D
Defso
Vieras
Tiedätkö sinä, mitä dominoiva tarkoittaa? Se tarkoittaa tässä yhteydessä suunnilleen sitä, että synnärin henkilökunta on huolissaan siitä, että miehesi alistaa ja jyrää sinua, ja on ollut ehkä jopa huolta mahdollisesta perheväkivallasta.Eli tässä se toinen juttu ja ilmoitus ja aivan sama vaikka joku sossuntäti näkee sen.
Asiaa on niin että pyysin synnytyksen jälkeen että nukun pikkasen. Se oli näköjään väärin ja voin varoittaa että pakko leikkiä super-äitiä joka kerta ettei tulee ilmoitusta.
Se että he kirjoitivat eten pystynyt hoitamaan, ym ym ym... niin syy oli se että mun lapsella ollut tippaa päässä, mä pelkäsin tietysti etten tee mitään väärin.
Dominoiva isä? Ihan oikeasti mun mies? Joka ei ollut niin väsynyt kuin mä synnytyksen jälkeen ja yrittänyt olla vauvan kanssa? Vai mikä syy se on?
![]()
Synnärillä nähdään vuosittain jopa tuhansia tuoreita äitejä. Jos joku on pätevä arvioimaan tuoreiden äitien kyvykkyyttä ja taitoa lastenhoidossa, niin varmaan juuri he ovat. Jos heidän mielestään olet neljännen lapsen saatuasikin silmiinpistävän huono lastenhoidossa, niin valitettavasti asia hyvin todennäköisesti on näin.