The ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Huomentapäivää! :wave:

Herätyskello mokoma ei ollut soinut taaskaan tänäaamuna, niin heräsin sitten sydän kurkussa luullen että myöhästyn töistä. Mutta sitten huomasinkin, että mullahan onkin tänään vapaapäivä :D. Ah miten ihanaa oli vain mennä takaisin peiton alle.

Heräsin kyllä taas siinä kymmeneltä ja meinasin hypätä kattoon, kun luulin taas olevani myöhässä ja aikaisemman rumban olleen vain unta. :ashamed:

Mitenniin loman tarpeessa? :whistle:

Huomentapäivää! :wave:

Herätyskello mokoma ei ollut soinut taaskaan tänäaamuna, niin heräsin sitten sydän kurkussa luullen että myöhästyn töistä. Mutta sitten huomasinkin, että mullahan onkin tänään vapaapäivä :D. Ah miten ihanaa oli vain mennä takaisin peiton alle.

Heräsin kyllä taas siinä kymmeneltä ja meinasin hypätä kattoon, kun luulin taas olevani myöhässä ja aikaisemman rumban olleen vain unta. :ashamed:

Mitenniin loman tarpeessa? :whistle:

Noi tommoset heräykset on kamalia..useemman kerran itekin pompannu ja luullut olevani myöhässä, kunnes oon selvinnyt unenpöpperöistäni sen verran et oon tajunnu ettei minnekään ollukaan kiire :)

• Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Moro murut, ihana päivä. :)
Mukavaa päivää jokaiselle.

Mie kävin jo kirjastossa, h&m:ssä löytyi kiva farkkuhame 15€, sit lidlissä. Lidlistä löytyi palstalaisia inhottavat caprileggensit.
Mie meinaan aiheuttaa joillekkin sydärin, kun kävelen kaupungilla leggensit ja kisumekko päällä. :'(

on niin kuuma että kun vähän kattelin että miten tohon isonpojan pyörään sais kiinnitettyä semmosen biilteemasta ostamani hurrrrrjan kokoisen turvalukon niin oon ihan hiestä märkä

Inanna, saattaa olla joitakin kappaleita, jos kaikki maksimekot ole heti menneet kaupaksi.

Mekko ja hame yääh. Lwgfinssejä kyllä käytän joskus, mut shortsien kanssa. Ja on mul joskus joku tunikakin ollu päällä.

Mä en käytä legginssejä, ensinnäkin olen niin vanha että miellän ne pitkiksi kalsareiksi ja toiseksi näillä asteilla tussu paistuu niissä

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja krut
Kesällä mä Tykkään käyttää mekkoja ja hameita nykyään tai kevyet leggensit ja pitkä t-paita tai lyhyt mekko.
Muuten käytän yleensä farkkuja tai muita pitkiä housuja.

• Tykkää
Reactions: famipala
Eiii tuu mittään, taas eksyin noita kännyn kuoria yms. koteloita selailee ja siel on ihan liikaa kaikkia ihania jotka haluuuun...:ashamed:
Pitäis painua takas siivoomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30114557:
Eli ketjumiittiin täytyy ehdottomasti valita asuksi maksimekko tai tunika leggareilla :laugh: :p.

Paitsi jos oot läski jolla on bmi yli 18, siinä tapauksessa ei voi näyttäytyä ihmisten silmissä

• Tykkää
Reactions: StaRR ja kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä