Nopeemmin luet kun jätät sen yhden harmaan käsittämättömät lainaukset lukematta, siinä vähennät lukemista n. 70%Siis toi aborttivänkäysketju. Mä vannon, oon yrittänyt saada sitä kiinni siitä lähtien ku Echo sen aloitti - toissapäivänä pääsin jo sivulle 27 (luen mobiilina, saatana edes ehdi läppäriä avata useina päivinä) ja nyt ajattelin että okei, katotaan jos tänään pääsis loppuun asti. Vitun marjat, sivuja jo KUUSIKYMMENTÄ. Enpä taida jaksaa.
Joo ja ihan surutta voi harpata kymmenen sivua eteenpäin kerralla. Toi ketju kiertää samaa hedelmälenkkiä koko ajan. En mäkään meinaa enää kauaa jaksaa tota fanaatikkoa ärsyttää.Nopeemmin luet kun jätät sen yhden harmaan käsittämättömät lainaukset lukematta, siinä vähennät lukemista n. 70%
Siinä on kyllä jotain maagista miten se ottaa kuumaa ihan kaikesta. Suorastaan miellyttävää sohia tohon mehiläispesään. tulee ehkä omatkin mielipiteet ilmaistua potenssiin 9Joo ja ihan surutta voi harpata kymmenen sivua eteenpäin kerralla. Toi ketju kiertää samaa hedelmälenkkiä koko ajan. En mäkään meinaa enää kauaa jaksaa tota fanaatikkoa ärsyttää.
Noilla aineksilla saa jotain herkkua. :xmas:Jääpalapusseja, kermavaahtoa, mansikoita, suklaakastiketta, porkkanoita, kurkkuja ja rasvapurkki.
Eikä kannata lukea. Tuo on yksi asia mistä ei voi väitellä. Se on ihan turhaa.Siis toi aborttivänkäysketju. Mä vannon, oon yrittänyt saada sitä kiinni siitä lähtien ku Echo sen aloitti - toissapäivänä pääsin jo sivulle 27 (luen mobiilina, saatana edes ehdi läppäriä avata useina päivinä) ja nyt ajattelin että okei, katotaan jos tänään pääsis loppuun asti. Vitun marjat, sivuja jo KUUSIKYMMENTÄ. Enpä taida jaksaa.
Koitas polkee tänne niin katotaan montako litraa meneeReilu 30km pyörälenkki tällekkin päivälle ja aivan mahtava keli polkea. vettä meni sen kolmisen litraa matkalle, mutta silti jees olo
Eteläänhän pääsis junalla ja ottais pyörän mukaan, tietenkin sun pitää tulla junalle vastaanKoitas polkee tänne niin katotaan montako litraa menee
Onpas sulla korkee. Mulla se on jotain 96/77.Mie luvin pari sivua tuota aborttiketjua enkä enpää jaksa.
Argg, verenpaine koholla, päähän koskee. Pitää unohtaa päiväkahveet eikä varmaan uskalla juoda lakrissateetäkään.
Verenpainen huitelee 160-147/ 102-108 pulssi 80-106
Kuten aiemmin sanottu niin viikonloppuna sattui jotain mutta en mä halua sen enempää avata asiaa.onks sulle tinksu sattunu jotain ikävää?
ahaa, mää oon ollu toista viikkoa kännykän varassa niin on mennyt ohi silmienKuten aiemmin sanottu niin viikonloppuna sattui jotain mutta en mä halua sen enempää avata asiaa.
Onks pakko jos hyppäät junasta bussiin niin pääset ihan perille asti,voin tulla sit bussiasemalle vastaan:saint:Eteläänhän pääsis junalla ja ottais pyörän mukaan, tietenkin sun pitää tulla junalle vastaan
Kiitos:heart:ahaa, mää oon ollu toista viikkoa kännykän varassa niin on mennyt ohi silmien
ota tästä :tukihali:
Paheksun moista että odotat kotiovelle asti toimitustaOnks pakko jos hyppäät junasta bussiin niin pääset ihan perille asti,voin tulla sit bussiasemalle vastaan:saint:
Mikset tullu viime kesänä tänne asti vaikka nurkilla kävit:stick:
No aijaa:OPaheksun moista että odotat kotiovelle asti toimitusta
tuota khmm.. en ollut yksin liikkeellä. :ashamed:
Toivottavasti se laskee.Tinkuliinille hali.
Ikiuni, varmaan helle nostaa mun verenpainetta ja voi olla että kiputulehduslääkkeet myös.
Oon ollu yli puoli vuotta ilman verenpainelääkkeitä, pikku hiljaa on näköjään taas paineet noussu, eikä lääkäri mielellään aloita uudestaan lääkitystä. Pittää kai seurata kotona paineita ja jos ei ala laskemaan, ni lääkäriin sitten.
En tiedä milloin olen tulossa, oli tarkoitus tässä kuussa käydä mutta sen reissun skippasin.No aijaa:O
No koskas sulla on seuraava reissu tännepäin?
Niin ja ei se pyörä kuitenkaan mahdu mun pikkuruisen auton kyytiin,bussissa sen saa sentään kyytiin.