Kahvia.
Perkele.
Kuka valehteli että meidän alalla heinäkuu on hiljainen? Kopsautan nenään moista huijaria.
Perkele.
Kuka valehteli että meidän alalla heinäkuu on hiljainen? Kopsautan nenään moista huijaria.
Noi tommoset heräykset on kamalia..useemman kerran itekin pompannu ja luullut olevani myöhässä, kunnes oon selvinnyt unenpöpperöistäni sen verran et oon tajunnu ettei minnekään ollukaan kiireHuomentapäivää! :wave:
Herätyskello mokoma ei ollut soinut taaskaan tänäaamuna, niin heräsin sitten sydän kurkussa luullen että myöhästyn töistä. Mutta sitten huomasinkin, että mullahan onkin tänään vapaapäivä . Ah miten ihanaa oli vain mennä takaisin peiton alle.
Heräsin kyllä taas siinä kymmeneltä ja meinasin hypätä kattoon, kun luulin taas olevani myöhässä ja aikaisemman rumban olleen vain unta. :ashamed:
Mitenniin loman tarpeessa?
Mitä sieltä tarvii? :xmas:Se kauppa... ei jaksais.
Menkää joku muu. Mää meen vaan pötkölleen sänkyyn.
Kävin jo eilen.Se kauppa... ei jaksais.
Menkää joku muu. Mää meen vaan pötkölleen sänkyyn.
Jääpalapusseja, kermavaahtoa, mansikoita, suklaakastiketta, porkkanoita, kurkkuja ja rasvapurkki.Mitä sieltä tarvii? :xmas:
jos vaikka vaan biksut päälle ja sillee ei tule kuumakaan, muutakuin miehille.Vieläköhän mein Lidlissä oli niitä maksimekkoja.
Tahtoo semmoisen,niistäkin oli joku vammanen ketju yleisellä jota en jaksanut lukea
Mä en käytä legginssejä, ensinnäkin olen niin vanha että miellän ne pitkiksi kalsareiksi ja toiseksi näillä asteilla tussu paistuu niissäMekko ja hame yääh. Lwgfinssejä kyllä käytän joskus, mut shortsien kanssa. Ja on mul joskus joku tunikakin ollu päällä.
Öööhhm :ashamed:.. okei . Mitäs meinasit valmistaa noista? :xmas:Jääpalapusseja, kermavaahtoa, mansikoita, suklaakastiketta, porkkanoita, kurkkuja ja rasvapurkki.
Pitää sekoittaa välillä, niin ei pala pohjaan...Mä en käytä legginssejä, ensinnäkin olen niin vanha että miellän ne pitkiksi kalsareiksi ja toiseksi näillä asteilla tussu paistuu niissä
Kaalimato housuissa kaiken päivääPitää sekoittaa välillä, niin ei pala pohjaan...
mua ei haittaa vaikka cameltoe olis näkösällä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30114557:Eli ketjumiittiin täytyy ehdottomasti valita asuksi maksimekko tai tunika leggareilla .
Paitsi jos oot läski jolla on bmi yli 18, siinä tapauksessa ei voi näyttäytyä ihmisten silmissäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30114557:Eli ketjumiittiin täytyy ehdottomasti valita asuksi maksimekko tai tunika leggareilla .
mua ei haittaa vaikka cameltoe olis näkösällä :saint:
Kyl mä olen niin tylsä, et laitan suorat housut, kauluspaidan ja pikkutakin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30114557:Eli ketjumiittiin täytyy ehdottomasti valita asuksi maksimekko tai tunika leggareilla .