The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomentapäivää! :wave:

Herätyskello mokoma ei ollut soinut taaskaan tänäaamuna, niin heräsin sitten sydän kurkussa luullen että myöhästyn töistä. Mutta sitten huomasinkin, että mullahan onkin tänään vapaapäivä :D. Ah miten ihanaa oli vain mennä takaisin peiton alle.

Heräsin kyllä taas siinä kymmeneltä ja meinasin hypätä kattoon, kun luulin taas olevani myöhässä ja aikaisemman rumban olleen vain unta. :ashamed:

Mitenniin loman tarpeessa? :whistle:
 
IhQ
Huomentapäivää! :wave:

Herätyskello mokoma ei ollut soinut taaskaan tänäaamuna, niin heräsin sitten sydän kurkussa luullen että myöhästyn töistä. Mutta sitten huomasinkin, että mullahan onkin tänään vapaapäivä :D. Ah miten ihanaa oli vain mennä takaisin peiton alle.

Heräsin kyllä taas siinä kymmeneltä ja meinasin hypätä kattoon, kun luulin taas olevani myöhässä ja aikaisemman rumban olleen vain unta. :ashamed:

Mitenniin loman tarpeessa? :whistle:
Noi tommoset heräykset on kamalia..useemman kerran itekin pompannu ja luullut olevani myöhässä, kunnes oon selvinnyt unenpöpperöistäni sen verran et oon tajunnu ettei minnekään ollukaan kiire :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Moro murut, ihana päivä. :)
Mukavaa päivää jokaiselle.

Mie kävin jo kirjastossa, h&m:ssä löytyi kiva farkkuhame 15€, sit lidlissä. Lidlistä löytyi palstalaisia inhottavat caprileggensit.
Mie meinaan aiheuttaa joillekkin sydärin, kun kävelen kaupungilla leggensit ja kisumekko päällä. :'(
 
Kesällä mä Tykkään käyttää mekkoja ja hameita nykyään tai kevyet leggensit ja pitkä t-paita tai lyhyt mekko.
Muuten käytän yleensä farkkuja tai muita pitkiä housuja.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä