Kun kerrankin vielä mun nimimerkki täällä, niin ilmoitus ei ollut mitenkään vakava juttu. Halusivat vain varmista, koska itsellä on ollut jonkin verran masennusta 7 vuotta sitten, kun synnytin, silloin sekä hormonit vaikutti että elämäntilanne. Nyt kun hakeuduin pelkopolille tässä raskaudessa, sekä kun vkoja on ollut tässä raskaudessa yli 40 ja minä pari kerta yritin pyytä että käynnistetään synnytyksen, niin on tullut epäily mun voinnista ja jaksamisesta. Ymmärsin nyt sen hyvin minkä takia sellainen reaktio heillä on ollut kun oli selitetty mistä tälläistä on tullut ja ymmärrän myös sen ja on se hyvää asiaa toisalta että noinkin herkästi nykyään reagoidaan, vaikkei ole kysymystäkään etten jaksa, mutta varmasti epäilystä voi tulla jos vast nyt synnytys aloko pelottaa ja käynnistystä vielä pyysin sekä neuvolassa monta kerta sanoin miten en jaksa noin ison painon kanssa, sekä kaupan päälle vielä pelottaa ottaa vauvan syyliin kun synnytin (johtojen takia) siis pelotti ja noin pienen kanssa aina pelottaa minua muutenkin muutama päivä ennen kun tottun, puhumattakaan vielä kun pienellä paljon johtoja ja on teholla. Mutta jo selvitystä sain ja helpotti
, koska en tiennyt edes mitä ensiksi tästä voi ajatella, vielä kun kaikenlaisia uutisia kirjoitetaan miten täällä on överiksi mennyt, mutta näköjään tilanne voi olla jopa ymmärrettävä ja jopa hyvää jos näin he tekevät yhteistyötä, kun nykyään tässä maassa sattu ja tapahtu liika ikäviä asioita ja varma äidin mieliala on kans aika iso rooli, mihin kannattaa kinnittä huomiota.
Viimeksi muokattu: