluu niin vapaus kulkea loppuu heti. Kaverille saa mennä mutta vain jos siellä on vanhemmat kotona.
Huomenna menee selvittämään asian koulun rehtorin kans ja omista rahoista ostaa uuden leipäpussin tilalle mutta onko tää teidän mielestä riittävä seuraus?
Mä oon niin vihainen ja pettyny ja tässä oon pari tuntia miettiny sopivaa rangaistusta. Sanoin jo, että lapsi ei saa kulkea yhtään missään ilman aikuisen valvontaa. Sen se tiesi kylä ihan hyvin, että jos jotain ikävää sen tekemisistä kuuluu niin vapaus kulkea loppuu heti. Kaverille saa mennä mutta vain jos siellä on vanhemmat kotona.
Huomenna menee selvittämään asian koulun rehtorin kans ja omista rahoista ostaa uuden leipäpussin tilalle mutta onko tää teidän mielestä riittävä seuraus?