Mitä mieltä olette? Koulusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun kerrankin vielä mun nimimerkki täällä, niin ilmoitus ei ollut mitenkään vakava juttu. Halusivat vain varmista, koska itsellä on ollut jonkin verran masennusta 7 vuotta sitten, kun synnytin, silloin sekä hormonit vaikutti että elämäntilanne. Nyt kun hakeuduin pelkopolille tässä raskaudessa, sekä kun vkoja on ollut tässä raskaudessa yli 40 ja minä pari kerta yritin pyytä että käynnistetään synnytyksen, niin on tullut epäily mun voinnista ja jaksamisesta. Ymmärsin nyt sen hyvin minkä takia sellainen reaktio heillä on ollut kun oli selitetty mistä tälläistä on tullut ja ymmärrän myös sen ja on se hyvää asiaa toisalta että noinkin herkästi nykyään reagoidaan, vaikkei ole kysymystäkään etten jaksa, mutta varmasti epäilystä voi tulla jos vast nyt synnytys aloko pelottaa ja käynnistystä vielä pyysin sekä neuvolassa monta kerta sanoin miten en jaksa noin ison painon kanssa, sekä kaupan päälle vielä pelottaa ottaa vauvan syyliin kun synnytin (johtojen takia) siis pelotti ja noin pienen kanssa aina pelottaa minua muutenkin muutama päivä ennen kun tottun, puhumattakaan vielä kun pienellä paljon johtoja ja on teholla. Mutta jo selvitystä sain ja helpotti :), koska en tiennyt edes mitä ensiksi tästä voi ajatella, vielä kun kaikenlaisia uutisia kirjoitetaan miten täällä on överiksi mennyt, mutta näköjään tilanne voi olla jopa ymmärrettävä ja jopa hyvää jos näin he tekevät yhteistyötä, kun nykyään tässä maassa sattu ja tapahtu liika ikäviä asioita ja varma äidin mieliala on kans aika iso rooli, mihin kannattaa kinnittä huomiota.

Viimeksi muokattu:
Onko suomi paska maa ja suomalaiset ihan paskoja ihmisiä?

Täällä monet asiat mistä en todellakan tykkää, mutta miksi suomalaiset ovat sen takia paskoja? Varmasti paskoja täälläkin on, niin kuin joka maassa. Poliitinen tilanne on aika *jaska täällä nyt, mutta ei tarvitse edes mamu tai ulkomaalainen olla, ei nyky Suomi tilannesta edes itse suomalaiset tykkää tai jos joku tykkää niin en tiedä missä metsässä pitäisi elää...

P. S. Mun nimimerkki poistu vkon sis. en mä täällä hullulla osastolla halua olla. On täällä mukavia ihmisiä ja on ei niin mukavia, enemmän sairaita, jotka joka jutusta tekevät omia tarinoita. Mun mielikuvitus ei ole että sossu meille tulee käymään vielä vain yhden kerran ja syy on siksi kun isä keikoilla, minä töissä, meidän jaksamisesta, kun on 4+2 lasta, muuten ei kukaan heistä ollut huolissaan Tyksin ilmoituksesta. Mutta minä en anna vaan olla, koska koen että joku on kirjoittanut aivan väärin, siksi kun käynyt osastolla. Mutta voin allekirjoittaa sen että olen herkkää ja ollutkin vauvan kanssa, jos tämän takia pitää huolestua niin tämän maan lastensuojelu on mennyt aika pahasti överiksi ;D.

Vitut poistu. Ja jos nyt sattuis niin käymäänkin niin kyllä sinä olet täällä kohta uudella nimimerkillä. Se on nähty tässä vuosien aikana aika helvetin monta kertaa :laugh:

Vitut poistu. Ja jos nyt sattuis niin käymäänkin niin kyllä sinä olet täällä kohta uudella nimimerkillä. Se on nähty tässä vuosien aikana aika helvetin monta kertaa :laugh:

Valitettavasti ei tämä minun uusi nimimerkki ole :). Enkä valitettavasti saa vastausta milloin se poistu. Sekä selitin jo, etten lähde tämän aloituksen takia, lähden täältä kun on ala-arvoinen touhu täällä, toisilta äidiltä ei minkälaista tukea, mutta päinvastoin paska täältä saa, tunnen itseä täällä liian sairaaksi kaikeen tähän

Monet ovat kommentoineet tuota teholla olevan lapsen syliin ottamista etc.

Ihme ettei multa viety lasta pois kun sain ekan, vaikka ei teholla ollutkaan. Hyvä kun uskalsin koskea pieneen rääpäleeseen, voi että miten pieni hän olikaan. Pelkäsin että menee rikki.:D
Onneks oli mies vaihtamassa vaippoja ja hoitamassa ja toi rinnalle, autto vielä tissinkin vaavalla suuhun.:) Tosin ite olin aika kipiäkin, meni hetki toipuessa.
Kaikki meni paremmin kuin hyvin ja mies sai olla rintarottingilla; hän osasi niin hienosti noi hommat.:)

Jokainen omaan tahtiin sanon minä.

Seuraavat tietty meni kun liukuhihnalla.:)

Jos nyt synnyttäisin ja laps olis teholla kaikenmaan letkujen ja putkien kanssa, niin voin kuvitella etten uskaltaisi ottaa lasta syliin, ja en todellakaan pitäisi itseäni mitenkään epänormaalina tai huonona äitinä. Tuossa tilanteessa on mielestäni aika normaalia että aristelee.:)

Monet ovat kommentoineet tuota teholla olevan lapsen syliin ottamista etc.

Ihme ettei multa viety lasta pois kun sain ekan, vaikka ei teholla ollutkaan. Hyvä kun uskalsin koskea pieneen rääpäleeseen, voi että miten pieni hän olikaan. Pelkäsin että menee rikki.:D
Onneks oli mies vaihtamassa vaippoja ja hoitamassa ja toi rinnalle, autto vielä tissinkin vaavalla suuhun.:) Tosin ite olin aika kipiäkin, meni hetki toipuessa.
Kaikki meni paremmin kuin hyvin ja mies sai olla rintarottingilla; hän osasi niin hienosti noi hommat.:)

Jokainen omaan tahtiin sanon minä.

Seuraavat tietty meni kun liukuhihnalla.:)

Jos nyt synnyttäisin ja laps olis teholla kaikenmaan letkujen ja putkien kanssa, niin voin kuvitella etten uskaltaisi ottaa lasta syliin, ja en todellakaan pitäisi itseäni mitenkään epänormaalina tai huonona äitinä. Tuossa tilanteessa on mielestäni aika normaalia että aristelee.:)

Niin kyllä heidänkin mielestä jopa normaalia mutta se sekoitus ja pelot se teki vaikutukseen. Mutta kuulema nyt seurataan vielä paremmin mitä ennen ja toisalta hyvää niin :). Kunhan vaan ei överiksi menee ja jokainen äiti ja perhe ymmärrä mitä ne sillä tarkoittaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ap, sinulla voi olla täällä vaikka kymmenen rekisteröityä nimimerkkiä vaikka maailman tappiin asti, eikä sinun silti tarvitse käydä täällä koskaan enää, jos et halua. Turha sinun on sitä nikinpoistoa odotella, jos et tykkää täällä enää käydä.

• Tykkää
Reactions: Wc Ankka
Alkuperäinen kirjoittaja pidä taukko;30517576:
Ap, sinulla voi olla täällä vaikka kymmenen rekisteröityä nimimerkkiä vaikka maailman tappiin asti, eikä sinun silti tarvitse käydä täällä koskaan enää, jos et halua. Turha sinun on sitä nikinpoistoa odotella, jos et tykkää täällä enää käydä.

Ei voi kun täytyy pitää näyttävät jäähyväiset. Ketju on vasta 8-sivuinen : /

Yhteistyössä