Vieläkö täällä joku jaksa

?
Mielikuvitus rokote, mielikuvitus talo? Wtf? Miten todellisuus on yhtäkkiä mielikuvitus, pitää kysyä läheisiltä että jos elän mielikuvitus maailmassa niin pakko hoitoon päästä ja äkkiä. ;D Kyllä te osaatte ihmisistä tehdä nauretavan ja pellen, käyttäkää edes taidot hyväksi ehkä joku Seiska lehti tarvitse paskanjauhajija rikkaan mielikuvituksen kanssa.
Rauhoittukaa myös jo sen ilmoituksen suhteen, Tyksissä ottavat selville mistä se on tullut ja kuka on sen takana ja miksi ja onko totta. Lukekaa myös kunnolla ennen kun päästätte oman paskan toisen päälle että vauvan kävin katsomassa 3krt päivässä ja menin sen kanssa osastolle kun teholle epäilyn takia se on joutunut. En tiedä onko imetyksen tai työn takia tai mun naaman takia se oli tehty, ei ainakaan sossu ole huolissaan mun työn tai imetyksen takia (eikä naaman takia), eikä neuvolassa. Eikä kukaan meitä jää seuramaan, tulevat vaan vielä kerran käymään tai me menemme sinne, täällä jos ilmoitus tehdään sossulle pakko mennä katsomaan perhettä vaikka kultainen se olisi, sossulla nyt ei muuta huolia ole jäänyt meistä kun että ehkä tarvitsemme apua lastenhoitoa suhteen, kun on monta lasta ja monta projektia päällä (mielikuvitus projektit kai?), siksi heidän selitys on ollut vielä kerran varmista ja tarkista meitä että emme olisi väsyneitä, kun ainakin nyt vaikutamme pirteiltä, ohoh...
Vieras, tämä on aika ihmellistä jos meitä joku tunne koulun kautta, kun en tunne täällä ketään enkä halua tuntea ja onko se sun siskon lapsi tai siskon siskon lapsi puhuu meistä vai wtf kun meistä, aikamoinen lapsi hän on sitten tai mielenkiintoista miten lasta voi joku venakko kiinnosta? Liian naurettava teidän touhu. Mutta lopettakaa jo meistä tehdä mielensairaita, täällä joku muu ne lääkkeet tarvitse kun jaksa oman mielenkuvituksen kautta tehdä toisista pellejä, nämä samat pienisieluiset kansalaiset sitten jaksavat varma meidänkin lapsia kiusata jonkun taksin takia, voi voi jos se on niin pois toisista, mutta valitettavasti lapset menevät kuitenkin joka päivä taksilla ja minä epäimettävä ja mielisairas äiti en vitsi kuunnella ketään, mutta se kiusaamiselle vielä joku laki löytyy, sekä onneksi meillä on muuto pian (---> mielikuvitusmaailmaan). :heart: