Juu, ja en ymmärrä jos milanna ei ole vielä huomannut, että Suomessa ne ihmiset, joilla on oikeasti rahaa niin eivät näytä sitä. Jos milanna kuvittelee olevansa maailman ainut ihminen, jolla on varaa limusiiniin niin on kyllä vähän tyhmä. Todennäköisesti hänen seudun oikeasti varakkaat ihmiset seuraavat noita limusiinitouhuja vähän myötähäpeillen.
Milannan elämä helpottuisi paljon, jos lopettaisi oman erinomaisuutensa rummuttamisen, kun ei kuitenkaan ole sen erikoisempi tuloiltaan kuin kukaan muukaan. Me muut emme vain hanki rahaa sen takia, että saisimme näyttää muille, että sitä on. Koska se on noloa.
En normaalisti kirjoittelisi tällaista minnekään keskustelupalstalle, enkä ole koskaan mihinkään milannan viesteihin vastannut, mutta voi APUA. Milanna, lopeta muiden ihmisten mielistely ja sen miettiminen mitä muut luulee ja ei luule sinusta! Limusiini ei ole mitään muuta kuin nolo yritys kertoa että hei, kattokaa, mulla on varaa!! Arvaa mitä, niin on monella muullakin. Se, että ostaa limusiinin ei kerro susta mitään muuta, kun että raha on sulle jotenkin ihmeellinen asia mitä pitää mainostaa joka välissä.
Kukaan ei ole sinulle kateellinen. Olen pahoillani. Rahan lisäksi kannattaisi yrittää hankkia itselleen tyylitajua ja tervettä itsetuntoa. Olet silmätikkuna, koska olet teet kaikkesi että ihmiset jotka säälivät sinua olisivat sinulle kateellisia. He säälivät sinua lisää.
Voin myös kertoa, että Suomessa koulumatkojen kulkeminen on osa lapsen sosiaalista kehitystä ja aikuiseksi kasvamista. Minunkin vanhemmillani olisi ollut varaa maksaa vaikka jokaiselle oma taksi kouluun, sama kun minä voisin laittaa omani vaikka omilla autoillaan. Mutta: lapsen pitää oppia menemään sinne itse, ymmärtämään että joskus sataa ja joskus paistaa ja elämä ei ole aina kivaa, mutta kouluun on mentävä. Lisäksi ne matkat on vapaa-aikaa, kavereiden kanssa juttelua, TÄRKEITÄ sosiaalisia hetkiä. Tunkemalla lapsesi taksiin teet heistä uusavuttomia ja eristät kaveripiiristä. Onnittelut! Tärkeintähän on vaan näyttää, että rahaa on.