Mitä mieltä olette? Koulusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli tässä se toinen juttu ja ilmoitus ja aivan sama vaikka joku sossuntäti näkee sen.

Asiaa on niin että pyysin synnytyksen jälkeen että nukun pikkasen. Se oli näköjään väärin ja voin varoittaa että pakko leikkiä super-äitiä joka kerta ettei tulee ilmoitusta.

Dominoiva isä? Ihan oikeasti mun mies? Joka ei ollut niin väsynyt kuin mä synnytyksen jälkeen ja yrittänyt olla vauvan kanssa? Vai mikä syy se on?

Tuossa lukee,ettet ole käynyt vauvan luona ja teillä on ollut huolia.
Eikö tuosta sit pitäisi huolestua? Miten he ovat kuulleet teidän huolista?

Voi ristus!:O
No ei oo teilläkään helppoa!

Onneksi ei mikään maailman loppu ja toi koulujuttukin ihan hoidettavissa. Muistat vaan itse pysyä todella rauhallisena, muuten uskottavuus kärsii.
Kukaan ei saa kiusata ketään ja koulu tietää tämän.

Ota mukillinen kamomillateetä ja koita rauhoittua - mene nukkumaan.:hug:
Juttele huomenna lisää.

Ei kannata kiihdyttää itseään suotta tässä palstalla nyt, joku imbesilli tulee kuitenkin huutelemana ja sit sulla tulee korvista savua ja unikin karkaa.

Jos väsyttää niin nyt on hyvä aika laittaa kone kii.:):hug:

• Tykkää
Reactions: ruusutarha
Asiaa on niin että pyysin synnytyksen jälkeen että nukun pikkasen. Se oli näköjään väärin ja voin varoittaa että pakko leikkiä super-äitiä joka kerta ettei tulee ilmoitusta.

Se että he kirjoitivat eten pystynyt hoitamaan, ym ym ym... niin syy oli se että mun lapsella ollut tippaa päässä, mä pelkäsin tietysti etten tee mitään väärin.

Koko päivän poissaolo pikkasen nukkumista? Kyllä se nyt ihmetyttää, jos ei koko päivänä käy vauvaa katsomassa, kun toiset kärräyttävät itsensä pyörätuolilla sinne, jos eivät muuten pääse, edes vähäksi aikaa, vaikka ovatkin aika pökkyrässä lääkityksestä.

En myöskään ymmärrä miten se tippa päässä muka estää hoitamasta tai pitämästä sylissä, väliin voi joutua pyytämään apua nostamisessa, jos roikkuu tippa päässä, mahanenäletku maitoineen ja vielä mittausanturin piuhat, että ne kaikki tulevat nätisti mukana. Henkilökunta kyllä neuvoo niiden kanssa ja pesulle mennessä ottavat mittausanturin irti, pelkän tippapullon kanssa pääsee helpommin liikkeelle. Ja vauvaa voi silitellä vaikka makaisi sängyssä.

Tottakai muut ihmettelevät miksi teidän lapset kulkee taksilla, kun eivät varsinaiseen koulukuljetukseen ole oikeutettuja. Ensimmäisenä siinä tulee mieleen, että ovat jotenkin vajakkeja, etteivät pärjää samaa matkaa kävellen kuten muut koululaiset. Erityislapsiahan kuskataan pienemmin vaatimuksin kuin normaaleja, tosin nykyään heistäkin monet joutuvat kulkemaan kävellen tai bussilla, jos matka on pidempi. Vain ne, jotka eivät kunnallisen neurologin tai psykologin lausunnon mukaan pärjää muuten, saavat sen taksikyydin. Varmaan tuo kunnallisen puolen lausunto vaaditaan siksi, ettei kukaan voi rahalla ostaa sitä lausuntoa yksityiseltä. Mutta itsehän olet päättänyt, etteivät lapsesi selviydy koulumatkasta ilman taksikyytiä.

Jos teidän perheen käytöksestä tehdään lasu jopa sairaalassa, niin kuullostaa siltä, ettei kaikki voi olla hyvin?
Etkö sä muka kertaakaan käynyt teho-osastolla vauvan luona, ottanut syliin? Onko sun suhtautuminen ollut tyäsin välinpitämätöntä siellä sairaalassa, olet vaan nukkunut?

Nyt sit aloitit jo työnteon, kenens kanssa se vastasyntynyt on?

En halua olla tyly, mutta ihmetyttää miksi teet lapsen, jos ei ole aikaa hoitaa heitä.

• Tykkää
Reactions: Wc Ankka
Juu, ja en ymmärrä jos milanna ei ole vielä huomannut, että Suomessa ne ihmiset, joilla on oikeasti rahaa niin eivät näytä sitä. Jos milanna kuvittelee olevansa maailman ainut ihminen, jolla on varaa limusiiniin niin on kyllä vähän tyhmä. Todennäköisesti hänen seudun oikeasti varakkaat ihmiset seuraavat noita limusiinitouhuja vähän myötähäpeillen.

Milannan elämä helpottuisi paljon, jos lopettaisi oman erinomaisuutensa rummuttamisen, kun ei kuitenkaan ole sen erikoisempi tuloiltaan kuin kukaan muukaan. Me muut emme vain hanki rahaa sen takia, että saisimme näyttää muille, että sitä on. Koska se on noloa.

En normaalisti kirjoittelisi tällaista minnekään keskustelupalstalle, enkä ole koskaan mihinkään milannan viesteihin vastannut, mutta voi APUA. Milanna, lopeta muiden ihmisten mielistely ja sen miettiminen mitä muut luulee ja ei luule sinusta! Limusiini ei ole mitään muuta kuin nolo yritys kertoa että hei, kattokaa, mulla on varaa!! Arvaa mitä, niin on monella muullakin. Se, että ostaa limusiinin ei kerro susta mitään muuta, kun että raha on sulle jotenkin ihmeellinen asia mitä pitää mainostaa joka välissä.

Kukaan ei ole sinulle kateellinen. Olen pahoillani. Rahan lisäksi kannattaisi yrittää hankkia itselleen tyylitajua ja tervettä itsetuntoa. Olet silmätikkuna, koska olet teet kaikkesi että ihmiset jotka säälivät sinua olisivat sinulle kateellisia. He säälivät sinua lisää.

Voin myös kertoa, että Suomessa koulumatkojen kulkeminen on osa lapsen sosiaalista kehitystä ja aikuiseksi kasvamista. Minunkin vanhemmillani olisi ollut varaa maksaa vaikka jokaiselle oma taksi kouluun, sama kun minä voisin laittaa omani vaikka omilla autoillaan. Mutta: lapsen pitää oppia menemään sinne itse, ymmärtämään että joskus sataa ja joskus paistaa ja elämä ei ole aina kivaa, mutta kouluun on mentävä. Lisäksi ne matkat on vapaa-aikaa, kavereiden kanssa juttelua, TÄRKEITÄ sosiaalisia hetkiä. Tunkemalla lapsesi taksiin teet heistä uusavuttomia ja eristät kaveripiiristä. Onnittelut! Tärkeintähän on vaan näyttää, että rahaa on.

Juu, ja en ymmärrä jos milanna ei ole vielä huomannut, että Suomessa ne ihmiset, joilla on oikeasti rahaa niin eivät näytä sitä. Jos milanna kuvittelee olevansa maailman ainut ihminen, jolla on varaa limusiiniin niin on kyllä vähän tyhmä. Todennäköisesti hänen seudun oikeasti varakkaat ihmiset seuraavat noita limusiinitouhuja vähän myötähäpeillen.

Milannan elämä helpottuisi paljon, jos lopettaisi oman erinomaisuutensa rummuttamisen, kun ei kuitenkaan ole sen erikoisempi tuloiltaan kuin kukaan muukaan. Me muut emme vain hanki rahaa sen takia, että saisimme näyttää muille, että sitä on. Koska se on noloa.

En normaalisti kirjoittelisi tällaista minnekään keskustelupalstalle, enkä ole koskaan mihinkään milannan viesteihin vastannut, mutta voi APUA. Milanna, lopeta muiden ihmisten mielistely ja sen miettiminen mitä muut luulee ja ei luule sinusta! Limusiini ei ole mitään muuta kuin nolo yritys kertoa että hei, kattokaa, mulla on varaa!! Arvaa mitä, niin on monella muullakin. Se, että ostaa limusiinin ei kerro susta mitään muuta, kun että raha on sulle jotenkin ihmeellinen asia mitä pitää mainostaa joka välissä.

Kukaan ei ole sinulle kateellinen. Olen pahoillani. Rahan lisäksi kannattaisi yrittää hankkia itselleen tyylitajua ja tervettä itsetuntoa. Olet silmätikkuna, koska olet teet kaikkesi että ihmiset jotka säälivät sinua olisivat sinulle kateellisia. He säälivät sinua lisää.

Voin myös kertoa, että Suomessa koulumatkojen kulkeminen on osa lapsen sosiaalista kehitystä ja aikuiseksi kasvamista. Minunkin vanhemmillani olisi ollut varaa maksaa vaikka jokaiselle oma taksi kouluun, sama kun minä voisin laittaa omani vaikka omilla autoillaan. Mutta: lapsen pitää oppia menemään sinne itse, ymmärtämään että joskus sataa ja joskus paistaa ja elämä ei ole aina kivaa, mutta kouluun on mentävä. Lisäksi ne matkat on vapaa-aikaa, kavereiden kanssa juttelua, TÄRKEITÄ sosiaalisia hetkiä. Tunkemalla lapsesi taksiin teet heistä uusavuttomia ja eristät kaveripiiristä. Onnittelut! Tärkeintähän on vaan näyttää, että rahaa on.

Sulla tässä taitaa olla rahakompleksi :p Mitä rahalla tekee, jos se pitää piilottaa sukupolvesta toiseen johonkin holviin, ja ihan vain siksi elää vaikeaa elämää ettei kukaan saa tietää rahasta :laugh:

Normaalit ihmiset ei kuule kyttää muiden raha-asioita vaan on kiinnostuneempia omasta elämästään.

Mua häiritsee ihan kauheasti, kun tuossa kirjeessä lukee näin: "allekirjoittaneen vanhempia osastolla tavatessa". Siis mitä tuossa yritetään sanoa? Allekirjoittanut on yhtä kuin "minä itse", mutta ilmeisesti tuossa tarkoitetaan sitä, kun ilmoituksen tehnyt henkilö (hoitaja?) on tavannut vauvan vanhemmat. Vai? Kannattaisi varmaan sossujen (vai oliko tuo nyt se sossujen kirje) vähän harjoitella suomea ja sitä, miten asiat ilmaistaan oikein ja selkeästi. Nyt tuossa lauseessa ei ole kyllä mitään järkeä.

Tuostahan näkyy olevan sutattu pois alusta jotain. Onko huoli herännyt jo ennen synnytystä? En pidä mitenkään pahana sitä että ilmoitus tehdään, koskaan emme voi tietää mitä muuta on taustalla ja tilanne kannattaa tutkia. Lapsen etu tulee aina ensin.
Koulukiusaamista en hyväksy kyllä ollenkaan ja opettajan tulee siihen puuttua! Se että kulkee taksilla, tai vaikka aasilla, ei ole syy kiusata ketään.

Vai oliko se sossu itse katsomassa teitä osastolla? Sitten tuossa ei ole muuta ongelmaa kuin outo sanajärjestys, ihan kuin tuossa puhuttaisiin "allekirjoittaneen vanhemmista"... Mieluummin "allekirjoittaneen tavatessa vanhempia osastolla"... Sori, meni vähän off topiciksi, mutta tuo oli niin sekavasti ilmaistu.

Tekstin yläpuolella on ollut meidän nimet sekä synnytykertomus...

He olivat täällä ja huoli heillä on näköjään siksi koska mies paljon töissä ja olen yksin lasten kanssa, jos apua tarvitsemme...Selitin että teen itsekin työt ja äiti ja muu hlö auttavat minua silloin kuin tarvitsen. Kuitenkin haluavat vielä kevällä tulla tänne. Hohhoija... No joo mitä tässä voi saa käydä vaikka viikotain.

mutta....

Se etten käynyt vauvan luona on ihan *aska! Klo silloin jo ollut jotain 20.00 kun veivät lasta teholle siksi kun oli epäily infektiosta. Lähdin sinne vauvan kanssa ja olimm siellä klo 22.00 asti miehen kanssa. Itse olin hyysterinen, onko vauvalla kaikki hyvin ja mies yritti rauhoittaa, siksi mies on dominoiva? :O Tai mistä on kysymys? Lääkärit selittivat että klo 22.00 jo pitäisi lähteä ja lähdimme, kysyin monta kerta voinko mä nukkua rauhassa ilman stressiä että vauvalla on kaikki kunnossa ja lupasivat että kyllä, kaikki on hyvin. Tottakai mä nukuin sitten klo 10.00 aamun asti jopa, siksi kun en nukunut vkon verran yhtään melkein tai oikeasti ei yhtään. Tätäkö tein väärin?

Kuka sen kirjoitti etten vauvalla käynyt, mä menen vielä Tyksiin ja aivan varmasti ne paperit lentää sille takaisin kuka sen teki. Sellaista *aska minusta että oksat pois. Kiva saada kun yrität tehdä parhaaksi, *askan äidin leima.

Juu taksilla ei saa meille ajaa, kun voi voi ne ketkä eivät itse voi omille lapsille maksa taksit puhuvat näköjään kotona meistä ja koulussakin, lasten kuullen ja siksi mun lapsia kiusataan koulussa, muut lapset siis...
Eikö opettajan tehtävä saada kiusaaminen kuuriin eikä meidän elää muiden ehdoilla?

Olen sitä mieltä, että joku on pielessä, jos teistä tehdään lastensuojeluilmoitus synnytysosastolla. Kannattaisi ihan todella miettiä, mikä itsessä voisi olla vialla, että näin käy. Olen sairaalassa töissä, eikä siellä kevein perustein tehdä kenestäkään ilmoitusta.

Se etten käynyt vauvan luona on ihan *aska! Klo silloin jo ollut jotain 20.00 kun veivät lasta teholle siksi kun oli epäily infektiosta. Lähdin sinne vauvan kanssa ja olimm siellä klo 22.00 asti miehen kanssa. Itse olin hyysterinen, onko vauvalla kaikki hyvin ja mies yritti rauhoittaa, siksi mies on dominoiva? :O Tai mistä on kysymys? Lääkärit selittivat että klo 22.00 jo pitäisi lähteä ja lähdimme, kysyin monta kerta voinko mä nukkua rauhassa ilman stressiä että vauvalla on kaikki kunnossa ja lupasivat että kyllä, kaikki on hyvin. Tottakai mä nukuin sitten klo 10.00 aamun asti jopa, siksi kun en nukunut vkon verran yhtään melkein tai oikeasti ei yhtään. Tätäkö tein väärin?
Mutta tuollahan puhuttiin synnytystä seuraavasta päivästä eikä yöstä. Mikä tässä nyt ei täsmää?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30491494:
Mutta tuollahan puhuttiin synnytystä seuraavasta päivästä eikä yöstä. Mikä tässä nyt ei täsmää?

ja kävin 3krt päivässä osastolla vauvan kanssa... mitäs muuta mä siihen selitän, olen paska äiti sitten kaikissa asioissa, jos noin käy, mutta tästä paskasta nosta Tyksissä syyten, miehen haukkumisesta ja paskasta etten vauvalla ole ollut... Nyt on sitten toinenkin huoli miten pärjään jopa 4n kannsa, hohhoija miten jotkut pärjävät 10n kanssa. No mutta edes mun kautta taas enemmän töitä sossulle, se on heidän pääasiaa, ei asiakkaita ei töitä, niin kiusaataan sitten joka pikku asiasta muita. Voivat sitten tänne käydä ja pohdiskella mun kanssa miten raskasta se on kun on 4 lasta, voivat vaikka tulla sitten auttamaan, pesemään vaikka ikknoita :headwall:

Ei millään pahalla mutta kannattasikohan sinun nyt mennä jollekin psykologille juttelemaan :)

En todellakaan usko että sinusta ja miehestänne on tehty ihan syyttä suotta ilmoitusta :)
Vaikka ehkä ilmoituksen on soittanut yksi henkilö olkoot se osastonhoitaja lääkäri tai lapsen omahoitaja on siitä todellakin keskusteltu aamu/päivä/iltapalaverissa ja sitä ei tosiaan sairaala ihan hepposin perustein lähde soittelemaan lasun perään.

Ja onko tuo lasu (lasu- lastensuojelu) niin paha, kerro heille lastesi koulukiusaamisesta :) Jos kerran opettaja ja koulu ei tee asialle mitään niin lasu tekee :)
ja pliis, älä pidä kaikkia muita vähintäänkin sossubummeina, kaikki ei vaan halua leveillä rahoillaan ja suosittelen sinullekin että älä niistä rahoista töistä ja omasuuksistasi huutele.
Vaarannat niin itsesi kuin perheesi tuolla kehuskelulla. Kaikki ihmiset eivät ole niin kilttejä ja auttavaisia joten nyt stoppia näille raha omaisuus jutuille.

[QUOTE="lähäri";30491611]Ei millään pahalla mutta kannattasikohan sinun nyt mennä jollekin psykologille juttelemaan :)

En todellakaan usko että sinusta ja miehestänne on tehty ihan syyttä suotta ilmoitusta :)
Vaikka ehkä ilmoituksen on soittanut yksi henkilö olkoot se osastonhoitaja lääkäri tai lapsen omahoitaja on siitä todellakin keskusteltu aamu/päivä/iltapalaverissa ja sitä ei tosiaan sairaala ihan hepposin perustein lähde soittelemaan lasun perään.

Ja onko tuo lasu (lasu- lastensuojelu) niin paha, kerro heille lastesi koulukiusaamisesta :) Jos kerran opettaja ja koulu ei tee asialle mitään niin lasu tekee :)
ja pliis, älä pidä kaikkia muita vähintäänkin sossubummeina, kaikki ei vaan halua leveillä rahoillaan ja suosittelen sinullekin että älä niistä rahoista töistä ja omasuuksistasi huutele.
Vaarannat niin itsesi kuin perheesi tuolla kehuskelulla. Kaikki ihmiset eivät ole niin kilttejä ja auttavaisia joten nyt stoppia näille raha omaisuus jutuille.[/QUOTE]

Syystä että mun pitäisi lähteä psykologille puhumaan? Siksi että olen niin kamala äiti ja sain nukutettua osastolla 10 tuntia jopa ja ollut herkkä ja mun oli vaikea pitää lasta syylissä koska hänellä on ollut putkit päässä? Tietäkseni mun psyykisestä voinnista kukaan ei ole huolissaan ja itse voin aivan hyvin. Jos asiat olisi toisinpäin niin tottakai menisin, sairaus kuin sairas pitäisi hoitaa pois.

Kaikki eivät ole sossupummeja, missä mä niin taas sen sanoin? Sanoin että ilkeitä ihmisiä sitten voivat puhua, mä en kenenkään ehdoilla vitsi elää. Mulle turvallisuus on tärkeämpi ja kuskata itse en voi lapsia töiden takia tämä minulle on helpoin ja turvallisin vaihtoehto. Psykologille kannattaa mennä ihmisille jotka puhuvat toisista perheistä lastenkullen asioita jotkat eivät kuuluu lapsille ja mistä johtu kiusaamiset. Jokainen itse tekee valintoja omassa elämässä. Mä valitsin, lapset ja uran sekä heidän turvallisuuden takia teen kaikki mahdollista. Hyysterinen varma olen tämänkin asian suhteen sun mielestä. Mutta parempi olen mikä olen ja huolehdin lapsista mahdollisimman hyvällä tavalla, näin ainakin itse luulen. Niin kuin myös kerroin jo, että sen paperin kanssa lähden maanantaina Tyksiin, mistä syystä mä sain sellaisen leiman ja vielä ilmoitus sossuun. Vaikka sossu totesi että kaikki kunnossa meillä ja halusivat tarjoa apua jos olemme väsyneitä ja en tiedä onko senkin väsymys juttu lähtenyt osastolta kun pääsin nukkumaan, siksi kun supistuksien takia vkon verran en saanut nukutettua. Haluan kuitenkin siellä osastolla saada nyt tietä mistä on kysymys, ei täällä enää uskalla lapsia tehdä.

Luulen myös jotain on lähtenyt neuvolasta kans. Koska sieltä koko raskaus ajan sain kuulla että koska meillä jo neljäs lapsi tulossa (tai minulle) yht 6 lasta. Niin olemme oikeutettu saada tukea, eli apua lasten hoidoissa, siksi kun isä aina keikkatöissä ja itsekin työn takia en aina kotona, vaikka selitin jo siellä että meillä on apua, mun äiti ja toinen hoitaja... En tiedä onko sitten niin että halusivat varmista ja siksi oli tänne pakko käydä että meillä on varmasti apua.

Milanna, hoida lapsiasi hyvin ja rakkaudella, niinkuin toivon että olet ennenkin tehnyt. Kiusaaminen on kamalaa, ja siihen pitäisi jotenkin puuttua. Tosin en tiedä miten, yleensä ne yhteenotot vaan pahentaa tilannetta. Ja kiusaaminen on aina perseestä, vanhemmista huolimatta.

[QUOTE="Samu";30491656]Milanna, hoida lapsiasi hyvin ja rakkaudella, niinkuin toivon että olet ennenkin tehnyt. Kiusaaminen on kamalaa, ja siihen pitäisi jotenkin puuttua. Tosin en tiedä miten, yleensä ne yhteenotot vaan pahentaa tilannetta. Ja kiusaaminen on aina perseestä, vanhemmista huolimatta.[/QUOTE]

Maanantaina aloitan ne asiat hoitaa :). Koska vkon sis. liika on tullut taas niskaan, teen niin tai näin tuntu kaikki on väärinpäin. Lapset ovat minulle tärkeitä, siksi hoidan ja huolehdin heistä enemmän jopa välillä kuin pitäisi ja siksi käyn töissäkin ja kehitän itseä, vaikka itseä en myös unohda ja huolehdin itsestäkin. Olin niin onnellinen ja nämä lausunot ja puhet pilasivat eilen mieliala, mutta nyt rauhallisempi olen, kun sossukin ei ollut enää huolissaan, silti en anna sen asian olla, vaan Tyksiin menen sen paperin kanssa, millä tavalla noin oli kirjoitettu meistä. Haluan myös tietä millä tavalla mies on dominoiva, tämä on aika kaukana mun miehestä.

Maanantaina aloitan ne asiat hoitaa :). Koska vkon sis. liika on tullut taas niskaan, teen niin tai näin tuntu kaikki on väärinpäin. Lapset ovat minulle tärkeitä, siksi hoidan ja huolehdin heistä enemmän jopa välillä kuin pitäisi ja siksi käyn töissäkin ja kehitän itseä, vaikka itseä en myös unohda ja huolehdin itsestäkin. Olin niin onnellinen ja nämä lausunot ja puhet pilasivat eilen mieliala, mutta nyt rauhallisempi olen, kun sossukin ei ollut enää huolissaan, silti en anna sen asian olla, vaan Tyksiin menen sen paperin kanssa, millä tavalla noin oli kirjoitettu meistä. Haluan myös tietä millä tavalla mies on dominoiva, tämä on aika kaukana mun miehestä.

No mutta hei, tärkeintä on että olet hyvä äiti lapsillesi. Tavalla tai toisella, tapoja on monia. Mutta toivottavasti se turha kiusaaminen loppuu. Tosi törttöä:(

Opettaja yrittää syyttää koulussa esiintyvästa kiusaamisesta kiusatun vanhempia, kun oikeasti pitäisi puuttua itse kiusaamiseen ja olla yhteydessä kiusaajien vanhempiin. Aika klassista. (Ja tarvittaessa tehdä kiusaajista lastensuojeluilmoitus/rikosilmoitus, jos sitä ei muuten saada kuriin.)

Parasta mitä voit tehdä, on kannustaa ja kehua lasta. Kasvattaa lapsen itsetuntoa, ja tehdä selväksi että he voivat olla ylpeitä omista ja vanhempiensa taustoista.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa, kun ovat sitä mieltä että lasten pitäisi kävellä mahdollisesti yksin jossain katuvalottomassa pöpelikössä useampi kilometri kouluun. Itsekin laittaisin taksiin, jos ei olisi mahdollista itse viedä, ja matka olisi mielestäni liian pitkä/vaarallinen.

Mitä tuohon lasuun tulee, niin älä siitä välitä. Ajattele ennemmin niin, että siellä välittävät lasten hyvinvoinnista.

Tsemppia ja jaksamista. <3

ja nyt sossu käy vielä kevälläkin meillä kun olin anteeksi vaan hemmetin väsynyt synnytyksen jälkeen ;D. Täälläkin kerroin kauan mulla on ollut supistuksia ja monta vrk.... Nyt jaska äiti leima ja joku dominoiva isä... ei todellista ei.... Mikä maa tämä on?

Tervetuloa todellisuuteen! Tämmöinen maa tämä Suoli on! Et ole ainoa jotka saa tollasta paskaa niskaansa, sossut on sekä tyhmiä että kieroja. Suurin osa, tai kuka lie tuon kirjoittanut. Kun ne ottaa jonkun silmätikukseen niin ne keksii vaikka mitä negatiivista.

Ja mitä tuohon taksi-asiaan tulee niin kyllähän opettajien pitäisi laittaa sille kiusaamiselle stoppi vaikka sun lapses tulis yksityislentokoneella kouluun! Mikään syy ei oikeuta kiusaamiseen ja that's it! Nyt saa sellaisen kuvan että koulu yrittää sysätä velvollisuutensa teidän niskaan: ei saa tulla taksilla ettei kiusata. Blaa blaa sanon minä! Ja vaikka sun lapses tulis aasilla kouluun ja vaatteet risaisina niin johan siitäkin kiusattavaa keksittäisi.

Suoli on aivan kakkamaa.

Tiedän hyvän lakimiehen jos tarvitset sossuja vastaan jotain tukea...

Yhteistyössä