The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Että ottaa päähän. Jos olis kaksi viikkoa sitten ottanut tän mun asuntoasian esille eli siis et haluisin isompaan niin mulle olis hyvässä lykyssä vuokrattu kaksio.Tietysti et kyseisestä asiata olis just tälle henkilölle puhunut...nyt satuin puhumaan muista jutuista ja asunto juttu tuli esiin niin sano että just otti vuokralaiset.Hitto sentää:headwall: ja tän ihmisen tietäen se olis ollut tosi siisti kämppä.
 
kahvikirahvi
Kas saatana muuten, nukuttiin vähän päiväunet. Mulla oli herätyskello soittamassa kolmelta mutta herättiin lähempänä puolta viittä, ai että miten ihanasti toi laps varmaan nukkuu sit illalla. Äh.
 
Tinkuliinille :hug:

Noist verenpaineista muuten...
... mulla on sitä suvussa. Isäukolla ja äitimuorilla on verenpainemittari jokapäiväisessä käytössä ja sedällä myös, sekä lääkitys siihen päälle. Niinpä tavatessa heillä on tapana kytkeä meikäläinenkin mittariin. Numerot on kuulemma hiton hyvät, en niit muista, kun en itte seuraile.
Mut olen muistavinani, et nelkytvuotishuollossa olis ollu juttua siitä, et paineet olis koholla ja et kandeis tarkkailla.

No, tos eron jälkeen ko jouduin oman ruokahuoltoni varaan niin jostain syystä mulla jäi suola ja sokeri oikeestaan kokonaan pois sapuskavaliosta. Nyt ei o minkäänlaista himoa makeaan ja oikeestaan kaikki valmiseineet on mulle liian suolaisia. Ja jos joskus vedän leffamässynä sipsipussin tai poskeet pullollaan salmiakkia, niin sen muuten huomaa.

Mut eronjälkeisestä järjettömästä kaljan- ja viinankittaamisesta huolimatta mulla on mitä parhaat verenpaineet, verensokerit ja painokin on mitä asiallisin.

Toivottavasti pysyvät kurissa näin yksinkertaisella konstilla, koska suvussa tosiaan on yhdellä jos toisella verenpainetta ja sokeritautia. Koputan puuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
IhQ
Tinksulle :hug:

Mitähän sitten?

Sain käytyä esikonkin vaatekaapin läpi mut siihenpä se sitten taas jäi. On vaan niin tukalan kuuma että hikee pukkaa kun erehtyy tuulettimen eestä nousemaan:)
Pesin tosin pyykkiä taas ja laitoin partsille kuivuu. Miun tuurilla pian alkaa sataa niin maan prkleesti...
 
Asiankannattaja, hieno juttu sulle, et pysyy kurissa.

Mulla lopetettiin verenpainekääkitys, kun paineet alko menemään liiankin alas, painonpudotus ja elintavat auttoi, mutta nyt sitten jostain syystä alkoi nousemaan korkealle.
 
Mutta nyt lähivuosina "rohkaistunut'" pitään hameita ja mekkoja ilman niitäkin :)
Ei ole pitkäkään aika kun ei ollut oikein koskaan mekko tai hame päällä. Tai jos oli niin melkeinpä sitten leggarien kanssa.
Lähinnä sitten jonkun löysähkön paidan kanssa tulee pidettyä leggareita.
Väreinä melkeinpä mustaa ja valkoista ja joko puuvilla/elastaani tjsp tai vähän paksumpaa kangasta olevia.
Vai onko nuo sitten capreja, en tiedä.
 
Mä käytin pitkään vain semmosia hameita ja mekkoja ja housuja jotka peitti polvet, noita koipia kun on leikelty kerran jos toisenkin. Nykyään ei jaksa enää välittää, näkyköön arvet. Yksi niistä on erityisen ylpeyden aihe, siinä on tikkien jäljet selvästi näkyvissä ja se muistuttaa kirkkovenettä
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja krut
Käytiin ulkona syömäs miehen kans ja mun sisko ja kummityttökin oli mukana. Kauhee virhe syödä maha täyteen tällä helteellä vaikken edes määrällisesti paljon syönyt, tuli jotenkin ihan täys olo :$
Kotia kun päästiin niin piti levätä vähän aikaa sängyn päällä niin tuli vetästyä melkein 2h päikkärit..Heräsin kauheessa hiessä vaikka tuuletin on tos vieressä koko ajan.. Syksy, missä olet?
Nyt jos kahvia ja sit lähettäs kauppaan.. iltalenkillä ei voi taas kauheen pitkälle mennä tuon sään takia, koira ei jaksa. Kirjoitinkohan jo et eilen käveltiin miehen kans 10km lenkki helteessä. Puhti oli aika pois jälkeenpäin..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä