Tinkuliinille :hug:
Noist verenpaineista muuten...
... mulla on sitä suvussa. Isäukolla ja äitimuorilla on verenpainemittari jokapäiväisessä käytössä ja sedällä myös, sekä lääkitys siihen päälle. Niinpä tavatessa heillä on tapana kytkeä meikäläinenkin mittariin. Numerot on kuulemma hiton hyvät, en niit muista, kun en itte seuraile.
Mut olen muistavinani, et nelkytvuotishuollossa olis ollu juttua siitä, et paineet olis koholla ja et kandeis tarkkailla.
No, tos eron jälkeen ko jouduin oman ruokahuoltoni varaan niin jostain syystä mulla jäi suola ja sokeri oikeestaan kokonaan pois sapuskavaliosta. Nyt ei o minkäänlaista himoa makeaan ja oikeestaan kaikki valmiseineet on mulle liian suolaisia. Ja jos joskus vedän leffamässynä sipsipussin tai poskeet pullollaan salmiakkia, niin sen muuten huomaa.
Mut eronjälkeisestä järjettömästä kaljan- ja viinankittaamisesta huolimatta mulla on mitä parhaat verenpaineet, verensokerit ja painokin on mitä asiallisin.
Toivottavasti pysyvät kurissa näin yksinkertaisella konstilla, koska suvussa tosiaan on yhdellä jos toisella verenpainetta ja sokeritautia. Koputan puuta.