<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

onnea InkeriIisakki!! :) Voi wivi, jospa se tilanne pian selviäis. Oon kyllä kuullut tapauksista joissa menkat on kaks viikkoa myöhässä ennenkuin testi on näyttäny plussaa. Eli älä vielä luovuta! :) On: ei mitään oireita, muutamia repäisykipuja lukuunottamatta.

Moi!

Onnea plussanneille!

Tilannepäivitys:

Tein toissapäivänä Onestepin testin, jonka tulos oli nega. Luulin, että ovis oli jo 17.11., mutta epäilen että oliskin ollut vasta 22.11.. Jos tuo aiempi olis ollut ovis, niin silloin toissapäivä olis ollut dpo14, mutta se ehkä olikin vasta dpo9. Eli ei se nega sitten ehkä vielä aivan varma tulos ole. Luin sitten netistä, että nuo Onestepin liuskatestit on ihan peestä...että se siitä luotettavuudesta.

Rinnat on nyt viikon verran pian olleet arat etenkin sivuilta. Lisäksi etovaa tunnetta ajoittain. Toisaalta ajattelin, että kuvittelenko itse nämä oireet....tai sitten ne on oireita siitä että menkat pian alkaa. Tänäänhän tädin piti kurvata kylään, mutta ei näy. Eikä kyllä mitään tuntemuksiakaan siihen suuntaan. Viime viikolla menkkakramppeja parina päivänä kyllä oli. Viimeistään sunnuntaina testaan varmaan uudestaan ja taidanpa kipaista ihan apteekin oman testin, jotta voi uskoa sen mitä tulos näyttää.

Tsemppiä koko porukalle =)

Jännittävissä tunnelmissa

Joline

Moi, Mulla tais jäädä ovulaatio kokonaan tulematta stressin takia ai ainakaan mitään normi oireita ei oo ollu ja BC testi ei näyttäny niin vahvaa viivaa kun yleensä. Viiva jäi siis vähän haaleammaksi kun kontrolliviiva.
Mulla on töissä ollut ihan hirveä kiire ja stressi tässä kierrossa ja kai se kostautui nyt ja ovis jäi mahdollisesti jopa tulematta. Tosin ei se mitään haittaakaan kun mies ei ole ollut edes kotona niin eipä tässä olis toiveita ollut muutenkaan.
Yks ainoa tallettelu tässä kierrossa edes suht oikeaan aikaan oli kp12 aamu ennen miehen reissuun lähtöä

Tässä kierrossa ei tarvitse lisäillä piinailijoihin, koska mahdollisuudet on aika minimaaliset tolla yhdellä kp12 aamun tallettelulla. Seuraavaksi onkin sitten luvassa jo yk10

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä Wiville uuteen kiertoon!

Hieno homma empuska, että olette noin päättäneet! Itse uskon siihen, että asioilla on tapana järjestyä/kääntyä lopulta hyväksi, eli uskon, että sinullakin työasiat kääntyvät vielä parhain päin :flower:

Harmi Kultasieni että työstressi vaikutti ovikseen noin :'( On tämä naisena oleminen hankalaa, kun tuohon hedelmällisyyteen vaikuttaa negatiiivisesti niin monet asiat.

ON: Takana pari väsynyttä päivää, nytkin tekisi mieli painua jo nukkumaan. Valkovuotoa tulee reilusti kierronaikaan nähden. Munasarjoja juilii.. Seksihalut katosivat ovulaation jälkeen tyystin. Perus pms-oireet puuttuvat vielä.. Sunnuntaina taidan tekaista ensimäisen testin. Viimeistään alkuviikosta pitäisi alkaa tiputtelun mikäli kierto pysyy samana..

Mä luulen, että mut voi suosiolla siirtää taustailijoihin tällä erää. Käyn kyllä aina välillä kuikistelemassa mitä täällä kuuluu, mutta tää nyt on ollut jotenkin liian rankkaa minun psyykeelle tällä hetkellä. Vaikka ei vasta olekaan kuin yk 3, ja tiedän, että moni täällä on yrittänyt jo paaaaljon kauemmin, mutta tämä nyt vaan osoittautui yllättävän raskaaksi prosessiksi tähän elämäntilanteeseen koko homma :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Rummunpäristyksiä ja torventörähdyksiä...ja tattadadaa KP1 ja yk3. Se hyvä puoli tässä on, että tiedän kierron olevan yhtä säännöllinen kuin ennen kierukkaa. Uuteen yritykseen siis :)

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Viimeksi muokattu:
Onnea InkeriIisakki ja FantaViona!

empuska mukavaa että tulittekin tuohon päätökseen. Kyllä asioilla on tapana järjestyä =)

wifi Voihan kurjuus, tsemppiä uuteen kiertoon :)

Mut vois lisätä piinailijoihin, nyt menossa dpo 9. Tässä kierrossa oon ottanut hyvinkin rennosti enkä ole mitään oloja seuraillut. Tallettelukerrat osuivat mukavasti ovulaation kohdille.
No nyt mulla on vähän semmoinen olo että voisinkin olla raskaana. Eilen alkoi oudot vihlaisut/repivät kivut alavatsalla aina kun lähti liikkeelle nopeasti tai naurahti. Myöskin on jomotellut aavistuksen menkkamaisesti. Tänään on ollut etova olo, aamulla aikaisin heräsi siihen että on kamala nälkä, aamupalan jälkeen oli myös nälkä ja tätä on jatkunut lähes koko päivän.
Noita vihlaisuja ei ole muissa kierroissa esiintynyt, ainoastaan kaksi kertaa eläissäni olen noita kokenut ja ne oli aiemmissa raskauksissa. Tänään tein raskaustestin mutta negaa näytti, ehkä liian aikaista vielä näin dpo 9 mutta oli ihan pakko!
Nyt taas koitan olla stressaamatta ja miettimättä liikaa :headwall:

Ensinnäkin onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :)
Empuska ihanaa, että teidän yritys jatkuu! Naisilla todellakin on onneksi oikeus vaihtaa mieltänsä :D

On: Öö, meille ei kai mitään erikoista. Menkat oli aika pikkuruiset, mikä vähän kummastutti, mutta muuten ei mitään erikoista. En tiedä koska tulee ovulaatio, jos nyt tuleekaan. Epäilyttää nykyään kaikki :D
Lähete tohtorilla laitettu eli nyt odotellaan aikoja ellei sitten tärppää sitä ennen. Tokkopa.

Minä Maggis niin tunnen sun tuskan, tämä ei oo todellakaan helppoa aikaa. Tsemppiä jatkoon, toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyvin. :) ON: vähän sama tilanne ku Apsulilla, eilen testattu nega, mutta silti tunne tärppiin.. Rintoja särkee, väsyttää, pyörryttää, palelee ja jos ei muista syödä tulee pahoinvointia. Tiputteluvuodon pitäisi jo oikeastaan alkaa.. Kyllä jännittää miten käy.

Adalmiina1 Jänskää, mitkäs dpot sulla nyt menossa? Koska meinaat testata uudestaan?

Mulla eilen illalla vatsassa jomotteli ja viilteli. Yöllä heräsin pari kertaa kun vatsa hieman omituisen tuntuinen, sellaista paineen tunnetta tai ihan kuin olisi rakko täynnä. Yöllä aloin ripuloimaan ja sitä on jatkunut koko aamun. Aamusella alkoi myös aivan kamalat alavatsakivut, siis sellaiset että kun kipukohtaus tulee ei pysty tehdä yhtään mitään! Kipukohtausken aikana alkaa oksettamaan ja etovaa oloa on siinä välissäkin. Vähän kyllä epäilen vatsatautia sillä aamulla testasin negan. Virtsa oli kyllä kerennyt olla rakossa vain puolisen tuntia joten saattoi olla aika laimeaa. Huomenna pakko testata uudelleen : /
Mulla esikoisen alkuraskaudessa olijärkyttäviä vatsakipuja vähän samantyylisiä kuin nytkin, saas nähdä!

Nyt on dpo 10 tai 11. En ole tikuttanut ovista, vaan tunnistan sen siitä kun meen ihan sekasi noitten himojen kanssa. :D Uuden testin aattelin tehdä keskiviikkona, mikäli ei vuoto ala ennen sitä.. Jos nyt en oo paksuna, niin en kyllä seuraavissa kierroissa usko mitään oireita!:D Sullahan Apsuli vaikuttaa kans lupaavalta. Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuis kummallakin! Millä testillä olet testannut? Ite tein viimeksi Apteekin herkällä, nyt oottais rfsu:n herkkä vielä kaapissa.. Esikoista testailin Sofilla ja niitä on ollu nyt ikävä..

Adalmiina1 Mä oon tilannut raskauskeijulta ProMatris testejä, ne on niitä herkkiä.
Meillä taitaa siis olla samat dpot menossa :)

Eilen ja tänään aamulla järkyttävät vatsakivut ovat jatkuneet. Tein jälleen siis testin, nyt kp 26/27-28 ja aluksi siinä ei näkynyt mitään, selvä nega. Vähän ajan päästä tarkastelin testiä uudestaan ja huomasin siinä haamujen haamun tai viivanpaikan. Ja tämän siis huomasi kun oikein tihrusteli testiä, meinasin että saatan jo kuvitella sen siihen kun niin toivon sitä plussaa :LOL: Kuvaa siitä ei harmi vaan saa surkealla puhelimen kameralla, oisin laittanut teidän arvioitavaksi:D

p.s nää vatsakivut on ihan kauheita, lamaannuttavia! Melkein tekisi mieli käydä lääkärissä!

Mua jäi niin vaivaamaan tuo haaleatakin haaleampi viiva tuossa erittäin herkässä liuskatestissä että päätinpä tehdä CB:n digitestin päiväpissasta, yllättäen antoi vastaukseski raskaana 1-2 :heart:
Jään vielä tänne keikkumaan, en uskalla vielä mennä plussanneiden ketjuun : /

Ihanaa Apsuli, onnea!! Voi kunpa itselläkin menisi tämä noin onnellisesti! :) Vielä piinaillaan. Tänään pitäisi viimeistään tipputtelun alkaa, ellei niin sitten ollaan jo virallisesti myöhässä. Jännittää paljon enemmän ku aikaisemmissa kierroissa. Väsymys on niin kova, että näin viimeyönä unta siitä että mua väsytti.. :D

Minä en oo oikeestaa uskaltanu testata, kun pelkään et tulee taas nega.. Nyt sitte pelkään joka kerta vessassa käynnin yhteydessä, että tulee pyyhittäessä verta. Ei tämä oo helppoa. :D Toivotaan, että sun pikkuisella on tarrasukat jalassa ja menkat pysyy pois. :)

Testi edelleen nega, eli ei tuu kesävauvaa meille. :( Nyt sitte ootetaan, että milloin vuoto suvaitsee alkaa.. Ihme valeraskaus kyllä menossa oireitten puolesta, kohta varmaan hoidan esikoisen nukkeja.. :D Nyt hiljennyn joulunviettoon, tsemppiä kaikille! :)

Onnea Apsuli ja tarrasukkia!

Täällä etsitty ovista kp 11 -> nyt kp 17 ei edelleenkään positiivista oo tullu... Jatkan etsimistä kunnes tämän erän tikut loppuu... Polille sain ajan joulun alle, et joska sit selviäis jotain taas.. :p

Yhteistyössä